Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Har haft p-spruta de senaste 3 åren. Har vid alla tillfällen utom 2 fått den i skinkan. 1 gång tidigare samt i måndags fick jag en...
Svar
2
· Visningar
652
Tjatter Blev lite ledsen över det. han var en bra komiker.
Svar
9
· Visningar
729
Senast: Flixon
·
Tjatter Som kan hjälpa mig? Att köpa nya numret av situation stockholm och skicka det på posten till mig?
Svar
4
· Visningar
821
Senast: Barbabelle
·
Skola & Jobb Hur mycket är det normalt man har lunchrast och övrig rast under en 8 timmar lång arbetsdag?
7 8 9
Svar
164
· Visningar
10 446
Kropp & Själ Får det inte att fungera på 1177, går in på mina sidor, väljer ”hitta och lägg till” under mottagningar. Sen söker jag fram...
Svar
16
· Visningar
884
Senast: Rosett
·
Tjatter Jag vet inte vad jag skulle skriva för rubrik... Här om dagen hörde jag maskinens "krossa alla fönster" för första gången igen på typ...
2
Svar
30
· Visningar
1 842
Senast: sorbifolia
·
Skola & Jobb Jag sitter och kollar massor på olika utbildningar. Det känns absolut lockande och jag kan tänka mig allt mellan enstaka kurser till...
2
Svar
34
· Visningar
2 492
Senast: BernT
·
Kropp & Själ Fick två "åldersvårtor" ( :p ) borttagna från ryggen i fredags. Inga stygn krävdes, utan det räckte med plåster. Plåster med VÄLDIGT bra...
Svar
12
· Visningar
1 367
Kropp & Själ Är nyfiken på att höra om någon varit med om liknande. Var hängig i går och fick feber i går em som sedan steg till 39,5 under kvällen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 135
Senast: Kristall10
·
Hemmet Har ni några tips på riktigt bra kökshanddukar som absorberar bra, och inte är helt plaskblöta när man torkat en sked och en kopp, typ...
2
Svar
24
· Visningar
1 591
Senast: Nahar
·
Relationer Vad fungerar vad gäller öronproppar att sova med? Jag hoppas kunna resa snart och då med tåg, samt iom jag vaknar idag av snarkningar...
2
Svar
25
· Visningar
2 264
Senast: Blimblom
·
Fel
Kropp & Själ Borttaget, se nedan…. Help!
Svar
4
· Visningar
737
Senast: myzzan
·
Kropp & Själ Jag får träffa arbetsterapeut, men det ger inte riktigt vad jag förväntar mig. Det jag förväntar mig är verktyg för att själv orka rodda...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 679
Senast: Exile
·
Relationer Vill bara berätta ang detta ensam när man bor på äldreboende, där jag jobbar är det flera med många barn/barnbarn men inga kommer och...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
6 700
Senast: cewe
·
IT & mobiler Junioren i huset är spelnörd och har börjat lobba för VR-headset, hur ska jag navigera i djungeln? För något år sedan läste jag på om...
Svar
13
· Visningar
982
Senast: hoppsann
·
Fordon Hur mycket bil kör ni i genomsnitt per vecka? Tänker både till och från jobb, diverse fritidsintressen, barns aktiviteter osv. Jag...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
5 422
Senast: Exile
·
Hemmet Vilken bygghandel är bäst? Ska köpa presentkort till en kollega som bygger om. Funderar på Bauhaus eller K-Rauta.
Svar
11
· Visningar
735
Senast: Cattis_E
·
Fritid Kom att fundera på en sak kopplat till tråden om kortare arbetstid. Om ni hade klarat er på lönen, haft kvar era hobbys, era djur, ert...
2
Svar
20
· Visningar
2 244
Senast: 95johsv
·
Trädgård & Växter Drog upp en del av löken i landet och vissa ser ut såhär. Jag tänkte att det är solovitlök men blev osäker. Tycker det luktar vitlök men...
Svar
6
· Visningar
774
Senast: honung
·
Relationer En småjobbig situation, eller rätt jobbig... En person kontaktade mig via fb och blev rätt påstridig. Ville ringa mig, ville prata...
Svar
18
· Visningar
2 273
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp