Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Går just nu en utbildning som är förlagd i ett äldre hus ägt av kommunen. Idag gick ett larm, vilket bara svagt hördes in i vår lokal...
Svar
13
· Visningar
1 142
Senast: Texaz
·
Äldre Hej! Då min och sambons planer för en långhelg i sommar inte verkar bli av så funderar vi på alternativ. Vi tänkte ta en weekend utan...
Svar
15
· Visningar
902
Senast: Niyama
·
Skola & Jobb Jag har blivit antagen till denna utbildning, men är så fruktansvärt tveksam på om jag ska ta det eller ej. Är ett stort steg att åka...
Svar
6
· Visningar
817
Senast: Raderad medlem 6459
·
Trädgård & Växter Grannen har en växt som sprider sig utav bara sjutton, via rotsystem och det håller på att ta över mitt jordgubbsland! Och driver mig...
2
Svar
23
· Visningar
3 543
Senast: tanten
·
Tjatter Tråden för roliga historier, kul bilder och annat skoj! :bump: Jag börjar med en instruktion till p-piller:
8 9 10
Svar
186
· Visningar
22 790
Senast: Lager
·
Kropp & Själ Har mycket järn i vattnet och allt blir missfärgat, inkl mitt blonda hår... :mad: Vattnet smakar även blod, går ej att dricka...
Svar
16
· Visningar
10 210
Senast: Kiwifrukt
·
Tjatter Jag har vissa saker som jag önskar att jag tyckte om. Det kan vara sånt som ser gott ut, luktar gott, eller ser mysigt ut att äta. Det...
14 15 16
Svar
307
· Visningar
16 415
Senast: Mineur
·
Tjatter Mitt första val är nog . Han verkar för hälsosam för att vara trovärdig i videon. "How I wish that I was stoned"
Svar
0
· Visningar
587
Senast: vallhund
·
Äldre Jag antar att det inte är en modefärg för tillfället, eller att jag tittar på fel ställen. Det jag behöver är en enklel, långärmad...
Svar
3
· Visningar
1 775
Senast: Missel
·
Äldre Hej! Jag skriver från ett nytt konto då flera på buke vet vem jag är och detta kommer bli ganska personligt och om saker som få vet om...
Svar
1
· Visningar
1 843
Senast: kryddelydd
·
Kropp & Själ Jag har varit trött, deppig, haft huvudvärk, lite snuva och nysningar, konstig känsla i halsen det sista. Jag har trott att jag håller...
Svar
8
· Visningar
709
Senast: LiZH
·
Kropp & Själ WTF - de senaste gångerna som jag köpt kruksallad har något ljushuvud hällt på torra risgryn. Idag så bet jag i ett risgryn och jag...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 478
Äldre Ibland händer det att jag tar någon av mina löpturer i skog och mark, problemet är bara det att jag inte har några riktigt bra skor...
Svar
11
· Visningar
666
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ Någon som har tagit den eller vet något om den? Har fått den utskriven och den verkar ju hur läskig som helst :crazy:
2
Svar
36
· Visningar
16 172
Senast: GotAsecret
·
Tjatter Tja, som rubriken säger - jag blev inkastad i festkommittén och måste hitta på något till på tisdag kväll... Det är alltså ingen...
Svar
1
· Visningar
576
Senast: Emtherlia
·
Äldre Jag har ett par levis jeans jag gillar och skulle gärna ha ett par till likadana eller i annan färg, har vart och kollat i de lokala...
Svar
8
· Visningar
3 526
Senast: Helga
·
Svar
1
· Visningar
354
Senast: Intejag
·
Relationer Nu är man äntligen gift!! Bröllopet gick som planerat men nu har vi det där med bröllopsresa kvar. Undrar om det är någon här som har...
Svar
2
· Visningar
475
Senast: Hyacinth
·
Äldre Prince är död, det har bekräftats.
Svar
1
· Visningar
435
Senast: sweep
·
Äldre Skall resa till Grekland på lördag. Upptäckte när jag packade ihop pinalerna att mitt pass ser annorlunda ut än sambons och sonens. Mitt...
Svar
17
· Visningar
1 231
Senast: Azalea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Köpa hus
  • Vinterföräldrar 22/23

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp