Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag fick en Google Nest förra julen och var väl först lite tveksam, tyckte det var ännu 'en sån där onödig grej' och 'bli avlyssnad...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 923
Senast: escodobe
·
Samhälle Tack för alla böcker, Tack för alfons!
Svar
6
· Visningar
348
Senast: MCP
·
Mat Vad finns på era ostbrickor, vilka ostar är era favoriter och vilka tillbehör är ett måste? Behöver inspiration! :)
2
Svar
27
· Visningar
1 542
Senast: Lightzone
·
Mat Jag önskar lite inspiration, ni som har fastedagar; vad äter ni under en dag?
2
Svar
27
· Visningar
2 397
Senast: Efwa
·
Hemmet - vilket föredrar ni när det gäller köksredskap? I snickarverkstan använder jag tacksamt alla elverktyg en kan tänka sig, men i köket...
2
Svar
30
· Visningar
821
Kropp & Själ Hej! Jag låg inlagd på sjukhuset i stort sett hela juni pga tarmsjukdomen ulcerös kolit. Slutade med att jag sattes på biologisk medicin...
Svar
7
· Visningar
1 143
Senast: Sazlight
·
IT & mobiler Skulle vilja köpa mina ca 10 favorit låtar att ha på mobilen men kan inte hitta någonstans att köpa dom på. Det verkar som om på dom...
Svar
0
· Visningar
392
Kropp & Själ Man tycker ju ofta att man ser bättre ut från ena sidan i profil. Vilken är eran bra sida? Lägg gärna in bilder på vardera sida...
2
Svar
25
· Visningar
6 121
Senast: Blimblom
·
IT & mobiler Behöver rådgivning hur jag ska göra med en gammal dator som jag släpat runt på sedan 15 år tillbaka. Den används inte längre men tänker...
Svar
12
· Visningar
1 051
Senast: Gunnar
·
Trädgård & Växter Är det någon som gjort det och lyckats bra? Jag skulle gärna göra det, men det står aldrig på fröpåsarna vad som krävs. Jag skulle vilja...
Svar
8
· Visningar
704
Senast: monster1
·
  • Låst
Samhälle Hoppas att det inte redan fanns en fortsättningstråd som jag har missat :) ! Det här läste jag nyss på aftonbladet, och blev lite...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
102 313
Senast: EmmaBovary
·
Hemmet Det dröjer länge innan jag får mail ibland. Nu är det sista mailet jag fått från i onsdags. Jag vet att det är skickat mail, av de som...
Svar
8
· Visningar
673
Senast: Rie
·
Kläder & Bli fin Tjipp! En har inte roligare än en gör sig under Covidsommar del 2, så jag tänkte putsa upp alla mina gamla smycken från tonåren och...
Svar
18
· Visningar
1 443
Senast: Flavor
·
Fritid Denna vintern behöver jag riktiga vinterkängor. Förra vintern genomled jag i gummistövlar med dubbla ullstrumpor och det gick med nöd...
Svar
14
· Visningar
1 070
Skola & Jobb Har du gjort det? Hur gick det? Hur dumt är det egentligen? 🙈 Som bekant för vissa har jag nyss bytt jobb. Det känns inte bra och även...
2 3
Svar
45
· Visningar
8 275
Senast: cambodia
·
Mat Googlat recept på lingonsylt idag....men blev inte mycket klokare.... ;) Varierande sockermängder. Bara strösocker. Hälften strösocker...
2
Svar
25
· Visningar
1 914
Senast: honung
·
Mat Nu börjar äntligen tomaterna mogna och lagade första tomatsåsen igår! Jag vill såklart ta tillvara på så mycket som möjligt, ännu...
2
Svar
22
· Visningar
1 752
Senast: Fruentimber
·
UC
Juridik & Ekonomi Hade ett företag som tog ut ett UC på mig utan godkännande eller att jag har något med dem att göra. Måste jag göra något eller finns...
Svar
14
· Visningar
822
Senast: lil-sis
·
Kultur Nu är det dags för höstens bokbingo :banana: För er som inte varit med tidigare så är detta en lek för att bredda vårt läsande och...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
8 500
Skola & Jobb Jag har suttit en stund och funderat över vad jag ska har för rubrik, vet inte riktigt om jag träffat rätt. Så här: Jag har börjat en...
2
Svar
22
· Visningar
1 783
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Var vill vi bo?
  • Mindre kombi?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp