Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Mat Jag har en Chiliplanta med massor av mogna frukter men har ett problem. Planen var att använda dem allteftersom men min mage har lagt av...
Svar
12
· Visningar
850
Senast: EmmaN
·
Samhälle Har sett att de har stängt dassen på de badplatser jag varit på pga smittorisk. Är det så överallt? Tänkte om det är nåt statligt eller...
Svar
13
· Visningar
1 272
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Eftersom jag aldrig har haft mer än en anställning åt gången så får ni ursäkta om detta är en jättekorkad fråga :angel: Jag är anställd...
2
Svar
38
· Visningar
2 789
Senast: Ramona
·
Fordon Vad är ert bästa husvagnstips? Det kan vara vad som helst från bra campingplats, till bästa prylen, till tips hur man får hela vagnen...
Svar
8
· Visningar
837
Senast: Ramona
·
Skola & Jobb Min partner har testat positivt för covid-19 och jag meddelade min ena arbetsgivare (jobbar extra som personlig assistent, 10 %, enda...
2
Svar
30
· Visningar
4 462
Senast: Ridinglady
·
Trädgård & Växter Vi har ett träd utanför vårt köksfönster som i år lockar till sig en helt enorm massa humlor. Jag kan enkelt räkna till typ 20 humlor...
Svar
1
· Visningar
345
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Är det en lymfkörtel? Den där hårda knölen som sitter alldeles bakom örat (ovanför örsnibben)?
Svar
10
· Visningar
3 385
Senast: Miedo
·
Kropp & Själ Jag hamnade i en diskussion med en veterinärkompis om hundar och deras skall, inspirerad av min skällande sheltie. Hur får hon inte ont...
Svar
6
· Visningar
669
Senast: Ms_Antrop
·
Hemmet Jag har inget extrarum i huset som kan bli mitt skrivrum. Men i stallbyggnaden finns två isolerade gästrum, varav det ena används som...
2 3
Svar
49
· Visningar
2 472
Senast: Septicemia
·
Hemmet Jag läste att man enligt konsumentlagen har tio års reklamationsrätt och funderar över huruvida det fungerar i praktiken. 2013 panelade...
Svar
3
· Visningar
621
Senast: Sofie.S
·
IT & mobiler Jag köpte ett Xiaomi Mi band 4 då det kändes inom budget och hade fått bra resultat på tester (hur det kunde få det övergår mitt...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
5 024
Senast: TeamLundVer
·
Hemmet Funderar på att bygga en ny gungställning till barnen när vi blev tvungen att riva den gamla. Men funderar om min konstruktion skulle...
Svar
2
· Visningar
765
Senast: SaraXX
·
Kropp & Själ Inspirerad av särbegåvningstråden så spinner jag vidare ytterligare. Ni som har gjort Myers Briggs personlighetstest, vad är resultatet...
13 14 15
Svar
288
· Visningar
12 985
Senast: Dentaku
·
Kropp & Själ Hur engagerade är ni i ett arbete? Hur accepterar ni när förändringar införs väldigt snabbt till ett arbetssätt som ni inte tror gynnar...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 973
Senast: Cattis_E
·
Mat Glömde en oöppnad philadelphiaost framme … vågar jag äta den? Den stod framme omkring 12-24 timmar, minns inte riktigt. Har 25 grader...
Svar
6
· Visningar
4 776
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har en tanke om att vara lite mer aktiv på LinkedIn för att synas lite mer professionellt, men jag misstänker att jag är på...
Svar
12
· Visningar
1 179
Senast: lingonben
·
Samhälle Jag har bekymmer med detta, eftersom jag har ett antal exotiska djur hemma,och bor 50 mil ifrån en veterinär som kan dessa djur. Innan...
Svar
7
· Visningar
817
Senast: Lingon
·
Fritid På fredag fyller jag år. Egentligen är jag inget stort fan av "specialdagar" och firar sällan något öht, men just födelsedagar känns...
Svar
9
· Visningar
1 042
Senast: Elektronen
·
Kropp & Själ Är trött på att gå klibbig av solskydd x antal timmar efter man smörjat in sig. Finns det någon som går in riktigt bra och är klibbfri...
Svar
17
· Visningar
977
Senast: Lazy Lady
·
Hemmet Behöver en ny plånbok men hittar ingen jag gillar. Vad har ni för plånböcker? Gärna bild!
Svar
11
· Visningar
851
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVIII
  • Skydda bilnyckel
  • Betyg idrott högstadiet

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp