Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Ytlig tråd detta. Men undrar om det är värt att göra ögonfransarna nånstans? Inte för långa eller överdrivet men färga dem så de syns...
2
Svar
22
· Visningar
1 289
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Jag funderar på en ny personvåg. Men jag vill inte ha en flashig sak som man kopplar till app, som mäter fettprocent, muskelmassa och...
2
Svar
20
· Visningar
1 753
Senast: åke
·
Skola & Jobb Pluggar på distans och kommer missa ett examinationseminarium på grund av obligatorisk kurs på jobbet. Har fått två rapporter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 760
Tjatter Jag har mig fars kamera som jag tycker tog bra kort. Han framkallade även själv så jag förmodar att det är en åtminstone hyfsad kamera...
Svar
5
· Visningar
737
Senast: Rie
·
Skola & Jobb 1. Min chef verkar inte kunna skriva ett arbetsgivarintyg, tim-antalet ser inte ut att stämma. På två av månaderna ser det ut att vara...
Svar
0
· Visningar
635
Senast: emma74
·
Kropp & Själ Finns det någon här inne som har KOL? Jag gjorde en spirometri för ett par veckor sedan för att kolla upp astman, som jag haft (trott...
Svar
16
· Visningar
1 326
Senast: Robina
·
Tjatter Varför är det så svårt att ta ett steg tillbaka och fundera på vad man faktiskt läst, och inte bli upprörd för att någon annan inte ser...
2
Svar
21
· Visningar
1 844
Fritid Hej Skulle vilja ha lite tips på bra ljudböcker. De måste finnas på storytel då det är där jag lyssnar. Jag är ganska ytlig när det...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 871
Senast: Houdinie
·
Samhälle Så, nu är COP26 över, och vi kan återgå till att bränna fossila bränslen så mycket vi bara kan. Hur ska vi kunna få någon som helst...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 188
Senast: MJLee
·
Mat Har du någon favoritform på pasta? Någon slags pasta som absolut måste vara till rätt sås/tillbehör? Någon du inte gillar?
3 4 5
Svar
80
· Visningar
4 431
Senast: Nahar
·
Trädgård & Växter Dessa små irriterande varelser verkar ha invaderat mitt hem. Jag trodde att det bara var en blomma (Palettblad) som var drabbad, men det...
2
Svar
25
· Visningar
1 640
Senast: Noxos
·
  • Låst
Tjatter Vi partajar vidare! Eller iaf @tornblomma idag :D Själv har jag tagit mig till sängen och väntar på katten.
99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
65 350
Hemmet Är det någon som har en bokashikompost? Har läst på en hemsida som säljer hinkar och strö och där verkar det så enkelt, är det så enkelt...
Svar
17
· Visningar
721
Senast: Snowball
·
Fritid (Obs, texten nedan handlar om att skaffa "skinnfäll" av bortgånget husdjur utifall någon inte vill läsa om det och ni kan undvika...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 980
Senast: Liten
·
Samhälle Igår kväll när jag var ute med hundarna mötte jag två ungdomar som började skrika och hålla på. Jag försökte lyssna på min pod och...
Svar
12
· Visningar
1 525
Senast: Lillefrun
·
Samhälle En anhörig till mig är inlagd på sjukhus, och har blivit flyttad från en avdelning på ett sjukhus till ett annat sjukhus. H*n beräknas...
Svar
13
· Visningar
1 337
Senast: Asko
·
Mat Jag vill börja med att den här tråden har inte med mina kollegor att göra och deras gränslösa kommentarer. Jag undanber mig därför alla...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 007
  • Omröstning
Samhälle Har haft en diskussion med en vän som pysslar med AI, och vi kom in på frågan Kan robotar har en könsidentitet? Kan det komma robotar...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
8 378
Senast: Otherside
·
Kläder & Bli fin Har en väska i nubuck och kalvskinn som jag behöver göra rent. Väskan är av ljust läder men har blivit missfärgat då jag lät ett par...
Svar
0
· Visningar
715
Senast: BernT
·
Hemmet Såg en plansch på marketplace för ett tag sedan. Var ett kvinnoansikte med hår/tankar som virvlar. Tror den var i färg och det stod en...
Svar
11
· Visningar
1 065
Senast: Asko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Hage
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp