Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Mamma och pappa har tagit hem en 9 veckors valp för cirka en vecka sen. Hon är ett monster :devil: som vissa av er vet har jag en...
Svar
5
· Visningar
909
Senast: yennork
·
K
Övr. Hund Jag och min pojkvän ska picknicka med våra två hundar, då den ena inte går att ha lös (en sju årig hund som vi tagit hant om som blivit...
Svar
9
· Visningar
1 549
Senast: marytwice
·
Övr. Hund Har som många redan vet skaffat mig en helt underbar Welsh springer spaniel. Det är en helt fantastiskt rolig, smart, kelig och...
Svar
15
· Visningar
3 404
Senast: rabalder
·
Övr. Hund Idag fyller min lilla Douglas ett år. Tänk att tiden går så fort, känns som det var igår jag fick hem honom. Så nu är han faktiskt värd...
Svar
12
· Visningar
954
Senast: *tove*
·
C
Övr. Hund Jag har letat och letat och letat... Allt jag hittar är att det finns inhängnade rastplatser för hund lite varstans i Göteborg (även om...
Svar
14
· Visningar
2 456
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Är det någon som provat ett sånt där halsband som pyser citron om hunden kommer nära en viss gräns? Förut fanns ju osynliga elstaket...
Svar
5
· Visningar
1 239
Senast: kamomillo
·
Övr. Hund http://www.pixbox.se/alb1101889 Lite bilder från våra två veckor med båten i sommar. Skall väl ut igen om vädret blir bättre
Svar
9
· Visningar
1 195
Senast: Luxus
·
Övr. Hund Jag har alltid hållt mig borta från dom infekterade diskussioner som finns här och på många andra ställen angående pittbulls , Men efter...
2
Svar
22
· Visningar
2 433
Senast: sarre_hall
·
Övr. Hund Läste precis i en annan tråd där det kom att handla en hel del om "hårda" vs mjuka metoder. Jag har länge funderat på en sak, enbart...
Svar
6
· Visningar
853
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Vilka idioter det finns ! :eek: Det är solklart brott mot Djurskyddslagen...
Svar
10
· Visningar
1 236
Svar
4
· Visningar
889
Övr. Hund Inte på matte, men väl på hundarna ;) Mkh: 34 cm Mkh 30 cm Bara en kul grej, men det är ju relativt små hundar de båda...
2
Svar
25
· Visningar
1 766
Senast: mandaaa_
·
Övr. Hund Jag jobbar på hunddagis och har med mig min hund där. En 2-årig pinscherhane. Det funkar inte alls, han blir väldigt stressad och efter...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
9 561
Senast: Tambourine
·
Övr. Hund Tanken har varit ett tag att skaffa ännu en hund och i vinter kommer vi vara lediga ett tag både jag och sambon, jag några veckor och...
2
Svar
32
· Visningar
2 850
Övr. Hund Jag är redigt förbannad på syrran, men samtidigt glad över att veta att Duke har det bättre nu. Min syster visste om att Duke var...
Svar
3
· Visningar
782
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Jag är sedan några år tillbaka instruktör på Brukshundklubben, jag håller således 1-2 kurser varje termin och har tyckt att det är...
2
Svar
20
· Visningar
1 850
V
Övr. Hund Funderade på en grej, ni som tränar i vatten med apportraser, typ labbe, tollare etc. -hur är era hundar i vatten annars? Anledningen...
Svar
8
· Visningar
972
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund Det är hett här idag 25 grader i skuggan och när jag vid strax före tre kommer till en butik sitter en hund bunden vid en stolpe i...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 844
Senast: Raven_
·
Övr. Hund Har alltid lärt mig att de är rent livsfarligt att ha en nosgrimma på en hund som gör utfall eller kasta sig i kopplet eftersom detta...
Svar
15
· Visningar
2 259
Senast: hop
·
Övr. Hund Någon som har tränat och använder sin hund som kantarellhund? Jag gick en kurs i specialsök med Kerstin för ett drygt år sedan. Nu...
Svar
17
· Visningar
4 189
Senast: Generalen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp