Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Igår fick jag en klämskada på två fingrat, ffa det ena är blått och svullet nu. Huden sprack lite men själva såren är ingen fara. Men...
Svar
1
· Visningar
343
Senast: Zpunk
·
IT & mobiler Några här som spelar det? Skulle vilja ha lite vänner :)
Svar
3
· Visningar
264
Samhälle Jag skulle behöva lite råd kring hur jag ska tänka. Vi har bokat en bröllopslokal i maj som inte är återbetalningsbar. För bara två...
7 8 9
Svar
171
· Visningar
16 879
Senast: Modest
·
Kropp & Själ Min vän blir allt sämre och vi har inte setts på ca ett år för att hon inte orkar. Skulle vilja göra något fin presentkorg till henne...
Svar
10
· Visningar
1 525
Hemmet Våra fönster är under all kritik. Jag velar mellan att byta ut dem eller renovera dem. Att byta ut alla på en gång blir väldigt kostsamt...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
2 771
Kropp & Själ Visste inte riktigt vilken rubrik jag skulle skriva, men jag har börjat med antidepressiv medicin. Jag vet att det är många här på...
Svar
5
· Visningar
865
Senast: Happimess
·
Samhälle Läste just denna artikel De vill tillåta sex med lik, djur och syskon Hur kan man ens komma på att ta upp något sådant här? LUF har...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
6 001
Senast: Badger
·
Samhälle Jahapp så är de i gång i Stockholm, Malmö och Göteborg. Kan inte idioterna fatta att restriktionerna lyfts snabbare, covid eller inte...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
2 808
Senast: Lobelia
·
Samhälle Jag har ingen aning vilken prefix jag skulle välja... så jag chansar. Vet någon vart man kan se intervjun med Meghan Markle som...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
15 168
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Jag funderar på att köpa en luftrenare. Men de är ju ganska dyra så jag funderar lite Hjälper det med luftrenare vid kattallergi om jag...
2
Svar
21
· Visningar
1 536
Senast: Ava22
·
Samhälle Jag är förvånad att det inte finns någon lösning för att personer med funktionsnedsättning ska kunna ladda sina elbilar. Kablarna är...
2
Svar
20
· Visningar
1 777
Skola & Jobb Någon som har haft digital aw? Har ni några förslag på aktiviteter? Vi har via Skype. Har kört quiz med kahoot en hel del på...
Svar
6
· Visningar
1 179
Hemmet Jag vill köpa förvaringsburkar som går att försluta till torrvaror, efter att ha hittat en silverfisk i linserna 😫. Söker tips på...
Svar
17
· Visningar
1 899
Senast: Monkie
·
Kropp & Själ Kanske en dum fråga, men kan man bli kortare/stanna i växten? Tycker jag är så himla lång. 160.. vill gärna bli kortare eller stanna...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 486
Senast: ameo
·
Hemmet Jag har på kort tid blivit uppringd av två elförsäljare. Den ena erbjöd solkraft, den andra vattenkraft. Hur pass dålig är vattenkraften...
Svar
1
· Visningar
246
Senast: Jenka
·
Juridik & Ekonomi I helgen kulminerade en situation som varit på upptakt ett tag, som rymmer ganska många funderingar, därav den spretiga titeln. Hur som...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
16 470
Senast: mamman
·
Hemmet Min sexåring önskar att vi ska inreda hennes rum med hästtema (jag har säkert inte ALLS påverkat hennes intresse :idea:). Tänkte att det...
2
Svar
21
· Visningar
1 493
Senast: Cam
·
Hemmet Vattnet rinner trögt ned i handfatet. Vilket är det bästa medlet för detta? Helst något som går att köpa i vanlig mataffär! :)
3 4 5
Svar
90
· Visningar
5 288
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag fattar verkligen inte det där. Vem vill gå runt och stinka skölj och/eller tvättmedel?
6 7 8
Svar
145
· Visningar
8 756
Senast: Bison
·
Relationer "Tjära Bukes relationsråd, jag har ett problem!" Nytt jobb sen ett halvår tillbaka, en chef som jag känt länge då både han och jag har...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
19 575

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp