Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag är en sucker för härligt doftande handkrämer och söker tips på fler. Just nu använder jag Sol de Janeiro Brazilian Touch som jag...
Svar
5
· Visningar
476
Senast: tott
·
Kropp & Själ En tråd för att visa vilken årstid som är hos dig just nu! Jag har den senaste tiden blivit så årstidsmedveten, så där så att jag...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
4 488
Senast: Sryoqwe
·
Kultur Jag läser mycket böcker (främst fantasy och romance), och har under flera år använt Goodreads för att spara vilka böcker jag vill läsa...
2
Svar
23
· Visningar
1 196
Senast: Badger
·
IT & mobiler Då min gamla iPhone helt håller på att ge upp ska jag köpa ny telefon. Blev dock så irriterad på min nuvarande operatör Halebop att jag...
2
Svar
21
· Visningar
1 415
Senast: sjoberga
·
  • Omröstning
Samhälle Personer som begått brott under en allvarlig psykisk störning döms ju oftast till rättspsykiatrisk vård (RPV), inte fängelse, eftersom...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 119
Senast: Lobelia
·
Kropp & Själ Jag behöver lite hjälp med att bolla lite. Jag får sedan några veckor ångest på kvällarna som gör att jag inte kan somna. Då finns det...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 765
Senast: AbCdE
·
Samhälle Idag är det Transgender day of rememberance, då vi minns alla trans och genderdiversa personer som dödats i våld det senaste året. I år...
Svar
3
· Visningar
458
Senast: EmmaBovary
·
IT & mobiler Finns detta utan att det blir svindyrt? Ett absolut max för min budget är 2000 kronor och det är nästan i överkant. Har ett par...
Svar
14
· Visningar
1 289
Hemmet Vad är det absolut bästa du har i köket? Något som du använder varje dag, eller som underlättar någon tråkig syssla, eller bara är något...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
4 754
Senast: Lavine
·
Samhälle Nu har ju denne mystiske konstnär lämnat avtryck även i Ukraina. Vet någon vem personen bakom målningarna är?
Svar
7
· Visningar
762
Senast: Nordthor
·
Tjatter Vilka brukar ni följa? Tips på kalendrar av alla de slag som är online, oavsett om det är tävlingar, utlottningar, tips, måbragrejer...
Svar
2
· Visningar
463
Senast: Jeps
·
Kropp & Själ Hej! Jag gjorde EKG här om dagen på vårdcentralen på grund av lite symptom jag haft, så inkluderade min läkare i det i hälsokollen...
Svar
3
· Visningar
635
IT & mobiler Ni som har/har haft twitter, har ni Mastodon? Vad tycker ni isf? Jag skaffade precis för att reka. Har twitter i jobbet och funderar...
Svar
18
· Visningar
970
Skola & Jobb Eftersom jag fått många hjälpsamma tidigare när jag frågat om min uppsats så fortsätter jag att förlita mig på Bukefalos handledning...
Svar
11
· Visningar
794
Kropp & Själ Hej, Jag har precis fått paranoid personlighetsstörning som diagnos och undrar hur vanligt det är? Känner mig ensam i det eftersom det...
Svar
9
· Visningar
1 786
Senast: Skin
·
Mat Ska baka något till sambons fack styrelsemöte. Ska gå kunna bära med sig i ryggsäck eller påse. Gärna nått med ägg i så jag blir av med...
Svar
6
· Visningar
785
Senast: Skjøldur
·
Hemmet I vår lokal har vi vinylgolv och lackat trägolv. En gäst skurade golven med Yes och tvål. Med resultatet blev klistriga golv. Det låter...
2
Svar
24
· Visningar
2 064
Senast: tanten
·
Hemmet Vår nya tvättmaskin kom idag och nu håller vi på och ska försöka installera den. Det tog snabbt stopp. På baksidan sitter det någon typ...
Svar
1
· Visningar
384
Kläder & Bli fin Jag har i omgångar letat efter en snygg jobbväska som rymmer lika mycket som en kappsäck men som designmässigt är mer handväska än tote...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 739
Senast: Septicemia
·
Fritid Är det någon som har varit på Tropical Islands utanför Berlin? Jag vill egentligen ta barnen och flyga till Kanarieöarna men eftersom...
Svar
12
· Visningar
1 141
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp