Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kläder & Bli fin Tänkte kolla runt lite på kläder idag på black Friday. Jag gillar Desigual väldigt mycket med deras färgstarka kläder med blommor och...
Svar
2
· Visningar
684
Juridik & Ekonomi Hej! Har ett bostadshus med stall + lösdrift (och en del hagar). Hos vilket bolag har ni gårdsförsäkring, och får man fråga vad det...
Svar
8
· Visningar
591
F
Kropp & Själ Jag är i kontakt med företagshälsovården sedan några månader tillbaka, och har gått till en psykolog där fyra gånger nu. Efter senaste...
2
Svar
34
· Visningar
3 797
Senast: Wysiwyg
·
Kropp & Själ Vet inte var denna tråd passar bäst men vi provar här så får vi se om den flyttas om. Jag har fått för mig att jag ska hitta en lösning...
Svar
2
· Visningar
1 138
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Så många gånger som jag sett honom på hockeyrinken på TV och så många gånger som jag förundrades som barn över hur du spelade i...
Svar
4
· Visningar
693
Senast: Jeffery
·
Trädgård & Växter Är det någon som vet vad det här är för växt? :) Mina gerbiler älskar den men jag har inte lyckats klura ut vad det är för något 😅
Svar
3
· Visningar
864
Senast: lilstar
·
IT & mobiler Min skärm på mobilen har en rejäl spricka där en mini-flisa helt saknas så det är "öppet" ner i telefonen på framsidan. På baksidan fler...
Svar
13
· Visningar
1 163
Tjatter Det är krig i Ukraina, elkris i Sverige och vad toppar nyheterna - Sir Väs 🐍 Hoppas han har lite kul på rymmen från sitt tråkiga terrarium.
2 3
Svar
56
· Visningar
3 388
Senast: Sporthorse
·
Samhälle Hur har ni det i ovädret? Snöar det mycket där ni bor?
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 348
Senast: Scata
·
Fordon Jag behöver byta bil. Om jag inte gör det väldigt väldigt snart kommer det bli akut :cool: Men det är ju så förb. svårt att välja! Så nu...
2
Svar
27
· Visningar
1 961
Senast: golit
·
Fritid Världsvana resenärer! Slutet av november åker jag till Paris på egen hand några dagar för konsert, men jag har inte rest själv sedan...
2
Svar
28
· Visningar
1 802
Senast: Tokyo
·
Skola & Jobb En person som är dömd för ett omsorgsbrott, är denne lämplig som chef inom omsorg? Hur ställer sig anställande enhet (kommun) till...
Svar
15
· Visningar
1 279
Kropp & Själ Fungerar det öht? Hört att de inte fungerar på ljusa hår. Någon som är nöjd? Vilket märke och modell isf? Finns ju en del rea på sådana...
Svar
2
· Visningar
557
Senast: skiesabove
·
  • Omröstning
Hemmet Jag har en vän på besök. Hen menar att det nästintill internationell standard att sopkärlet ska stå bakom höger dörr. Jag hävdar att den...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 784
Senast: Seabaz
·
Fritid Det började igår och sänds på SVT/svtplay. 🥌 Lag Edin representerar Sverige på herrsidan och lag Hasselborg på damsidan. Vi hoppas väl...
Svar
4
· Visningar
489
Kläder & Bli fin Jag har äntligen lite mer pengar att lägga på att uppdatera min garderob med lite kvalitetsplagg. Vill satsa på plagg som är hållbara...
Svar
14
· Visningar
1 493
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Är det någon som regelbundet använder menstrosor? Vad är er erfarenhet? Jag funderar på menstrosor då jag upplever att fiffi inte mår...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
15 575
Senast: undine
·
Kläder & Bli fin Vad har ni för mössa nu? Jag har en helt vanlig mössa. Hatar egentligen mössa, men fryser numera något så kolossalt så jag får klä på...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 723
Senast: Motacilla
·
Kropp & Själ Jag är en sucker för härligt doftande handkrämer och söker tips på fler. Just nu använder jag Sol de Janeiro Brazilian Touch som jag...
Svar
5
· Visningar
476
Senast: tott
·
Kropp & Själ En tråd för att visa vilken årstid som är hos dig just nu! Jag har den senaste tiden blivit så årstidsmedveten, så där så att jag...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
4 488
Senast: Sryoqwe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundförare inom hemvärnet
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp