Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

  • Omröstning
Samhälle Har haft en diskussion med en vän som pysslar med AI, och vi kom in på frågan Kan robotar har en könsidentitet? Kan det komma robotar...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
8 365
Senast: Otherside
·
Kläder & Bli fin Har en väska i nubuck och kalvskinn som jag behöver göra rent. Väskan är av ljust läder men har blivit missfärgat då jag lät ett par...
Svar
0
· Visningar
714
Senast: BernT
·
Hemmet Såg en plansch på marketplace för ett tag sedan. Var ett kvinnoansikte med hår/tankar som virvlar. Tror den var i färg och det stod en...
Svar
11
· Visningar
1 065
Senast: Asko
·
Tjatter För mig är det ett absolut vårtecken när gässen flyger norrut igen. Men här är vi i slutet av januari och jag tror att jag nu vid två...
Svar
3
· Visningar
642
Senast: Nahar
·
IT & mobiler Jag bytte lösenord och nu kommer jag inte in längre. Det kommer upp nåt om " Godkänn din inloggning på en annan telefon eller dator" och...
Svar
3
· Visningar
299
Senast: Eurydome
·
Kropp & Själ Får man starta en ”tolka mina Covid-symptom”-tråd? Har försökt ringa 1177 i två dagar nu men det går verkligen inte att komma fram, och...
2
Svar
28
· Visningar
3 862
Senast: Luff
·
Trädgård & Växter Förra våren sådde jag jordgubbar i en stor kruka, Någon sorts ampeljordgubbar skulle det vara. Först stod den inne, sedan strax före...
Svar
17
· Visningar
924
Senast: kamomillo
·
Hemmet Ännu en köpa hus tråd, jaaa vad kul tänker alla. Har tittat på ett hus som ser helt okej ut. Börjar bli dags renovera typ allt men om...
12 13 14
Svar
267
· Visningar
16 961
Senast: Pudlan
·
Hemmet Vi gjorde precis en radonmätning i huset. 240 Bq/kvm i årsmedeltal. Gränsvärdet är 200. Att radon kan ge lungcancer är jag helt på...
2
Svar
20
· Visningar
2 271
Senast: Inte_Ung
·
Mat Hej! Jag har järnbristanemi. För inte så länge sedan fick jag järn i dropp. Jag tror dock jag behöver ändra min kost. Behöver tips på...
2
Svar
20
· Visningar
1 869
Senast: Pudlan
·
Trädgård & Växter Har sett de superlånga trådarna om rumsväxter men känns lite mastigt att läsa igenom dem för mina väldigt specifika frågor innan jag...
Svar
11
· Visningar
1 577
Senast: Bapelsin
·
Juridik & Ekonomi Kollade upp min försäkring... jag tror att jag har tänkt att man är olycksfallsförsäkrad i hemförsäkringen, men så verkar det inte vara...
2 3
Svar
45
· Visningar
1 892
Senast: Motacilla
·
Juridik & Ekonomi Man kan ju spela på trav med Harry Boy. Är det så att hästar väljs ut helt slumpmässigt då eller väljer de hästar som det är en reell...
Svar
1
· Visningar
1 154
Senast: Seabaz
·
Hemmet Jag har googlat sönder och slut på internet känns det som, men precis som vad avser mitt elbilsgooglande så går jag lite bet på att...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
12 945
Trädgård & Växter Jag ska grusa en lite större del av trädgården och funderar på vilken typ av grus jag vill ha. Det ska packa sig och ”hålla ihop”, lite...
2
Svar
20
· Visningar
1 312
Senast: Tora
·
Kropp & Själ Jag får kalla händer när jag sitter vid datorn, håller på med mobilen som nu eller ligger och läser. Det tips jag fått förut är att ha...
Svar
17
· Visningar
1 157
Senast: Badger
·
Trädgård & Växter Hej, Vi har en ensam tall som står uppe på ett berg. Den ser ut att inte må så bra, med barkskador och många bruna barr. Den är så fin...
Svar
15
· Visningar
1 416
Senast: Huggorm
·
Juridik & Ekonomi Hjäääääälp!! Håller på att brisera här. Betalar ALLTID mina räkningar i tid och har en enda gång fått ett brev från inkassoföretag, höll...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 807
Senast: lil-sis
·
Kropp & Själ Funderar på att söka mig till en psykolog. Men vet inte om man ska satsa på en via internet eller irl? Jag har gått hos en barnpsykolog...
Svar
2
· Visningar
627
  • Omröstning
Samhälle Varken jag eller någon av mina vänner har kreditkort. Vilket verkar kunna ställa till det ibland i dagens samhälle. Just nu tar google...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
11 836
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp