Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Någon som har det? Låter som ett perfekt täcke till Lax, 100g foder, 1200 denier och bra pris. Är ni nöjda? Hur är det i bogen?
Svar
7
· Visningar
1 196
Senast: fruxolisa
·
Utrustning Hallon, Jag söker en hästtransport som har fronturlastning, boggie och är bekväm för hästen att åka i, sadelkammare är bara en bonus...
2 3
Svar
56
· Visningar
7 850
Senast: kvandi
·
Utrustning Hej. Min kille är görafrussen och har dessutom ryggproblem. Så han får absolut inte bli kall... Jag har HW både Amigo och Rambo...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 551
Utrustning Hej! (Ny här så vet inte var jag ska posta tråden) Vet någon om man kan göra pannband själv? Vill gärna fläta ett pannband men...
Svar
4
· Visningar
1 083
Svar
0
· Visningar
1 499
Utrustning Är dom hjälmarna säkra att köpa igen? Visst var det en av modellerna som blev återkallade? Finns ju hos en hel del återförsäljare så jag...
Svar
1
· Visningar
654
Senast: lady_vip
·
Utrustning Är det någon av er som köpt lösa delar och satt ihop ett eget träns utifrån era egna specfika önskemål? Skulle vara jättekul att se...
Svar
2
· Visningar
1 011
Senast: pinky
·
Utrustning Hmm ja,har ju flyttat från Skåne till Dalarna och grannfrun har nu fått mig att följa med ut på ridturer :).Och nu talar vi inte om 1...
Svar
4
· Visningar
1 346
Utrustning Ska ev. skicka en normalstor/tung allroundsadel och undrar vilket som funkar/blir bäst? Bussgods har ju färdiga lådor och det verkar...
2
Svar
29
· Visningar
13 099
  • Låst
Utrustning Hej! Ett pessoa har jag hört är ett ganska skarpt och "dåligt" för hästen, men vad är det som gör pessoat skarpt och "dålig"? Och vad...
Svar
1
· Visningar
638
Senast: Bufera
·
Utrustning Funderar på att köpa en täckkjol till vintern. Tänker mig att den är smidig att ha i stallet medans man mockar och fixar och skrittar...
2
Svar
22
· Visningar
4 896
Senast: lillsyrran
·
Utrustning Jag har gått vilse i bettdjungeln och är helt förvirrad! Jag inser att jag kommer att få en massa råd och tips och att alla inte kommer...
Svar
14
· Visningar
2 722
Senast: Terese
·
Utrustning Som ni ser av rubriken söker jag ni som använder er av dessa boots :) Vad är bra? mindre bra? Var beställde ni? Storlekar? ja allt som...
Svar
0
· Visningar
936
Senast: Delfinarie
·
Utrustning Hej! Har länge tänkt köpa ett nytt träns till min häst då det är så kul med träns :D Eftersom jag är dressyrryttare letar jag nu såklart...
Svar
4
· Visningar
1 118
Senast: Pussmule
·
Utrustning Är det någon därute som har hittat andra halsar som passar till Horseware Amigo utetäcken? Tycker de är toppen, men alldeles för dyra...
Svar
13
· Visningar
1 247
Senast: palle
·
Utrustning Någon som har dessa? Hur är passformen? Är de stora över ryggen? Stor/små i bogen? Har hittat ett perfekt täcke men det finns bara i...
Svar
6
· Visningar
932
Senast: ponilover
·
Utrustning Jag ska titta efter pannband till kandaret, ett hoppschabrak, sporrskydd i läder och kanske ett dressyrspö.
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 414
Senast: Houdinie
·
Utrustning Hej :) Har en liten undran: de dagarna i vinter då de är svinkallt o blåsigt så behöver min häst ett täcke under vintertäcket ute i...
Svar
8
· Visningar
846
Senast: niikon92
·
Utrustning Har i alla år använt Roeckl handskarna men tycker att de har blivit mkt sämre kvalité på dessa, har nu slitit ut ännu ett par och...
Svar
14
· Visningar
3 276
Senast: Martina_m
·
Utrustning Är det någon som har testat att rida med ridbåge, en sådan som man sätter bakom ryggen och "krokar i" armarna i? Vad tyckte ni, bra...
2
Svar
38
· Visningar
5 581
Senast: vicky417
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp