Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Vattnet rinner trögt ned i handfatet. Vilket är det bästa medlet för detta? Helst något som går att köpa i vanlig mataffär! :)
3 4 5
Svar
90
· Visningar
5 288
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag fattar verkligen inte det där. Vem vill gå runt och stinka skölj och/eller tvättmedel?
6 7 8
Svar
145
· Visningar
8 756
Senast: Bison
·
Relationer "Tjära Bukes relationsråd, jag har ett problem!" Nytt jobb sen ett halvår tillbaka, en chef som jag känt länge då både han och jag har...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
19 577
IT & mobiler Vad lyssnar ni på för poddar och varför? Behöver tips på nya! era 3 bästa poddar?!
2 3 4
Svar
67
· Visningar
3 468
Senast: Sassy
·
Skola & Jobb Hur viktigt skulle du säga att det är med en "läslig handstil" idag, när nästan allt skrivs på dator? Jag har två söner, där den ena...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 547
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Vi behöver köpa en ny mopp. En städmopp alltså. Haft en hederlig med typ en variant av trasa som man knäpper fast. Jag och sambon hatar...
Svar
11
· Visningar
790
Senast: lil-sis
·
Juridik & Ekonomi Om du bara hade 30kr/dagen att köpa mat för (till bara dig själv) vad hade du köpt då? Hade det varit någon skillnad om du bara kan...
11 12 13
Svar
247
· Visningar
13 400
Senast: MJLee
·
IT & mobiler Vilka av iPhonemodeller är det som man kan använda Siri genom att bara säga ”Hej Siri”, dvs. utan att trycka på någon knapp?
Svar
15
· Visningar
509
Mat Har ätit antibiotika i fem veckor nu och ska tydligen fortsätta i tre till sju (:meh:) veckor till. Jag dricker knappt drinkar annars...
Svar
5
· Visningar
599
Senast: 95johsv
·
Hemmet Jag har blivit påmind om att jag har väldigt mycket svenskt i mitt hem, och funderar lite över om det här har något med mitt...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 746
Senast: Ainon
·
Relationer Jag funderar ibland på att byta till ett släktnamn på min mammas sida. Detta är dock ett adelsnamn och används inte i Sverige. Är det...
Svar
5
· Visningar
1 043
Kropp & Själ Jag har ganska tunt hår. Framförallt framtill och mitt på huvudet. Benan blir ganska bred och håller jag upp håret syns skalpen. Har...
Svar
12
· Visningar
1 535
Senast: Pilot
·
Skola & Jobb Mitt kontrakt går ut i slutet på mars och jag funderar lite på semesterersättningen. I vanliga fall, jobbar man in till semestern...
2
Svar
24
· Visningar
1 801
Senast: Asko
·
Kropp & Själ Är det någon som har el haft myom? Fick veta när jag var gravid att jag hade myom. Hade ni några problem av den? Har märkt att jag under...
Svar
4
· Visningar
860
Senast: netia
·
Kultur Lite inspirerad av tråden om konst och de hästrelaterade konstverk som togs upp där så blev jag nyfiken på vad era favoritkonstverk med...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
11 356
Senast: Nahar
·
Relationer Jag och min man bor just nu utanför stockholm men det har dykt upp en väldigt stor jobbmöjlighet för honom i göteborg. Vi tittar på ett...
Svar
11
· Visningar
1 311
Senast: snorp
·
Hemmet Någon som har tips på var jag kan hitta ett underskåp till badrummet i plåt?! Vi kan ju omöjligt vara de enda som inte kan ha ett i trä...
Svar
7
· Visningar
466
Senast: svea
·
Hemmet Jag behöver ljusgrå sammetslängder med öljetter (skallkrav alla tre), 6-8 längder så priset spelar roll. Har någon sett något aktuellt...
Svar
8
· Visningar
617
Kropp & Själ Vad jag önskar att jag inte behövde tänka i dom banorna, men när psykiska problem inte bli varken bättre av mediciner eller kbt. Vad gör...
Svar
18
· Visningar
1 284
Senast: Rosett
·
Juridik & Ekonomi Jag är singel, och varit det under större delen av livet. Alla i min familj och omgivning är par. Det innebär i mitt fall att jag får...
2
Svar
22
· Visningar
2 431
Senast: em-pirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp