Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag funderar på att öka min sminklåda med smink för contouring. Mest kommer detta att användas till fest, tror inte att jag kommer att...
Svar
6
· Visningar
4 706
Senast: nyponros
·
Relationer Lyssnarna får skicka in sina fall till Megapol och så löser panelen fallen åt lyssnarna. Men vad anser ni om deras sambo som fall som...
Svar
2
· Visningar
944
Senast: Gammeln
·
Äldre Nu börjar ångesten komma krypande och jag hatar att känna såhär varje år. Mina föräldrar är skilda sen ca 30 år tillbaka, de har två...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 415
Kropp & Själ Min sambo har, sedan han var liten egentligen, haft mer eller mindre ont i framförallt sitt ena knä. Han var hos läkare som yngre (i...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
8 057
Senast: Wembley
·
Tjatter Kom att tänka på ett i samband med en annan tråd: O yngling, vakta dig för dessa trenne: kvinnans fram och hästens bak och smickrare å...
Svar
7
· Visningar
740
Kropp & Själ Sen jag slutade rida så känns det som att jag bara sitter hemma i lägenheten... Jag behöver alltså en hobby! Sambon har slalom...
2
Svar
38
· Visningar
7 843
Äldre Har beslutat mig för att gå ifrån smartphonen och istället skaffa en knappmobil igen. Jag blir galen på att jag kollar mobilen hela...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
8 360
Senast: pepp
·
Skola & Jobb Jag har tänkt börja plugga "snart" och lutar nog mest åt att läsa juridik på Göteborgs universitet. Men vi vill få syskon till vårt barn...
2
Svar
25
· Visningar
2 143
Senast: ainasoja
·
Äldre Sopa biltaket. Det är olagligt att köra omkring med ett snölager ovanpå bilen eftersom snö och is kan släppa. Dels kan den kasa nedför...
Svar
14
· Visningar
913
Kropp & Själ Jag har tagit p-piller i ungefär två månader och en gyn sa att jag bara behöver ha mens två ggr per år om jag vill, så jag har inte haft...
Svar
0
· Visningar
1 017
Senast: Azalea
·
Kropp & Själ Vill nog mest skriva av mig lite. Känner mig lite uppgiven och ledsen. För ca 6 veckor sedan ramlade jag i skogen. På något sätt...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
12 500
Äldre Jag gjorde misstaget att läsa lite i en tidning (typ Sydskånskan eller nåt är det väl som vi har) på jobbet igår. Jag blir bara så jävla...
7 8 9
Svar
167
· Visningar
8 950
  • Låst
Tjatter Jag ska försöka släppa ångesten och sova med A nära mig :heart
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 338
Senast: Marita73
·
Relationer Ska separera från min sambo. Är gravid och väntar barn i september (ett barn som han säger att han inte ska ha något med att göra). Han...
22 23 24
Svar
462
· Visningar
88 370
Senast: Nethril
·
Äldre Han dömdes till hästförbud för vanvård av häst. Nu företräder han M i lantbruksfrågor.... Vad tycker ni om det hela? Själv har jag inget...
8 9 10
Svar
188
· Visningar
9 419
Senast: Sporthorse
·
Skola & Jobb Jag ville som tonåring lära mig ryska, men jag hade redan valt att läsa spanska, tyska och latin så jag fick avstå. Egentligen skulle...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
4 732
Senast: Enya
·
Äldre Min kära far önskar sig en bra ljudbok i julklapp. Han vill att det ska vara något som är lite spännande, deckare eller liknande. Jag...
Svar
8
· Visningar
741
Senast: Minett
·
Hemmet Igår kväll så märkte jag att det har börjat smälla i kylskåpet när aggregatet varvar ned. Den varvar ju upp lite då och då för att hålla...
Svar
17
· Visningar
25 150
Senast: ainasoja
·
Kropp & Själ Jag har träffat en psykolog ett antal gånger och gjort tester för huruvida mina problem kan härledas till en diagnos eller inte. Förra...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 516
Senast: Sasse
·
Skola & Jobb Som några av er säkert minns så jobbar jag inom Stockholms pendeltåg. Jag jobbar på underhållsföretaget, och den upphandling som blev...
Svar
0
· Visningar
549
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp