Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Någon som gjort en bröstförminskning och vill dela med sig av erfarenheter? Blev det bra? jobbig läkning? privat eller allmänna...
Svar
2
· Visningar
762
Senast: honung
·
Relationer Jag har alltid tagit på mig ansvaret att alla ska må bra, känt stor press och haft/har sjukt dåligt samvete om någon inte mår bra och...
Svar
3
· Visningar
1 094
Senast: Qelina
·
Trädgård & Växter En helt ny situation. :D Jag har skördat och sedan gett bort till vänner i den omfattnignen att den mesta rabarbern är avplockad...
Svar
18
· Visningar
1 665
Senast: Snurrfian
·
Skola & Jobb Efter att ha sett serien Chernobyl känner jag mig otroligt fascinerad över kemi, fysik och hur dessa kärnkraftverk fungerar. Vilken...
Svar
11
· Visningar
1 156
Senast: Sonic76
·
Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 111
Kropp & Själ Får inga bra svar av vården så tänkte kolla här om någon är i samma sits som jag. Jag har plötsligt fått allergiska reaktioner mot...
Svar
11
· Visningar
1 303
Senast: hastflicka
·
Fritid Mitt gudbarn blir konfirmerad och jag funderar på present - nåt för ca max 400 kr. Han spelar fotboll och börjar bli modemedveten och...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 860
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Min sambo har artros och förmodligen meniskskada i ena knät. Han har fått tid för operation, men det kommer förstås att dröja ett tag...
Svar
10
· Visningar
841
Senast: Liran
·
Fritid Här i mellersta Dalarna har det inte varit något badväder ännu i mitt tycke. Börjar kännas lite sådär inför Vansbrosimningen om en månad...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 797
Senast: zarmino
·
Samhälle På torsdag är det dags! Svenska flaggans dag och svenska nationaldagen. Hur firar ni? Mer än på midsommarafton? Har ni några roliga...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
3 853
Senast: Paddington
·
Kropp & Själ Min mamma har haft typ 2 i många år så det var ju ingen överraskning att jag skulle drabbas. Ok. Jag har absolut inte varit noga med...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 988
Senast: alazzi
·
Mat Jag ska ha en dag i Örebro med min mamma på fredag och tänkte höra om ni har några bra lunchtips, allt är välkommet men gärna...
Svar
16
· Visningar
971
Senast: cambodia
·
  • Omröstning
Tjatter Efter att ha fått en ny kollega som inte heller äter mellanmål, vilket innebär att jag fortfarande är den enda på kontoret som äter...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
10 408
Senast: Nevermind
·
  • Låst
Tjatter Jag Planerar min resa till spanien nästa vecka, men vet inte vad jag ska göra där nu när jag ska åka.
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
110 311
Hemmet Atanen sjunger på sista versen...har gjort det länge...... Nu har altanens bortmontering påbörjats. Då funderar jag på att ändra räcket...
Svar
16
· Visningar
1 767
Senast: Kaki
·
Skola & Jobb Jag har stött på ett problem i mitt studerande som jag inte riktigt vet vad jag ska göra åt. Jag vänder mig därför till det allvetande...
Svar
13
· Visningar
1 164
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Inser att jag har svårt för att komma ner i återhämtande viloläge i vaket tillstånd. Har egentligen både tid och möjligheter att...
Svar
5
· Visningar
839
Senast: ameo
·
Fritid Den hett efterlängtade resan är i planeringsstadiet:). Dottern på drygt 5,5 år och jag (troligtvis bara vi två då det ser ut som om...
Svar
11
· Visningar
1 189
Senast: nickan1
·
Kläder & Bli fin Ber om ursäkt för märklig titel... :) Med åren och lite viktuppgång (speciellt kring rumpa/höfter) tycker jag att det är svårt att...
Svar
12
· Visningar
1 563
Senast: MiaMia
·
Mat Jag håller på att planera konferens för jobbet (20 personer) efter sommaren, och behöver tips på bra restauranger för middag. :) Vi...
Svar
1
· Visningar
402
Senast: yamyam
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp