Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kläder & Bli fin Jag ska vara brudtärna på min bästa kompis bröllop i mitten av september och har fått fria tyglar att hitta klänning själv, så länge den...
2
Svar
22
· Visningar
2 246
Senast: Mineur
·
Kultur Funderar om va värt skapa tråd eller inte... menmen tror ni går rädda denna tavla eller bara tavelram samt hur isåfall? (Gärna pma om...
Svar
9
· Visningar
815
Senast: Halcyon
·
Relationer Hej! Jag skriver under nytt konto för att slippa bli igenkänd. Jag har varit tillsammans med samma man i närmare 30 år och har under...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
20 057
Senast: Tufs
·
Hemmet Sålde min gamla balkongsoffa då den var för låg plus att det var för mycket dynor att ta in varje dag. Istället blev det denna! Gratis...
Svar
5
· Visningar
503
Senast: Tualma
·
Mat Finns det inte längre kakor med choklad, eller vad är grejen? Letar jag dåligt eller har mina närmsta butiker fått uselt sortiment? Det...
2
Svar
20
· Visningar
2 653
Kultur Det känns som jag sett allt typ 😅 Gillar sånt som Gilmore Girls, Ugly Betty, The goos place, Brooklyn 99, Zoo, Castle, Bones och...
2
Svar
30
· Visningar
1 160
Senast: Tilly_85
·
Kropp & Själ Jag har ordentliga problem med min PMS och har så haft under större delen av mitt liv. Samtliga gånger jag har blivit inlagd på...
Svar
4
· Visningar
956
Senast: Monimaker
·
Trädgård & Växter 12 juni är det tydligen dags för snigeljakt i hela landet. Det finns t.o.m. en sida på facebook - Mördarsnigelns ovänner. jag är på!
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 642
Senast: Rosett
·
Svar
25
· Visningar
3 766
Senast: marti130
·
Mat Jag ska fixa en picknick till mig och en kompis ikväll och har fått totalt hjärnsläpp. Jag tänkte fixa följande, är jag rätt på det...
Svar
8
· Visningar
583
Senast: Tilly_85
·
Kultur Vad är eran relation till färgen gul? Använder ni gula kläder och i vilka sammanhang? Skulle ni kunna inreda ett rum i mestadels gult...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
5 039
Senast: Ponylove
·
Juridik & Ekonomi En sliten villa med anor i Stockholms skärgård blev nyligen såld men den nya ägaren upptäckte att den redan var bebodd. Några frågor som...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 592
Juridik & Ekonomi Bakgrunden är följande: Jag behövde lite murbruk och ringde en firma med butik som är återförsäljare för det jag ville ha. Just det...
2
Svar
30
· Visningar
2 744
Senast: vilde
·
Hemmet På sommaren kan jag förstå hur man löser en sådan sak (undantag hur man tvättar större saker som sängkläder). Men hur funkar det på...
Svar
10
· Visningar
791
Senast: Jossan_92
·
Relationer Ja, hur gör man...? Mina syskon och jag planerar att konfrontera vår mor angående hennes alkohol beroende då vi alla givetvis mår dåligt...
Svar
4
· Visningar
822
Senast: Fruentimber
·
Trädgård & Växter Jag har sett en blomma dom senaste dagarna. Tyvärr tog jag inte kort på stjälken men den är hög. Många säger fibbla men jag tycker inte...
Svar
0
· Visningar
295
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Tänker främst på att hålla avstånd och munskydd där det är rekommenderat? Jag upplever att folk blivit sämre på att hålla avstånd och...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 475
Senast: svea
·
Mat Jag är allätare (eller kanske inte riktigt men tror ni förstår vad jag menar) men vill byta ut animaliskt protein i den mån det går utan...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
3 907
Senast: sthu
·
Mat Jag är inget vidare på att få i mig grönsaker. Det är liksom inte gott. Finns det något sätt man kan lura i sig grönsaker?
9 10 11
Svar
212
· Visningar
14 540
Senast: vilde
·
Kropp & Själ Har fått utslag, främst på händer, armar och ansikte. Tänkte först soleksem, men har hållt mig inne de senaste dagarna, bara gått ut när...
Svar
12
· Visningar
608
Senast: Sebastian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp