Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Äter Amoxicillin sen i onsdags, och magen krånglar verkligen. Dels illamående/halsbränna men även diarre. :o Har provat med Omeprazol...
Svar
13
· Visningar
5 305
Senast: Betazoid
·
Kultur Kan man lyssna på ljudböcker på annat sätt än i telefon/dator osv (tänker tex bookbeat och dylika streamingstjänster) skulle nämligen...
Svar
17
· Visningar
1 119
Senast: Lingon
·
Kropp & Själ hej jag har haft cellförändringar i några år nu men då jag varit under 27 skulle jag avvakta för dom ej vill behandla kvinnor under 27...
Svar
7
· Visningar
1 924
Senast: Angel
·
IT & mobiler Jag har LÄNGE försökt få en svart häst i rival stars, gärna en hingst, vet ngn hur jag kan få det?? Va specifik
Svar
2
· Visningar
1 550
Senast: Temmyn
·
Hemmet Vi funderar på att köpa en ny soffa med tillhörande fåtöljer i år och jag har fått lite dille på soffor i sammet/sammetsliknande tyg...
Svar
17
· Visningar
5 787
Senast: BernT
·
Kropp & Själ Börjar med att skriva att jag har bokat tid till läkare. För ca 2 år sedan upptäckte jag att min högra handled är tjockare strax mot...
Svar
14
· Visningar
1 712
Senast: Pilot
·
Kropp & Själ Jag har lite problem med fickor runt tänderna och såg nu att det finns nått som ser ut som en eltandborste, men sprutar vatten (eller...
Svar
0
· Visningar
326
Senast: MissFideli
·
Tjatter Goda roller Ängel – kan varje natt skydda en deltagare. NattDL Siare – Får varje natt veta en deltagares roll. NattDL. Tvillingar –...
37 38 39
Svar
766
· Visningar
21 050
Senast: Lobelia
·
Kropp & Själ Funderar på att skaffa en sådan, men funderar på om det är värt pengarna? Någon som har en sådan? Vad tycker ni? Använder ni den?
Svar
0
· Visningar
197
Senast: Mirre
·
Hemmet Hej! Jag har ett litet lätt hörnskåp som jag vill sätta upp i lämpligt hörn 😁. Ena väggen är i betong och den andra är förmodligen i...
Svar
5
· Visningar
454
Senast: XeeXeX
·
Kropp & Själ Hej och gott nytt år alla. Finns det fler därute som vill börja promenera mera och följa/peppa varandra? Jag laddade ner en app som...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
7 925
Senast: Unafraid
·
Kropp & Själ Efter att ha läs lite i tråden om 20 000 steg utmaningen undrade jag hur långa steg jag tar. Så jag la ut ett måttband i vardagsrummet...
Svar
8
· Visningar
2 489
Senast: Araminta
·
Kropp & Själ Inspirerad av yoga-trådarna har jag börjat med yinyoga igen och ska försöka köra ett pass två gånger i veckan. Jag har hittat flera pass...
Svar
0
· Visningar
184
Senast: Silver Girl
·
Skola & Jobb ...med bibehållen lön (samma månadslön), hur mycket hade du jobbat då? Och vad hade du gjort med din nya fritid? Om du valt lika mycket...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
5 753
Senast: Lightzone
·
Tjatter Just det, jag lärde mig för något år sedan att vissa personer inte kan se framför sig om man t.ex förklarar hur ett rum ser ut eller...
2
Svar
38
· Visningar
2 713
Senast: Luff
·
Skola & Jobb Vad gäller? Jag skulle alltså ha jobbat i dag, 21-07. har setat och kört närmare 7 mil och hade bara ca 2 mil kvar. Stannar innan en...
2
Svar
27
· Visningar
3 877
Senast: anna_panna
·
Hemmet Köpte en sån för presentkortet från jobbet, men det är ett galler med som har gummigrejer längst ut och ett handtag. Den passar inte i...
Svar
4
· Visningar
528
Senast: MissFideli
·
  • Låst
Relationer Den förra tråden hade 2000+ inlägg och passerat 100 sidor så jag tänkte prova på att starta en ny! Dejten i helgen gick riktigt bra, nu...
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
184 627
Senast: Modest
·
Hemmet Det finns två pulverfack och ett sköljmedelsfack. Ska impregneringsmedlet i sköljmedelsfacket?
Svar
1
· Visningar
385
Hemmet Har ett gäng isolerade rör i källaren som jag vill måla om. Vad ska man ha för slags färg på dessa? Har en hink med ”lackfärg...
Svar
1
· Visningar
446
Senast: vilde
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp