Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Om man ljuger i domstol och är ett vittne under ed, så är det ju mened som är straffbart. Men om man ljuger som tilltalad eller...
Svar
8
· Visningar
1 592
Senast: lil-sis
·
Skola & Jobb Frustrerad varje gång, och jag vill ha hjälp att få detta att fungera på ett bättre sätt. Vi är 5 stycken som jobbar natt på mitt jobb...
2
Svar
23
· Visningar
2 874
Senast: golit
·
Skola & Jobb Har gjort ett studieuppehåll från en ingenjörsutbildning, har läst 1 av 3 år. Har nu precis börjat på SLU istället och då som agronom...
Svar
15
· Visningar
1 783
Skola & Jobb Tidigare idag så hoppade en fd bekant på mej på fajsbook och påstod att jag snackar skit om företaget och att det skadar företagets...
2
Svar
28
· Visningar
4 753
Senast: em-pirre
·
Skola & Jobb Hade jag läst till medicinsk sekreterare hade jag varit klar nu efter ett år och utan företagsekonomi. Nu läser jag till hälso- och...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 759
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Jag har sökt en tjänst som jag väldigt gärna vill ha, och jag tycker att det på pappret matchar mig väl med utbildning, erfarenhet etc...
Svar
1
· Visningar
910
Senast: Raja
·
Skola & Jobb Ursäkta en okunnig! Men ska på min första riktiga löneförhandling nästa vecka och vill vara förberedd. Chefen som anstllde mig har...
Svar
9
· Visningar
4 288
Senast: Ginne
·
Skola & Jobb Förra veckan sökte jag två olika jobb via samma bemanningsföretag. Rätt omgående blev jag uppringd av en rekryterare och inbokad på...
Svar
5
· Visningar
1 855
Senast: starcraft
·
Skola & Jobb Jag söker ett jobb där jag får jobba ensam, utan massa stress och stora ansvarsområden (helst ska jag lätt gå att byta ut mot en...
2
Svar
28
· Visningar
3 315
Skola & Jobb Vad tänker du på när du hör ordet arbetsmiljö? Vad kommer direkt upp i din hjärna? Finns det något du tycker är viktigast vad gäller...
Svar
5
· Visningar
1 000
Senast: Björk
·
Skola & Jobb Jag och sambon har under kvällen diskuterat olika jobb. Och nu undrar jag om det finns några här som faktiskt tjänar 35 000:- och mer...
13 14 15
Svar
285
· Visningar
26 887
Senast: Gabbi
·
Skola & Jobb Nu kommer jag med en lite komplicerad fråga igen. Är i startgroparna för att starta ett nytt företag. I samband med detta har vi bett...
2
Svar
24
· Visningar
3 755
Senast: Coldspell
·
Skola & Jobb Håller på att skriva en ansökan och man får max skriva en motivering på "3 paragraphs". Hur långt är det egentligen? :cautious: Vet...
Svar
3
· Visningar
1 118
Skola & Jobb Har insett att jag behöver starta enskild firma. Kommer att få kunder och kommer att behöva skriva kvitton. Liten skala, kommer inte att...
2
Svar
24
· Visningar
4 073
Senast: KungTulle
·
Skola & Jobb Har ångest och är lite allmänt velig, så jag söker mig till buke (förstås) för att försöka få ordning på saker och ting. Fram till för...
2
Svar
20
· Visningar
3 242
Senast: Zoya
·
Skola & Jobb Läser just nu idéhistoria och behöver hjälp att bolla lite kring vad jag ska skriva en uppgift om. Det ska handla om en medieteknologi...
Svar
13
· Visningar
1 089
Senast: Araminta
·
Skola & Jobb Jag har för första gången på länge blivit arbetslös och jag har så svårt att acceptera det. Jobbet jag blev uppsagd ifrån var mitt...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
11 417
Senast: Angelina
·
Skola & Jobb Jag är rastlös. Inte på så sätt att jag inte kan sitta still, jag har inga problem med att ligga på soffan en hel helg med en hög...
2
Svar
35
· Visningar
3 666
Senast: tjenixen
·
Skola & Jobb Jag vill nämligen jobba som Cafébiträde och vill nu ha all tips på vad jag kan skriva i min ansökan för att få jobb inom detta :angel...
Svar
15
· Visningar
10 321
Senast: Kiwifrukt
·
Skola & Jobb Är det någon här som gör det? Skulle ni vilja beskriva arbetet lite? Om man ska utbilda sig, vad bör man satsa på att inrikta sig på...
Svar
1
· Visningar
752
Senast: Basilika
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp