Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Z
Hästmänniskan Hur utbildar man sig till det?? *Nyfiken* Måste hitta på något att göra!! Jag har inte hittat ett enda jobb som skulle passa mig! Och...
Svar
3
· Visningar
957
Senast: Znozan
·
H
Hästmänniskan Jag har min sköthäst från ridskolan på bete nu. & det är en tjej som är där VARJE dag. Hon förföljde oss igår.. :crazy: När vi gick upp...
2
Svar
34
· Visningar
2 278
Senast: Hannzo
·
Hästmänniskan Vad händer om jag tex är ute och rider och hästen blir skrämd och råkar backa på/orsaka skador på en parkerad bil? Vad händer om hästen...
Svar
10
· Visningar
1 840
Senast: Macken22
·
Hästmänniskan Jag har en av mina hästar försäkrad i F-bolag X och överväger nu att flytta över försäkringen till F-bolag Y pga att F-bolag Y har...
Svar
3
· Visningar
911
Senast: frolic
·
Hästmänniskan Bärlagret på gårdens nya ridbana håller på att bli färdigt :) och nu ska jag snart beställa hem själva ytlagret. Bärlagret består av...
Svar
2
· Visningar
4 021
Senast: Lillgrådis
·
T
Hästmänniskan När jag skaffade pass tillmitt hbl och chipp märkte henne samtidigt så skickade jag ju inn hårrötter från svansen samtidig som papprena...
Svar
2
· Visningar
713
Senast: Tickan
·
Hästmänniskan Hur skulle ni resonera som köpare i detta fallet? Nuvarande konvalescent efter en skada i hage, vilket resulterat i uttöjda ligament...
2
Svar
21
· Visningar
1 787
Hästmänniskan Har insett att det kommer att ta tid innan jag har råd att anlägga en riktigt bra ridbana. Och eftersom jag inte är intresserad av nåt...
Svar
7
· Visningar
2 505
Senast: Liselott76
·
F
Hästmänniskan Vi har precis köpt ett renoveringsobjekt...en gammal trehästars lastbil som trots allt är förvånansvärt fräsch. Det är mest plåtdetaljer...
Svar
6
· Visningar
3 468
Senast: Francess
·
C
Hästmänniskan Har tänkt bjuda på ett stall som vi ev. ska köpa. Men vad är det värt? Det är en gammal barack som är ombyggd till stall med två...
Svar
8
· Visningar
2 091
Senast: crazy
·
Hästmänniskan Vad brukar man så på en vall som ska ges till kor...eller får? Kan man ge det till hästarna?
Svar
10
· Visningar
1 211
Senast: malumbub
·
T
Hästmänniskan Jag vet att det dröjer ett tag tills det är skotersäsong :smirk:men vill gärna ha lite synpunkter på följande dilemma: Fick igår besök...
Svar
4
· Visningar
1 047
Senast: Welsh
·
S
Hästmänniskan Antag att min häst rymmer från hagen och skadar någons bil, eller river ett växthus etc. Kan jag på något vis "försäkra bort" skadorna...
Svar
11
· Visningar
2 699
Senast: Lena_B
·
A
Hästmänniskan Hejsan! Jag undrar om det är någon som vet om Svenska Hästavelsförbundet har bytt adress till deras hemsida? Kommer inte in på...
Svar
2
· Visningar
1 092
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Har köpt ett hbl-sto på 10 år o tänkte försäkra henne i Folksam då jag har hört att dom ska vara bra men VAD ska jag välja?? Det här med...
Svar
4
· Visningar
750
Senast: Jarrah
·
G
HTU
Hästmänniskan Hej! Har ngn sökt till HTU? Är det svårt att komma in? Vadkrävs och har ngn nåt tips om det personliga brevet..? Ska söka till nästa...
2
Svar
27
· Visningar
1 995
Senast: sissu
·
Hästmänniskan Jag vill väldigt gärna ha synpunkter på det här kontraktet jag själv tåtat ihop. Hästen "Astrid" är ett påhittat namn. Jag tog med det...
Svar
12
· Visningar
1 553
Senast: shady
·
F
Hästmänniskan Har 2 ponnyer som ska ha pass. De är båda äldre dvs 4 resp 6 år. Ponny 1: okänd mamma och pappa, ser ut att vara russkorsning, jag har...
Svar
3
· Visningar
688
Senast: prince77
·
S
Hästmänniskan Liknande trådar har säkert varit uppe tidigare, men hoppas ni orkar svara på en till :crazy: Om ni ska ha er häst inhyrd i ett stall...
2
Svar
35
· Visningar
1 994
Senast: Widerberg
·
L
Hästmänniskan Hej! Jag är en tjej som tycker det är fel att skicka hästar till slakt för att ägaren inte vill/har tid/ eller pengar nog för hästen...
Svar
3
· Visningar
782
Senast: EmblaAsk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp