Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag tog för ett par år sedan beslutet att inte besöka djurparker där djuren lever i en uppenbart dålig miljö. Då jag från början inte...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
10 341
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Jag lägger en egen tråd istället för att skriva i tråden "vi som pluggar" då jag märkt att flera bukefalister har samma tankar som jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 965
Senast: malllle
·
Äldre Hej! I denna tråd diskuterar vi politik. Var vänlig och håll god ton även om du tycker annorlunda än din vän på andra sidan skärmen...
2
Svar
27
· Visningar
1 310
Senast: Sporthorse
·
Äldre Trots skräpig text så är det ju många låtar som lyckats bli populära. Jag stör mig och har länge velat starta en tråd om ämnet på buke...
10 11 12
Svar
237
· Visningar
24 692
Senast: Hedinn
·
Fritid Enkel fråga så jag hoppas på enkla svar :D Jag behöver köpa en ny kolgrill. Prisvärd, lätt att hantera och lagom i storlek. (Det är...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 588
Senast: Keb71
·
Äldre Som ett obotligt fan av den gamla serien Tredje Skiftet (Third Watch) undrar jag om någon här har tips på någon pålitlig sida som man...
Svar
2
· Visningar
2 991
Senast: Emrox
·
Äldre I rensningen på vinden har jag hittat ett par gamla myggnät. De är säkert 15 år gamla och (var då i alla fall) impregnerade med...
Svar
5
· Visningar
753
Senast: Vira
·
Tjatter "Din lilla skitunge" Tycker ni jag skall byta nick?
Svar
14
· Visningar
1 345
Senast: Piraja
·
Äldre Nu har regeringen och de flesta oppositionspartierna anammat så många av SD förslag från förra valperioden, att jag stilla börjar undra...
10 11 12
Svar
227
· Visningar
10 567
Senast: Blue
·
Relationer På sista tiden har jag och killen bråkat en del, om allt möjligt mest småsaker egentligen. det slutar alltid med att han blir skitsur...
2
Svar
21
· Visningar
5 045
Senast: lilstar
·
Tjatter Snart smäller det!! Hur många kommer titta i kväll? Inte hemma förens sen kväll/ natt så lite fördröjt blir det för min del. :cry: Men...
2
Svar
32
· Visningar
1 566
Senast: CillaW
·
Äldre En över 100 år gammal bok som jag är ruskigt rädd om var med om en rejäl olycka idag när akvariumet gick sönder. Boken är till hälften...
Svar
6
· Visningar
8 516
Senast: TinkerBell
·
Hemmet Har suttit hur länge som helst och letat efter den perfekta tapeten. Ska ha den på ett litetlitet WC. Den kan vara precis hur urflippad...
Svar
4
· Visningar
1 028
Senast: kolblakkur
·
Äldre Jag letar ny bil. Jag vill ha en mer bensinsnål sak som har bättre utrymme för hundarna. Nu har jag hittat en som tilltalar mig och som...
2
Svar
31
· Visningar
1 575
Skola & Jobb Vet inte om jag la tråden på rätt ställe, men men :) Jag har ett problem... Jag har fått nytt jobb - ett riktigt drömjobb! :D Vilket...
2
Svar
22
· Visningar
3 285
Senast: Centaur
·
Trädgård & Växter Funderar litegrann... Om man vill sätta upp en enkel pool, på ett ställe där det inte finns vatten att fylla på, hur gör man då? Kan man...
Svar
10
· Visningar
2 365
Senast: Plantan
·
Kropp & Själ Eftersom jag lider av rejäl övervikt ( 40 kg ca) och är stel tänkte jag gå på gym. Min rygg urdålig och det behöver jag hjälp med. Vad...
Svar
14
· Visningar
911
Senast: macan
·
Relationer Min pappa har blivit (inte fastställt än men väldigt troligt) dement och det är antagligen demens i sista fasen. Kan inte äta, dricka...
Svar
11
· Visningar
1 361
Senast: BernT
·
Äldre Inspirerad av @LindgrenV :s garderobstråd ber jag nu om lite klänning och kjolhjälp. Jag behöver utöka min garderob med den här typen av...
Svar
9
· Visningar
3 084
Senast: Raderad medlem 19815
·
IT & mobiler Då min dator på den senaste tiden blivit fruktansvärt seg kan jag inte låta bli att tänka att den kan ha fått något virus, trots...
Svar
7
· Visningar
614
Senast: purity_666
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp