Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Asså, jag kanske är dum och behöver hjälp med läsförståelse.. och visste inte riktigt heller om jag kunde ställa frågan i någon tråd så...
Svar
5
· Visningar
912
Samhälle EU:s dumheter att förbjuda ord som "havremjölk" och "veggoburgare". Ingen jag känner har någonsin råkat köpa veggo-korv och sedan suttit...
16 17 18
Svar
356
· Visningar
14 632
Senast: Hannah199
·
Kropp & Själ Blir tokigt på mitt hår. Har midjelångt just nu och har lust att bara raka av allt. Och vill inte gå till frissan just nu pga...
2
Svar
22
· Visningar
3 573
Senast: Riru
·
Fordon Jag behöver en ny bil. Initialt var planen att helt sonika köpa en 4wd suv som även får dra. Fastnade för Honda crv. Men de försvinner...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
8 741
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Brukar ni rapportera in biverkningar vid medicinering? Har aldrig gjort det tidigare, men nu har jag äntligen gjort det.😎 Brukar bara...
Svar
16
· Visningar
1 171
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Fler som känner igen detta? De senaste månaderna har jag fått rejäla känningar i bäcken/ländrygg i samband med ägglossning. Har...
2
Svar
36
· Visningar
2 786
Senast: DarkInNight
·
Hemmet Jag planerar renovera badrummet och hade tänkt sätta in dörrar i glas men har börjat fundera på om inte ett vanligt draperi i stil med...
2
Svar
26
· Visningar
4 112
Senast: MiniLi
·
IT & mobiler Jag ska säga redan från början att jag inte väntar mig några svar :D men är det någon på Buke som använder MX player (android) och har...
Svar
0
· Visningar
397
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Måste ge jobbet en a-skattsedel efter kommunbytet förra året. Det står ju att det är där man är folkbokförd 1/11 året innan som gäller...
Svar
6
· Visningar
603
Senast: MissFideli
·
Samhälle Såg på fejsbook att det är otroligt hot och inne med att gå omkring med munskydd. Gör ni det eller ska ni skaffa ett? Inte för att det...
18 19 20
Svar
390
· Visningar
21 999
Senast: Enya
·
Hemmet Vägen har servitut. Annars skulle de inte kunna ta sig till och från sitt hus. Jag vet inte om det skulle ställa till problem för mig...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 908
Senast: Marty
·
Skola & Jobb Någon här på Buke som gjort det, och hur får man livet och ekonomin att gå ihop? Jag har en kandidatexamen sedan fem år tillbaks och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
7 304
Senast: lil-sis
·
Kropp & Själ Jag har problem med dofter och det blir bara värre och värre. Parfymer, hårspray (speciellt hårspray) doftljus (dock inte alla) vissa...
Svar
5
· Visningar
696
Senast: Diabetikern
·
Hemmet Sån där "nanotejp" som det finns reklam om, som fäster ungefär vad som helst på vad som helst, och sen han tas bort utan att skada...
Svar
6
· Visningar
1 616
Senast: SaraXX
·
Kropp & Själ Jag misstänker starkt att min knäskål hoppade delvis ur led igår. Den hoppade rätt igen när jag rätade ut benet. Det kändes verkligen...
Svar
8
· Visningar
769
Senast: Seabaz
·
Kropp & Själ Jag var med om något märkligt idag, någon som råkat ut för samma sak? Var på utflykt och det var kallt och blåsigt så kastade i mig...
Svar
9
· Visningar
1 490
Senast: FrDrake
·
Kultur Jag försöker marknadsföra min egen bok utanför den omedelbara släkt- och vänkretsen... :D Jag undrar därför hur "gemene man" får sina...
2
Svar
33
· Visningar
1 307
Senast: bettysmatte
·
IT & mobiler Är det någon som vet hur det funkar? Jag har skickat ett meddelande till min läkare via ett "Kontakta mig"-formulär, och har fått svar...
Svar
12
· Visningar
3 201
Senast: Enya
·
Kläder & Bli fin Inser att många av mina kläder blivit för små för fort. Vet inte vad som har hänt men även de byxor som förut var lite för stora sitter...
2
Svar
22
· Visningar
2 604
Senast: Angel
·
Juridik & Ekonomi På lantmäteriet kan man ju söka på vem som äger en fastighet. Står på sidan för att kunna söka skall man ha ett godkänt ändamål. Vad är...
Svar
2
· Visningar
434
Senast: Andromedae
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp