Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag kom på att betald resa o inträde till en tatueringsmässa kanske kunde vara nåt o ge lillebror i julklapp. Men varken jag eller han...
Svar
1
· Visningar
458
Senast: Septicemia
·
Äldre Vi köpte nyligen en mindre jordbruksfastighet. Vi har hästar, fjäderfän och snart ett par får. Lite mindre maskiner och grejer. Det är...
Svar
6
· Visningar
2 997
Senast: athena
·
Kropp & Själ eller armar för den delen.. ? Åker jag med min häst till veterinären så tar veterinären fram ultraljudet för att se hur senor m.m. ser...
2
Svar
32
· Visningar
2 227
Senast: avslutat medlemskap
·
Kropp & Själ Nu kan väl eg bara en läkare svara på detta, men har varit på vc och får ingen att lyssna på mig. :( Är så satans trött jämt, skulle...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 936
Senast: Gabbi
·
Kropp & Själ Gjorde illa ljumsken på ridningen idag, sträckte mig eller nått med nått muskelfäste. Vet inte så noga. Ont gör det i alla fall. Ska...
Svar
3
· Visningar
569
Senast: TinyWiny
·
Relationer Hur tackar man nej till att fira jul med sin respektives familj? Min respektive har bjudit in mig att fira jul med hans familj...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
9 380
Senast: Hyacinth
·
Äldre I en lagrådsremiss tar regeringen bland annat upp frågan om det skulle vara möjligt att stänga Öresundsbron. Dagens industri
2
Svar
28
· Visningar
2 036
Äldre "En lastbilschaufför filmar hur han försöker köra över flyktingar. Rätt eller fel, frågade sajten Nyheter24 sina läsare. Nu förklarar...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 582
Kropp & Själ Hej, är det någon här som fått bra hjälp av psykolog? Hur lång tid tog det i så fall innan det kändes bättre? Jag har provat att gå 3...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 570
Senast: mandalaki
·
Äldre Hej. Tänkte höra om ni har nåra bra tips till julklappar åt dessa personer då jag fastnat lite. Billiga men bra julklappar vill dom...
Svar
4
· Visningar
500
Senast: hvala
·
Skola & Jobb Jag är fast anställd inom kommunal hemtjänstverksamhet, och har sökt semester nyårsafton och nyårsdagen. Jag har sparade semesterdagar...
Svar
10
· Visningar
1 234
Senast: Bexzor
·
Äldre Tänkte inom kort börja göra julgodis, så jag efterlyser era bästa recept :d Rocky Road är ju självklart, iaf hos oss. Just nu provade...
2
Svar
36
· Visningar
2 923
Senast: neapea
·
Kropp & Själ Jag har inte så mycket tid och lust för storkok och matlådor så till lunch på jobbet äter jag oftast tortellini med en färdig kelda-sås...
2
Svar
28
· Visningar
3 829
Senast: Magiana
·
Äldre Grodor verkar inte vara en utrotningshotad art i riksdagen, med tanke på fredagens uttalande ;)
2
Svar
26
· Visningar
1 308
  • Omröstning
Äldre Under de fyra månader som jag har kört bil så har jag mött en bilist som kunde högerregeln. Kan du den?
2
Svar
31
· Visningar
1 882
Senast: Pegasus63
·
Relationer Jag har funderat länge och väljer nu att skapa ett anonymt konto för det här då jag inte kommer på någon annanstans jag kan ventilera...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
10 532
Tjatter Hittade klippet på min FB, delade det för 3år sedan. Men minns inte vilken fantastisk bukare som är skapare till detta fantastiska...
2
Svar
21
· Visningar
2 974
Senast: Amha
·
Hemmet Vi har nyligen köpt en gård med ett mindre bostadshus, 67 kvadrat. Här finns en vedkamin som värmer rätt bra men den är gammal och man...
Svar
17
· Visningar
2 439
Senast: tanten
·
Relationer Hej! Jag skriver med en kille som bor i samma stad som mig. Han har dessutom sommarjobbat på samma jobb som mig, fast inte det året jag...
Svar
3
· Visningar
884
Äldre Hur illa är det egentligen? Köpte vindruvor igår som smakar fantastiskt. Idag hittade jag EN rutten och luddig vindruva. Alla andra är...
2
Svar
25
· Visningar
7 210
Senast: hallonsaft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Valp 2023 -den andra
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp