Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Trädgård & Växter Jag behöver köpa nya handredskap för mitt trädgårdspysslande. Behöver framförallt greppvänliga rejäla handtag till mina värkiga händer...
Svar
0
· Visningar
201
Senast: ameo
·
Kläder & Bli fin Jag vill hemskt gärna byta ut min gamla slitna ryggsäck till något lite snyggare :angel:. Men att hitta en väska som passar in på mina...
Svar
4
· Visningar
679
Senast: hagel
·
Tjatter Lag om hästblöjor ska införas och Flyinge har påbörjat att måla klocktornet gult och blått. Vad mer händer denna dag?
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 861
Senast: mamman
·
Relationer Alltså... min bonusmamma. Jag blir så trött på henne ibland. Hon tycker att jag och min bror kan dela rum (vi är totala motsatser till...
2 3
Svar
57
· Visningar
10 805
Senast: a1agnlju
·
Hemmet Hur många av er gör det på regelbunden basis? Jag har inte lämnat in på kemtvätt på flera år. Nu håller jag på med en garderobsrensning...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 529
Senast: Stekspaden
·
Äldre ... som jag skämtsamt har kallat den genom de år jag har kämpat med att skriva den på lediga stunder, har nu blivit verklighet. Jag...
40 41 42
Svar
821
· Visningar
105 100
Senast: Miran
·
Kultur Sitter och tittar på I huvudet på en mördare, idag handlar det om Peter Mangs. Jag reagerar på att hans gamla psykolog sitter och...
Svar
14
· Visningar
1 774
Senast: Snubbelfot
·
Hemmet Imorse när jag gick in i mitt kök för att äta lite frukost,så prasslade det till i en soppåse, och ut kom en liten brun mus utfarandes...
9 10 11
Svar
210
· Visningar
15 190
Senast: Fruentimber
·
Kropp & Själ Kan det hjälpa tro? Frågar för en vän. :cautious: https://www.svt.se/nyheter/lokalt/smaland/psykolog-kysste-patient-far-kritik-av-ivo...
Svar
2
· Visningar
410
Senast: Sirap
·
Kropp & Själ Har fått så himla ont i mina fingrar och fattar inte vad det beror på. Först trodde jag att det berodde på att jag hade långa...
Svar
12
· Visningar
1 009
Senast: Ramona
·
F
Kropp & Själ Jag tänkte ge mig själv en 90-dagars utmaning med start 1 januari, slutdatum 31 mars, som någon form av nyårslöfte/nystart. Någon som...
11 12 13
Svar
251
· Visningar
10 812
Kläder & Bli fin om ni var en 14 årig tjej och vill ha en digital klocka. Vad skulle ni vilja ha för runt 500:-? Jag tänker på casio. eller är jag...
Svar
8
· Visningar
670
Senast: Tranan
·
L
Relationer Hej! Jag är en tjej som skulle vilja prata om en sak nämligen om när man är bortskämd. Det var en som sa till mig att jag är bortskämd...
2
Svar
37
· Visningar
5 092
Senast: Milosari
·
Mat Köpte med hemleverans och de är omogna :down: har lagt dem i fönstret men det kanske går att göra som med bananer, att lägga dem i en...
Svar
5
· Visningar
830
Senast: Niyama
·
IT & mobiler Eventuellt behöver jag köpa eller åtminstone bidra med en del av en ny mobil till en person. Personen behöver kunna använda swish...
Svar
11
· Visningar
766
Senast: Snurrfian
·
Äldre Håller som bäst på att packa inför Gothenburg Horse Show och tänkte bara säga att jag finns på plats alla dagar om ni vill diskutera...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
16 677
Senast: Miran
·
Samhälle Hur länge kommer hon sitta fast? Hur kommer ekonomin påverkas? Redan innan har vi container brist i landet och så stor brist på...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 367
Senast: sjoberga
·
Skola & Jobb Jag känner att det börjar ta tag i mig själv och utbilda mig till något men jag har verkligen ingen aning om till vad - kan buke hjälpa...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 059
Senast: Wingates
·
Trädgård & Växter Tycker ni det är okej att gödsla ätliga växter med latrinkompost (som komposterat 2 år)?
Svar
18
· Visningar
1 106
Senast: tgd
·
Tjatter Visste inte riktigt om jag borde lägga den här under Tjatter eller Kultur, men jag såg just en tio i topplista på vilka Disneyfilmer...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
2 517

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp