Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Trädgård & Växter Jag och sambon pratar mycket om det de senaste. Dock inte aktuellt på några år då vi bor i lägenhet med minimal balkong. Balkongen...
Svar
18
· Visningar
1 290
Senast: Ramona
·
Hemmet Satt två otroligt snygga taklampor kvar i vardagsrummet när vi flyttade in. Den ena fungerar dock inte riktigt som den ska och om den...
Svar
16
· Visningar
1 201
Kropp & Själ Ok så tog tjuren vid hornen och slutade cold turkey i fredags. Det var ett beslut som var absolut nödvändigt dock pga tand/munhälsa som...
2
Svar
21
· Visningar
3 961
Senast: Kivina
·
Samhälle Nu reser inte jag hysteriskt mycket oavsett pandemi eller inte. Men tänker att det har många fördelar med en befolkning som reser, ser...
Svar
1
· Visningar
482
Senast: Otherside
·
IT & mobiler Bästa Buke, Har inte inhandlat en kamera sedan 2004. Så har ungefär noll preferenser. Nu vill jag satsa på en riktig systemkamera. Vart...
Svar
14
· Visningar
835
Kläder & Bli fin Jag vill ha en ny ring, men har redan en på varje ringfinger och undrar vart jag ska ha en tredje (vill inte byta ut någon). Eller om...
Svar
8
· Visningar
1 005
Senast: Pilot
·
Mat Vill baka mjuka fluffiga bröd, typ frallor. I verkligheten blir de kompakta saker som nog är helt ätliga men inte vad jag försöker...
Svar
13
· Visningar
1 217
Kropp & Själ Ehm. Visste inte riktigt vad jag skulle sätta för rubrik, men here it goes! :p Jag är van vid att allt ser jättekonstigt ut på olika...
Svar
8
· Visningar
1 065
Senast: Cattis_E
·
Trädgård & Växter Kan man kolla i något arkiv hur vädret varit historiskt på ett visst datum?
Svar
3
· Visningar
410
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Vad finns det för små glädjemoment i din vardag som helt enkelt gör livet lite bättre att leva? Själv blir jag så lycklig och...
2
Svar
28
· Visningar
1 222
Samhälle Läste ett par ledarsidor nyss om just Irene Svenonius (Moderat, som dessutom sitter i partistyrelsen med uppgift att ta fram partiets...
2
Svar
38
· Visningar
1 414
Senast: mamman
·
Trädgård & Växter Har ni röstat? Varje landskap har sin blomma och nu ska landets nationalblomma utses. Röstningen är inne på upploppet. Det är bara...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
5 210
Senast: Iamia
·
  • Omröstning
Relationer Jag har märkt att mitt sociala umgänge blivit allt mindre dom senaste två åren. För mig är umgänget kollegor (ytligt då vi inte har...
2
Svar
38
· Visningar
2 320
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag vill prova balsam och inpackning för lockigt hår. Jag varierar med fyra olika schampo för min känsliga hårbotten, så jag kan inte...
Svar
9
· Visningar
876
Senast: Unafraid
·
Juridik & Ekonomi Skulle behöva lite synpunkter från någon som är lite ekonomiskt lagd gällande vad som är smart och inte. Jag och min sambo äger...
2 3
Svar
59
· Visningar
4 310
Senast: Matt
·
Samhälle Vi i Sverige är på väg med stormsteg mot ett kontantfritt samhälle. Kontanter i omlopp har halverats mellan 2007 och 2019 och fortsätta...
10 11 12
Svar
229
· Visningar
9 072
Senast: Fibusen
·
Skola & Jobb Jag är på jakt efter bra, bekväm bh som man ändå får helt okej bröst i. Jag är så trött på BH där band glider ned, som skaver osv...
2
Svar
38
· Visningar
2 096
Juridik & Ekonomi Om det nu blir så att vi har kvar detta huset på längre sikt än jag egentligen tänker mig i mitt eget huvud så har jag en liiiiiten dröm...
2
Svar
23
· Visningar
959
Senast: Breaktown
·
Fordon Går det öht? Jag läser och läser och på en del ställen står det att det är lätt (tvivlar iofs på det) och på en del ställen står det att...
Svar
9
· Visningar
925
Senast: SaraXX
·
Kropp & Själ Vad är era bästa tips för att påskynda läkning? Blir bättre men det går låååångsamt. Nedre delen av magmuskulaturen och den använder...
Svar
0
· Visningar
182
Senast: Kamomilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp