Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

D
Hundavel & Ras Har länge velat skaffa mig en dobermann men har en del jag måste få svar på innan ja kan bestämma mig helt. Hur är dem mot andra...
Svar
9
· Visningar
2 172
Senast: Galathea
·
Hundavel & Ras Om man parar sin tik 2 gånger under löpet, ska man då räkna 63 dygn från första eller andra parningen?
Svar
3
· Visningar
761
Senast: Breakdown
·
M
Hundavel & Ras Någon med erfarenhet från Shih tzu (eller annan liten hund)? Jag går i tankarna att skaffa mig en shih tzu, jag har tiden som behövs...
2
Svar
28
· Visningar
11 144
Senast: Generalen
·
W
Hundavel & Ras Hur vet man skillnaden? Är det stammen man får kolla?
Svar
7
· Visningar
2 499
Senast: AnnaJL
·
  • Låst
Hundavel & Ras Nu slänger jag ut en vild chansning, för det var LÄNGE sedan jag köpte min GordonSetter Aeris J B Athos från Aeris kennel i Malmberget...
Svar
1
· Visningar
1 765
Senast: lillebill
·
F
Hundavel & Ras Våran han hund "Tequila" vill bli pappa. han är nästan 2 år gammal och är jätte trevlig och vet hur man ska charma en tjej :) han är...
Svar
5
· Visningar
959
Senast: Flo-Jo
·
Hundavel & Ras Har sökt lite på google men jag hittar så dåligt., I vilketfall, hunden ser precis ut som en Whippet men den är mycket mindre, nån...
Svar
7
· Visningar
1 179
Senast: Eve
·
R
Hundavel & Ras Hej! Jag har länge velat ha en egen hund, men det har aldrig funnits tillfälle tyvärr. Nu ska jag snart flytta hemifrån och skulle...
2
Svar
22
· Visningar
2 058
Senast: LadyFrost
·
F
Hundavel & Ras Hej buke! Nu tar jag mod till mig och startar ännu en tråkig "hjälp-mig"-tråd. Men jag vet att ni är pålästa och duktiga så jag hoppas...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
6 810
Senast: Jenka
·
Hundavel & Ras Vet att det finns iaf en shiba ägare här, finns det fler? Vad har buke fått för intryck av Shiba?
Svar
10
· Visningar
2 020
Senast: falukorw
·
M
Hundavel & Ras Hej! Jag undrar om här är någon som har en cane corso och vill berätta lite om den rasen? Jag har tidigare haft en boxer (som jag...
Svar
5
· Visningar
1 694
Senast: Wassego
·
Hundavel & Ras Vad tycker ni om att para en blandis? Är det ok? Eller är det bäst att låta bli? Min tjej är 3år frisk, vacker, snäll och mycket...
26 27 28
Svar
540
· Visningar
33 345
Senast: stintans
·
Hundavel & Ras Funderar fram och tillbaka på hundras men det känns inte som vi hittar någon för oss. Vi har whippet nu men vill ha en hund som håller...
2
Svar
30
· Visningar
2 497
Senast: Kalinsi
·
E
Hundavel & Ras Jag behöver verkligen hjälp, letat både här och på andra sidor men får inte riktigt min tröga hjärnma att fatta allt... Har nyligen...
Svar
6
· Visningar
943
Senast: Lenis
·
N
Hundavel & Ras Hej, jag är en 15 årig tjej som har tjatat på mina föräldrar om hund hur länge som helst. De älskar också hundar, men de anser att de...
Svar
1
· Visningar
761
Senast: Generalen
·
B
Hundavel & Ras Skulle vilja ha lite råd o tips! Det är så att jag o min sambo börjar bli sugna på att skaffa hund i framtiden igen. Vi har båda haft...
Svar
10
· Visningar
3 486
Senast: belsebub3
·
Hundavel & Ras jag är lite nyfiken på saluki och whippet, hur de är i temprametet och sättet m.m gärna massor av bilder:p
Svar
4
· Visningar
1 197
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras För ganska länge sedan diskuterades det färger på dobermannar resultatet blev blåa, vita och en massa flera färger. Har inte vart här...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 940
Senast: Modig_Korn
·
D
Hundavel & Ras Vi funderar på att skaffa hund. Mest för att aktivera min 10åriga bror som tycker alldeles för mycket om tevespel. Min mamma har...
2
Svar
31
· Visningar
2 850
Senast: stintans
·
Hundavel & Ras Har precis fått upp ögonen för riesenschnauzer, och vill grna veta lite mer om denna ras. Ni får gärna berätta om era hundar, visa...
Svar
19
· Visningar
4 580
Senast: movi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp