Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Någon med erfarenhet av födelsemärke som blöder och kliar? Haft det hela mitt liv och igår började det blöda och klia. Födelsemärket är...
Svar
9
· Visningar
770
Relationer Hejsan! Jag är 15 år o har aldrig varit i en relation, om inte de på dagis räknas. Men iallafall. Jag har intensiv snapat med en kille...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 442
Senast: Lhas
·
Fordon Är det nån här som har en nyare Nissan Qashqai som är keyless? Jag har fått en sån lånebil och undrar om NATS-lampan som blinkar trots...
Svar
3
· Visningar
767
Senast: MissFideli
·
Samhälle Hjälp mig att hitta ett instagramkonto! För några år sen fick jag ofta upp ett instagramkonto som jag inte följde men gick in och...
Svar
3
· Visningar
767
Senast: lilstar
·
Kropp & Själ Mitt hår börjar bli långt! Bestämde mig i början av pandemin för att sluta klippa det, köpte balsam och inpackning från Bruns och håret...
2
Svar
23
· Visningar
2 700
Senast: Lightzone
·
Kropp & Själ Är trött på mina gula tänder och skulle nu vilja ha ett lite fräschare leende. Vilken hemmablekning kan ni rekommendera?
Svar
2
· Visningar
479
Senast: Pilot
·
Juridik & Ekonomi Av olika anledningar valde jag att avvakta med att ansöka om nytt efternamn (tar makens) tills efter semestern, och nu fick jag precis...
2
Svar
22
· Visningar
1 876
Senast: Voeux
·
Kläder & Bli fin Söker nya sport bh, men vet inte vad jag ska söka på. Alla kommer upp med lösa inlägg, hatar det! Så det jag söker är: Mjuk utan att bli...
Svar
4
· Visningar
635
Senast: Entourage
·
Hemmet Jag intresserar mig för ett fritidshus som olyckligtvis har vitlaserad (ev betsad) furupanel. Vitlaseringen gör att väggarna ser lätt...
Svar
8
· Visningar
1 396
Samhälle Blev ledsen och bedrövad idag när jag vaknade till nyheten att en polis blev ihjälskjuten på öppen gata när han stod och pratade med...
25 26 27
Svar
521
· Visningar
28 344
IT & mobiler Finns det någon sorts "papperskorg" i Samsung S9 som man kan tömma? Det känns som om det spelar väldigt liten roll på minnet hur många...
Svar
15
· Visningar
1 868
Kropp & Själ Funderar lite på det här att så pass många har vägrat AZ och valt att avboka eller inte har för avsikt att vaccinera sig öht. Sverige...
25 26 27
Svar
537
· Visningar
30 191
Senast: MJLee
·
Hemmet Har en soffa i vardagsrummet som lätt drar åt sig damm. Hur gör ni för att få bort dammet? Har både försökt dammsuga av soffan, kört...
Svar
0
· Visningar
505
Fritid Jag har alltid varit lite nyfiken på "förr" och tack vare en familjegrav som sträcker sig 150 år bakåt i tiden har jag lyckats täcka in...
Svar
13
· Visningar
783
Senast: Tarnin
·
Mat Äldsta barnet behöver något som kan ligga och skramla i ryggsäcken dag ut och dag in och tas fram vid behov. Något som är hyfsat...
2
Svar
28
· Visningar
3 752
Senast: voltis
·
Fordon Det händer ibland att min bil inte får någon fart efter att jag växlat utan istället varvar. Typiskt när jag svängt i en korsning och...
Svar
6
· Visningar
749
Senast: vilde
·
Skola & Jobb Vi hade en diskussion på jobbet förut angående detta, de flesta var eniga om att man inte kan/bör/ska vara ute på facebook, instagram...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
9 543
Senast: Glimra
·
Kropp & Själ Vilka springskor har ni som har hallux valgus och därmed en stortå som gärna protesterar mot skor? Till vardags funkar stalldojorna...
Svar
2
· Visningar
872
Senast: domesticus
·
Trädgård & Växter Tyckte inte riktigt att ämnet passade i Trädgård 2017? När jag flyttade till huset upptäckte jag diverse buskar runt om. Sådant som...
Svar
17
· Visningar
2 553
Kropp & Själ Optimisterna vill resa i januari; vi har covidpass alla tre ... men dessa räcker bara till början av november. Googlar jag så hittar jag...
2
Svar
28
· Visningar
2 222
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp