Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

A
Hästmänniskan Hej! Jag undrar på ett ungefär vad man kan lägga för bud på en ponny, ca 110 cm, utan papper/pass. Har lite eksem, bara tömkörd. Har...
Svar
2
· Visningar
721
Senast: Karamella
·
Hästmänniskan Vad skulle ni tycka vara okej att betala för att få vara medryttare på en stor häst utb. LA dressyr LC hopp, som är snäll, trafiksäker...
Svar
14
· Visningar
1 877
Senast: abc
·
Hästmänniskan Hur mycket betalar ni/år i försäkring på er häst, vad har ni för försäkring och i vilket bolag ? Vad omfattar er försäkring och vilket...
Svar
16
· Visningar
976
Senast: Liselott76
·
Hästmänniskan har en lastbil för B-körkort. Hästarna älskar den, får plats 2 bredåkare alt 2 ston med föl. Rymligt och fint skåp. Lite rostig på...
Svar
13
· Visningar
1 180
Senast: Welsh
·
Hästmänniskan Läste i en annan tråd här ang att chippa. Har en liten hbl korsning som bara är 3 veckor ännu, men så småningom ska han reggas o få...
Svar
7
· Visningar
955
Senast: Görel
·
L
Hästmänniskan Här sitter man och funderar på om det skulle löna sig att köpa häst i Usa eller inte? Vill gärna ha en Frieser, men efter att ha kollat...
Svar
11
· Visningar
2 229
Senast: MsMarvelous
·
Hästmänniskan Jag har släppt Morrhoppan på bete och är lite orolig för grannens flicka som är runt 10-år och tror sig veta allt och lite till! :crazy...
2
Svar
30
· Visningar
2 025
Senast: ika77
·
A
Hästmänniskan Hej, Jag har fått lite problem med kvinnan som lånar mitt sto, hon övertog henne när stoet var 7 mån dräktigt p.g.a att jag fick lite...
Svar
4
· Visningar
1 047
Senast: cia96
·
Hästmänniskan Satt och läste i Hästfynd, och hittade en annons jag "fastnade för" I stora drag så här.. Connemarahingst, fd -99 grundriden. Full...
2
Svar
20
· Visningar
2 490
A
Hästmänniskan Har just läst "skit-tråden" som verkligen urartat. Och det är kanske inte den enda tråden, men hur f*n resonerar vi egentligen? Som...
2
Svar
24
· Visningar
2 394
Senast: Mona
·
P
Hästmänniskan Idag när vi var ute och red så red vi genom ett sommarstugeområde. Rakt igenom området går det en asfalterad väg som används av alla som...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
11 218
Senast: Inte_Ung
·
Hästmänniskan Om jag nytecknade en försäkring i mitten på maj i år och nu har sålt den hästen utan att nya ägaren vill ha just den försäkringen vad...
Svar
4
· Visningar
836
Senast: favoritponny
·
Hästmänniskan Jag har inte koll på så mycket för tillfället:) och undrar vad ett hästpass är, varför man har ett och om alla hästar ska eller kan ha...
Svar
4
· Visningar
938
Senast: Enya
·
Hästmänniskan Har ni fått in höet?? Vi väntar på bättre väder som aldrig kommer och har allt kvar på rot ute på gärdena... Hur har det gått för er? AM
Svar
4
· Visningar
884
Senast: unki
·
Hästmänniskan Har någon koll på vad den bästa försäkringen är när man skall ha uppvisning med häst/ar? Jag skall ha uppvisning nu om nån vecka och...
Svar
1
· Visningar
761
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Fick en smärre chock då jag såg vad det kostade att göra ett ägarbyte på ett vbl, 525kr är de inte kloka!! Sen oxå att få ett pass...
Svar
12
· Visningar
870
Senast: prince77
·
Hästmänniskan Har ni ett sådant? Hur fungerar det att ta det körkortet "privat" dvs utan att anmäla sig på en trafikskola? Måste man ta några...
Svar
14
· Visningar
1 643
Hästmänniskan Finns det något bra sätt att få de vilda djuren att hålla sig borta från staketen? Här är det framförallt älg som river våra staket och...
Svar
13
· Visningar
2 790
Hästmänniskan När kan jag släppa ut mina hästar på min nysådda vall? Jag sådde den i april och det är sandjord. Tänkte släppa snart om det inte regnar...
Svar
7
· Visningar
1 788
Senast: HARMONY
·
N
Hästmänniskan Hej! Vaét inte var detta inlägg ska ligga egentligen men jag testar här. Jag undrar om det finns någon hemsida eller bok där det står...
Svar
6
· Visningar
935
Senast: Nalayan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sytråden del 4
  • Burkfisk
  • Vad gör vi? Del CXCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Välja säkerhetsväst
  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp