Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Blir så frustrerad på mig själv! Är dålig på att visa kärlek och ta initiativ till närhet till min sambo (vi är båda runt 25 år). Vi har...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
14 327
Senast: Vallmo
·
Kropp & Själ Hej. Jag gissar att det finns många mat och dietkunniga personer här, så jag slänger in en fråga om mat. Jag har problem med att hålla...
2
Svar
29
· Visningar
1 889
Äldre Sitter och grubblar på hur jag ska ta mig från Bollnäs till Östhammar på bästa sätt. Xtrafik är inga problem, xtåget från Bollnäs till...
Svar
6
· Visningar
678
Senast: Beppo
·
Äldre Jag köpte ett gäng digitala serietidningar och laddade glatt ned dom i epub. Nu visar det sig att det är mycket svårt att läsa dom i...
Svar
10
· Visningar
404
Senast: escodobe
·
Fritid Såhär ser hjulet ut, men är det samma?
Svar
18
· Visningar
2 539
Senast: dobbis
·
Kropp & Själ Är så vansinnigt trött på att alltid vara trött. Hur blir man pigg? Eller i alla fall lite normalpigg? Jag tycker att jag har gjort rätt...
2
Svar
22
· Visningar
2 833
Senast: Minett
·
Äldre Det kom på tal något om julträff i Uppsala :) Kanske ut och dricka sangria eller så ;) Och eftersom jag vet att det kan ta ett tag att...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
3 473
Senast: Soffan74
·
Kropp & Själ Jag har väldigt kort stubin numera. Troligen är en anledning att jag känner att orken att göra en massa saker inte finns och att jag är...
15 16 17
Svar
327
· Visningar
18 626
Senast: Raderad medlem 6459
·
Äldre Hur får man till det? Idag testade jag florsocker istället för strösocker, men de blev lika "fisgula" ändå. Jag har låg värme - 80...
Svar
3
· Visningar
644
Senast: Hyacinth
·
Relationer Hur skulle du hantera följande situation: Din vän, som dessutom är lite nonchalant på ett oskyldigt vis, har ett förfärligt bordsskick...
20 21 22
Svar
430
· Visningar
32 136
Senast: Sar
·
Kropp & Själ Jag funderar på hur det går för folk som går helhjärtat in för en diet. Dvs hur blir det på längre sikt? Har ni hållit den lägre vikten...
Svar
16
· Visningar
1 274
Senast: Idas
·
Trädgård & Växter Eftersom jag insett att jag nog aldrig kommer att ha råd eller möjlighet att bygga ett växthus så funderar jag nu på odlingstunnel. Har...
Svar
16
· Visningar
2 787
Senast: åke
·
Relationer Ja, då var det dags för en ny säsong. Årets bönder...
44 45 46
Svar
916
· Visningar
89 160
Kropp & Själ Hur får jag hjälp medans jag fortfarande själv har ngn slags insikt i att jag håller på att långsamt döda mig själv? Jag går på...
Svar
11
· Visningar
2 033
Senast: Jakobine
·
Fritid Vi köpte loss vår lägenheten (ombildning) den 20 december. Fram tills dess var det alltså en hyresrätt och vi betalade hyra på 5848 kr...
Svar
2
· Visningar
740
Senast: cherie
·
Fritid Vi skaffade HBO för ett tag sedan för att kunna se vissa serier som går där. Tittar annars mest på Netflix. Förutom att jag tyvärr...
Svar
10
· Visningar
1 038
F
Äldre May the force be with you forever, Carrie! Jag tycker detta skitår kan ta slut nu, faktiskt.
2
Svar
20
· Visningar
1 617
Senast: Fruentimber
·
Äldre Vilket kreditkort använder ni? Varför har ni valt just det kortet? Hur ser villkoren ut? En familjemedlem ska skaffa ett kreditkort för...
Svar
4
· Visningar
408
Senast: Centaur
·
Kropp & Själ Jah vägrar att ringa med främmande personer numera, har gett upp det, man hör hälften och glömmer resten. Så när någon skriver något i...
8 9 10
Svar
190
· Visningar
8 388
Senast: kossankaj
·
Kropp & Själ hjälp mig! Jag behöver en nystart och en spark i röven. Jag har helt tappat sugen på att träna och måste motivera mig på nått nytt sätt...
Svar
11
· Visningar
615
Senast: Pilo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp