Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Trots att det fortfarande är kallt så man halvt fryser ihjäl, så är det ju snart vår och sen sommar, och med den tiden på året kommer...
2 3
Svar
58
· Visningar
8 343
Senast: Fia
·
Kropp & Själ Någon som vet om plague off till människor fungerar bra? Finns det alternativ till att skrapa bort tandsten hos...
Svar
11
· Visningar
1 716
Senast: Paddington
·
Kropp & Själ Jag har under flera år haft problem med acne. Jag har nu fått bukt på det och drabbas bara av mindre finnar då och då. Men alla dessa år...
Svar
1
· Visningar
738
Senast: Libra
·
Kropp & Själ Hyr ett litet hus sedan mer än tio år. Har aldrig haft någon hyreshöjning, men heller ingen höjning av standarden som är rätt låg. Nu...
Svar
19
· Visningar
2 906
Kropp & Själ Hej! Har haft några små små plitliknande saker på en av blygdläpparna. Dem är inte stora, gör inte ont och kliar inte eller dylikt...
Svar
9
· Visningar
2 143
Senast: Sedna
·
Kropp & Själ Anonymt nick, för detta är ändå lite pinsamt:o okej, jag har haft oskyddat sex men jag har inte klamydia, gonnoré eller mykoplasma...
2 3
Svar
41
· Visningar
15 694
Kropp & Själ Jag ska göra koloskopi+gastroskopi på torsdag förmiddag. Har fått instruktioner om att undvika mat med fibrer i 7 dagar innan och där...
2 3
Svar
45
· Visningar
21 377
Senast: Kilauea
·
Kropp & Själ Är det alltid socialtjänsten i kommunerna som fixar sånt?
Svar
11
· Visningar
1 122
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Jag har nu för första gången i mitt liv bantat för att det behövdes. Magen tryckte på så att jag spydde om jag böjde mig framåt för...
Svar
15
· Visningar
6 635
Senast: No1
·
Kropp & Själ Nu måste jag få veta. Hur konstig är jag egentligen? Jag är 25 år. Flyttade hemifrån som 19åring, ca 20 mil hemifrån för att plugga...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 401
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Sonen har tatuerat sig, och funderar hur länge man ska smörja in tatueringen? Han tycker jag är senil som inte kommer ihåg :p, tre år...
Svar
4
· Visningar
866
Senast: Spyro192
·
Kropp & Själ Jo, jag vet att jag bör gå till läkare om det inte ger sig men jag har verkligen inte tid med det just och det känns inte akut så...
Svar
5
· Visningar
33 215
Senast: Zoya
·
Kropp & Själ Någon mer som har problem med torra händer särskilt såhär års? Mina händer, speciellt tummen och pekfingret är konstant torra, så pass...
2
Svar
23
· Visningar
5 852
Senast: Chili
·
Kropp & Själ Vet att jag skulle behöva gå och prata med någon, mår urdåligt. MEN! Har verkligen inga kronor alls att lägga på en terapeut eller...
Svar
13
· Visningar
1 561
Senast: hljomalind
·
Kropp & Själ Min fina låtsasmorfar gick bort inatt. I flera veckor har han pratat om julen och hur han längtar tills vi ska ses allihop. Han har...
Svar
12
· Visningar
1 889
Senast: Oldie
·
Kropp & Själ Har ont i ryggen ibland och tänkte köpa något som värmer ryggen när man ligger o vilar i sängen :). Någon som har provat en värmefilt...
2
Svar
23
· Visningar
4 936
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Jag kan ha råkat få i mig för mycket koffeintabletter och undrar lite vad jag isåfall kan vänta mig. Koffeinöverdos? Vad händer då? Hur...
Svar
19
· Visningar
9 093
Kropp & Själ Hej, jag hoppas att någon här kan hjälpa mig lite. Det är så att jag lider av ett konstant illamående som har kommit senaste halvåret...
Svar
10
· Visningar
2 073
Kropp & Själ Har lagt märke till att det börjar dyka upp olika trådar med ämnen som depression och psykisk ohälsa i allmänhet på sistone. Har tänkt...
Svar
4
· Visningar
2 312
Senast: Allavarlika
·
Kropp & Själ Efter att ha läst en annan tråd här om vad man räknar som smal/tjock/normal, kom jag att tänka på BMI och hur väl ni tycker att det...
2 3
Svar
48
· Visningar
6 898
Senast: Trani
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp