Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Min sambo gillar att sova. Mycket. Vilket börjar bli ett problem för mig. Annars har vi en superrelation. Detta är det enda hos honom...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
19 985
Senast: Modest
·
Äldre Hej alla duktiga och kunniga människor därute. Jag har totalt hjärnsläpp och skulle vilja ha lite hjälp. Företaget jag jobbar på ska...
Svar
1
· Visningar
468
Senast: Myrten
·
Äldre Jag tänkte köpa en elektrisk ögonbrynstrimmer, till mina buskiga, osnygga ögonbryn :grin:Jag har tröttnat på pincetten... Men innan...
Svar
3
· Visningar
899
Senast: purity_666
·
Kropp & Själ Såg i en annan tråd att det finns ett pessar vid namn Caya och blev väldigt intresserad av detta. Men google har inte gjort mig nöjd...
Svar
3
· Visningar
4 669
Senast: tgd
·
Äldre Jag är sämst på att beskriva dofter, så det här kommer kanske kvala in som bukes svåraste tråd genom tiderna ;) Men såhär är det. Igår...
Svar
10
· Visningar
1 302
Senast: Centaur
·
Äldre Never mind, fick snabbt svar via pm :)
Svar
0
· Visningar
329
Senast: Lenis
·
Äldre Är det fler än jag som hör en "robotröst" i Kunskapskanalen? Inte i alla program, men jag har haft "nöjet" att då och då få hjälp med...
Svar
9
· Visningar
7 502
Senast: TinkerBell
·
Tjatter Igår hittade jag en tennisboll i min handväska. Alldeles nyss en pingisboll.. :confused: Vad händer i min handväska? Odlar väskan olika...
2
Svar
26
· Visningar
1 936
Senast: golit
·
Kropp & Själ Jag har sen ca 2,5 vecka börjat med Concerta igen. Jag började med lägsta dosen 18 mg. Inga biverkningar alls. Så i fredags fick jag ett...
Svar
18
· Visningar
9 888
Senast: Mammadutt
·
Äldre Vet inte om tråden ligger rätt annars får mod gärna flytta den! Nu har jag haft en sån där skum dröm igen som jag kan få när jag...
Svar
9
· Visningar
657
Senast: Jeffery
·
Skola & Jobb Någon som haft eller är mentor åt någon? Hur fungerar det? Hur lägger ni upp det? Ses ni eller bara mailkontakt? Hur ofta ses ni? Ja...
Svar
1
· Visningar
436
Senast: warg
·
Relationer Hej! Här kommer en liten lyckoförklaring över hur fint livet kan bli ändå mvh glad och kär :D Jag har hela mitt liv känt en dragning...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 424
Senast: nyponros
·
Hemmet Jag vill bli av med kalkfläckar och tänkte köra tunga artilleriet, alltså inte ättika, citron,citronsyra osv. har provat allt utan lika...
Svar
11
· Visningar
4 266
Skola & Jobb Lite nu och då blir jag sugen på att läsa något på distans, men jag vet verkligen inte vad! Så vad har du läst, eller skulle vilja läsa...
Svar
4
· Visningar
546
Senast: Kilauea
·
Skola & Jobb Jag är doktorand och är inblandad i en artikel tillsammans med två andra forskare (som är mer seniora än mig). Denna artikel kommer även...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
6 061
Senast: Mabuse
·
Skola & Jobb Jag vet så lite om statistik att jag inte ens vet om den här frågan går att besvara, men jag chansar: Hur läser man den här tabellen...
Svar
18
· Visningar
956
Senast: inverterad
·
Kropp & Själ Blev opererad akut i magen för ungefär två månader sedan. Man fick då göra ett snitt på ca 25 cm tvärs över magen från höftben till...
Svar
6
· Visningar
6 970
Senast: Ciindy
·
Tjatter Äntligen! Det har varit på gång länge men ikväll är det äntligen dags för tredje säsongen för Robinson-Buke – nu i Allstars edition...
85 86 87
Svar
1 737
· Visningar
60 953
Senast: Lobelia
·
Äldre Har, som säkert många andra här, problem att hitta jeans som passar i både längd och midja :p Har gått ner i vikt nu (yay :p ) och alla...
Svar
9
· Visningar
1 344
Senast: VLMF
·
Svar
46
· Visningar
2 645
Senast: Petruska
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp