Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb http://www.economist.com/blogs/economist-explains/2014/07/economist-explains-15?fsrc=scn/tw/te/bl/ee/swedishmenpaternityleave Till er...
Svar
18
· Visningar
1 614
Skola & Jobb Jag skulle behöva, gärna snabb, hjälp med en inställning på texas intrument räknare, har TI 83 Plus. Jag ska räkna vinklar, sin, cos...
Svar
13
· Visningar
1 189
Senast: Silkisif
·
Skola & Jobb Jag har gått och vunnit kursavgiften för en sådan utbildning. Fem dar är den på. Tillkommer kostnad för kost och logi a ca 11000 kr +...
2
Svar
21
· Visningar
2 792
Senast: Klaes
·
Skola & Jobb Skulle behöva lite synpunkter från buke. Jag har vuxna elever. De är flyktingar och många av dem röker. Nu har ett par av dem gått över...
Svar
12
· Visningar
2 506
Senast: swemale
·
Skola & Jobb Tänker på jobbannonser, företrädesvis där rekryteringsbolag är inblandade. Man är hänvisad till ansökan via nätet, kontaktperson är...
Svar
0
· Visningar
498
Senast: London2012
·
Skola & Jobb Jag behöver övernatta en natt i Sigtuna i slutet av augusti då jag ska gå en kurs och inte hinner dit tills den börjar om jag åker...
Svar
7
· Visningar
602
Senast: nickan1
·
Skola & Jobb Jag ska försöka repetera lite grundläggande matte (matte 1c), sökte lite och såg att det fanns en hel del olika böcker från olika...
Svar
15
· Visningar
1 954
Senast: Mammas
·
Skola & Jobb Shit vad nervös jag blev nu, helt skakis. Har tagit tag i mitt liv och sökt två nya jobb. Sökte dem förra veckan och var på intervju...
Svar
1
· Visningar
675
Skola & Jobb Är det fler än jag som börjar plugga till hösten? Känns jättenervöst, har inte gjort det på flera år, tog studenten 1992 och läste ett...
Svar
13
· Visningar
1 281
Skola & Jobb Jag är chef över ett gäng människor. De är alla olika till sättet och eftersom jag tagit över efter en mycket populär chef är det några...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 240
R
Skola & Jobb Vet inte ens om det går att svara generellt på detta, eller om jag är jättedum som inte förstår det själv, men here it goes: Om man...
2
Svar
30
· Visningar
3 639
Senast: Raderad medlem 6459
·
Skola & Jobb Jag försöker komma på vad jag kan plugga till för att få ett riktigt jobb i framtiden. . Just nu jobbar jag för ett ställe som jag...
Svar
10
· Visningar
949
Senast: Cinora
·
Skola & Jobb Jag använder ett anonymt nick för att jag inte vågar fråga frågan ens utan att riskera bli av med min ersättning.. Jag har av viss...
Svar
4
· Visningar
1 006
Senast: Jenka
·
Skola & Jobb Kan man "be" om en inspektion från arbetsmiljöverket? Vi är ett ganska litet företag med ganska dåliga kontorslokaler...
Svar
3
· Visningar
878
Senast: Bowman
·
Skola & Jobb Jag har lite problem med att bestämma mig. Är ju anställd bussförare men har just nu andra arbetsuppgifter. Ag vill att jag fortsätter...
Svar
7
· Visningar
1 061
Senast: mandalaki
·
Skola & Jobb diskussionen kom upp i ryttareliten tråden, och min egen erfarenhet är också att det är rätt utbrett. Såg just den här annonsen och blev...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 038
Senast: Bowman
·
Skola & Jobb I juli kommer min arbetsplats att vara på en annan ort. Det tar 2,5 -3 timmar att åka dit. Jag kommer åka till orten och sova på arbetet...
Svar
10
· Visningar
1 201
Senast: Dessy
·
Skola & Jobb Det är alltid svårt att skriva om jobbet då man har tystnadsplikt och alltid trampar någon på tårna. Dock vill jag ändå ventilera lite...
Svar
18
· Visningar
2 659
Senast: Zaria
·
Skola & Jobb Londonresan tog hårt på plånboken... Kommer jag behöva leva på gatan resten av sommaren, eller kommer det komma studiebidrag på måndag...
Svar
12
· Visningar
1 272
Senast: Caoimhe
·
Skola & Jobb Vilka regler gäller för timanställd (ej fast anställning) om vederbörande bli uppsagd? Dvs kan anställningen upphöra direkt eller finns...
Svar
7
· Visningar
1 423
Senast: Girasol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp