Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Mat Jag blev akut sugen på riktigt goda varma mackor! Eller toast, eller vad man nu ska kalla dem. Vad sitter ni inne på för goda varianter...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 506
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Då jag var 20 tog jag inga kosttillskott alls. Då jag var ca 30 så började jag jobba natt och tänkte att omega 3 är nog bra, särskilt om...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
7 059
Senast: em76
·
Mat Och inte alltför många ingredienser., men gärna något som sätter lite smak.
Svar
10
· Visningar
766
Senast: Chili
·
Fritid Hade igen aning om var jag skulle lägga tråden..... Hund, häst, hem.... Jag har en liten högt älskad men gammal Wahl klippmaskin. Köpte...
Svar
10
· Visningar
672
Senast: Myrten
·
Kropp & Själ Ja jag vet det är corona, men har nu varit utan gym i drygt 1 år pga detta och nu klarar inte kroppen det mer. Tränade ca 1 år och...
Svar
2
· Visningar
380
Senast: MikaTela
·
Äldre Vilket djur dödar flest människor i Sverige?
16 17 18
Svar
359
· Visningar
33 326
Senast: em76
·
Kropp & Själ Någon som har erfarenhet av det här? Det börjar med molande värk i nacke, axel och arm, för att sedan övergå i mer "myrkryp/ilande"...
Svar
10
· Visningar
986
Senast: tuaphua
·
Relationer Jag undrar hur öppna ni är vad gäller sexsnack med era vänner. Är det något strikt privat som ni enbart delar med er partner, pratar ni...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 728
Senast: _Taggis_
·
Kläder & Bli fin Jag är i behov av en lång, svart kjol. Den ska vara ganska enkel och utan några mönster. Men viktigast av allt - den MÅSTE ha FICKOR...
Svar
6
· Visningar
681
Senast: Bison
·
Hemmet Jag står ofta i mitt lilla kök och tänker att jag skulle vilja byta ut det gamla 60-tals-kaklet mot något nyare och fräschare. Inte för...
Svar
10
· Visningar
1 010
Senast: hastflicka
·
Samhälle Ja hur är det på lördag? Ska vi ställa fram klockan eller ej? Jag har inte sett någon information om huruvida det skulle tas bort nu...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
7 365
Senast: Acto
·
Hemmet Så är våren kommen, och med den fruktansvärda mängder flugor på min vind. Sådär att jag drar mig för att gå upp och hämta något om jag...
2
Svar
26
· Visningar
2 089
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Hej! Jag letar tips ;) De senaste 1-2 veckorna har jag haft en mer eller mindre konstant känsla av att inte få ner tillräckligt med luft...
Svar
16
· Visningar
22 424
Senast: Cattis_E
·
Mat Kan vi göra en tråd om sås tack. Jag är riktigt dålig på såser men vill lära mig. Bidrag gärna med hur du gör sås, skriv så utförligt...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 880
Senast: Smulu
·
Kropp & Själ Om vi bortser från Covid och att man inte ska gå någonstans med förkylningssymtom just nu - säg att man testat sig negativt. Hur är...
Svar
2
· Visningar
2 980
  • Låst
Kropp & Själ https://www.expressen.se/premium/halsa/tre-kvinnor-tipsar-sa-blev-vi-smartfria/
Svar
1
· Visningar
303
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Är det rätt siffror?
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
74 587
Senast: Soffan74
·
  • Låst
Samhälle Pratade med min bror idag (första gången sen typ juni). Han kommer vägra vaccinet. Han är så grymt spruträdd, men vägrar erkänna detta...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
123 885
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Kan väl inte bara vara jag som är helt obegåvad på vissa saker? *hoppas* :angel: Jag har aldrig lyckats lära mig att åka baklänges på...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
8 284
Senast: Wysiwyg
·
Fritid Det här går rakt in på listan över saker jag aldrig trodde att jag skulle skriva/säga, men nu har jag alltså ett litet grod-mysterium...
2
Svar
38
· Visningar
2 636
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp