Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Så att eh.. sett reklam på insta ganska länge nu för en nätbutik med smycken. Lång historia kort, la min order, gjorde klart för...
Svar
17
· Visningar
1 685
Hemmet Jag har precis sålt en gammal stereo på nätauktion för ett antal tusenlappar. Är glad att jag tog tag i saken för den har stått i vår...
Svar
7
· Visningar
764
Senast: Skjøldur
·
Kropp & Själ Utan att dra någon bakgrundshistorik - här är frågan: Finns det någon BH-modell utan byglar som ger åtminstone lite delad byst och inte...
2
Svar
34
· Visningar
2 216
Senast: yamyam
·
Kultur Det finns en video som cirkulerat på sociala medier länge. I videon ser man en katt som välter den lååånga raden med läppbalsam, ett...
Svar
1
· Visningar
616
Senast: Caoimhe
·
Kropp & Själ Sorry för rörigt inlägg 😔 Har extremt mycket att göra på jobb vilket har varit fallet under hela pandemin, inte så att vi inte haft...
2
Svar
27
· Visningar
2 852
Senast: TeamLundVer
·
Fritid Vi tänkte först vandra några dagar med hund i Jämtland-Härjedalen och bo på fjällstationer, tittade på Jämtlandstriangeln som såvitt jag...
2
Svar
21
· Visningar
1 341
Senast: Snubbelfot
·
Mat Är det någon som sitter på ett bra recept på tacosås utan paprika? Alltså, inte ens krydda som kan innehålla paprika pga allergi. Tips?
Svar
11
· Visningar
1 429
Senast: Lingon
·
Kropp & Själ Skulle behöva tips och förslag på maträtter och mellanmål som anses vara snälla mot gallan/eventuellt pågående gallsten. Fantasin börjar...
Svar
15
· Visningar
3 238
Senast: Nevermind
·
Juridik & Ekonomi Jag är inte så bra på Google som utbränd så jag vänder mig till er eftersom jag vet att Buke är som Google 2.0 fast bättre 😊 Mitt barn...
Svar
9
· Visningar
1 576
Senast: EZMK
·
Juridik & Ekonomi Jag har varit sjukskriven i några år och det är ärligt talat osäkert om jag kommer kunna arbeta igen. Jag har gjort en runda med...
2
Svar
29
· Visningar
4 568
Senast: Bapelsin
·
Kropp & Själ Jag vet att det är flera här som äter antidepressiva mediciner. Jag har ätit Brintelix i ca ett halvår, jag började med en låg dos för...
Svar
8
· Visningar
870
Senast: Tassa
·
Kropp & Själ Hej! Är en tjej på snart 16 år som för exakt 3 veckor sedan ramlade av hästen vid hoppning och bröt fotleden. Fotledsfrakturen såg fin...
2
Svar
20
· Visningar
2 742
Senast: LinaAlchab
·
Mat Söker tips på mat som tacksam göra mycket av, samt värma upp. Kommer behövas framöver när jag och sambon jobbar olika tider b.la Kravet...
2
Svar
23
· Visningar
2 002
Senast: Sporthorse
·
Tjatter Det fanns en tid när man kunde handla i riktiga affärer. Jag skojar inte - det fanns massor med affärer i centrum där man kunde köpa...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
4 063
Senast: Stefffie
·
Hemmet En stor ullmatta som inte luktar sommaräng, finns det något som hjälper? Allt som innebär vatten och efterföljande torktider känner jag...
2
Svar
20
· Visningar
3 176
Kropp & Själ Det första jag tänker på när jag vaknar är min andning då den känns snabb och jobbig tex, när jag är ute och går så måste jag gäspa och...
2
Svar
37
· Visningar
1 934
Senast: Dorinda
·
Hemmet Jag är på jakt efter en liten stol i stil med den på bilden. Någon som vet om de finns att köpa i fysisk butik i Lund/Malmö...
Svar
1
· Visningar
480
Senast: vilde
·
Fordon Man har hittat rost på min bil och det är godkänt på garantin av tillverkaren. Så långt allt okej. Men jag blir ju utan bil under tiden...
Svar
11
· Visningar
635
Senast: MissFideli
·
Hemmet Jag har aldrig haft en matberedare någonsin, men har längtat efter en i flera år. Känner att det är dags nu. Vad har ni för...
Svar
7
· Visningar
651
Senast: Sasse
·
Juridik & Ekonomi Jag har ett enskilt företag där jag, naturligtvis, betalar moms, skatt etc på alla mina inkomster. Jag har en revisor som ser allt och...
Svar
5
· Visningar
1 002
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Vildkattungar
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp