Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Trädgård & Växter Hur tar ni hand om era krukväxter hemma? Jag vattnar enbart ca en gång i veckan. Men borde man egentligen ge näring? Ny jord? Plantera om?
Svar
19
· Visningar
1 031
Senast: clusia
·
Juridik & Ekonomi Jag beställde hem 18 kg kattsand från Zooplus just för att det ska levereras hem till dörren. Idag började jag undra hur långt paketet...
22 23 24
Svar
474
· Visningar
39 894
Senast: Lobelia
·
IT & mobiler Apparna hade flyttat på sig på min iphone och när jag skulle flytta tillbaka den till rätt ställe fumlade jag så den försvann. Kan jag...
Svar
14
· Visningar
974
Senast: kem
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
60 801
Senast: igbest
·
Fritid Jag startar en lite mer allmän tråd om hotell/B&B i Stockholm, tänkte jag. Någon kanske har en lite okänd pärla att rekommendera? Det...
Svar
6
· Visningar
939
Senast: nickan1
·
Fritid Efter jobbet ska jag lämna min hund till pappa som ska ta hand om honom över midsommarhelgen, så att han slipper hänga med mellan...
Svar
8
· Visningar
898
Senast: YorkWann
·
Kropp & Själ Jag har en svullnad på utsidan på fotknölen på ena foten. Jag har inte ont och märkte inget förrän jag tog av mig skon som jag haft på...
Svar
3
· Visningar
588
Senast: Kakis
·
Skola & Jobb Jag har ett kontorsarbete idag. Jag har pluggat i två år för att kunna arbeta med min arbetsuppgifter. Dock hade jag ingen erfarenhet av...
2
Svar
29
· Visningar
3 797
Senast: kolblakkur
·
Kropp & Själ Nu får jag stoppa i mig antibiotika, Amoxicillin, och se glad ut, men har märkt av ett gräsligt illamående som tagit form i min kropp...
Svar
8
· Visningar
1 173
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Hur får man en anhörig som de senaste åren (ca fem) inte riktigt fullt ut klarat av att ta hand om sig själv att förstå behovet av hjälp...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 433
Trädgård & Växter Min trädgård har invaderats av mördarsniglar... Vad gör man? Jag plockar och dödar varje dag men de blir bara fler och fler. Funkar det...
Svar
11
· Visningar
901
Senast: gammalek
·
Kropp & Själ Är det någon mer som lider/lidit av nattsvettningar? För mig började det med att jag åt antidepressiva. Men det har inte upphört...
Svar
13
· Visningar
1 416
Senast: escodobe
·
Skola & Jobb Jag har hittat en utbildning som researcher som jag tycker verkar intressant men jag tycker jag hittar lite info om vad man kan jobba...
Svar
2
· Visningar
1 010
Senast: moster
·
Samhälle Någon mer än jag som skippar midsommarfirandet i år? Jag blev för trött för att orka med att dra ihop något- så det blev inget. Varken...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 910
Senast: Bulldoozer
·
Kropp & Själ Nån som är bra på medicin här? Jag funderar på att fråga om jag kan få ut Mysimba. Men ett av de verksamma ämnena är bupropion, vilket...
2
Svar
35
· Visningar
4 811
Senast: Ciccio
·
Hemmet Jag köpte en gammal bringare på loppis igår, och jag misstänker att det kan vara uranglas. För att kolla behöver jag en uv-lampa, enligt...
Svar
2
· Visningar
821
Kropp & Själ Har fotsvamp och köpte lamisil engångsdos. Har hört mycket bra om den. Tyckte det blev lite bättre i början och det stod att det kunde...
Svar
8
· Visningar
1 406
Senast: tanten
·
Relationer Just nu håller jag på att gå sönder inombords. Jag har knappt sovit sedan i Torsdags. Jag har sårat någon väldigt djupt som jag tycker...
2
Svar
24
· Visningar
3 941
Senast: MayGrace
·
Samhälle Antalet blodgivare minskar i Sverige och det går åt 1 blodpåse i minuten. Anledningen till att antalet blodgivare minskar tycks vara...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 046
Senast: Saigon
·
Relationer Har velat fram och tillbaka i flera år huruvida jag skulle skriva en tråd eller inte om detta. Jag har låtit livet flyta på men det har...
2
Svar
27
· Visningar
5 505

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp