Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag har tappat bort mina bluetooth-hörlurar som jag verkligen gillade, och nu behöver jag köpa nya. Jag har tittat lite på sådana som...
Svar
7
· Visningar
853
Senast: warg
·
  • Omröstning
Mat Själv tycker jag att choklad ska vara utan annan smak men mint eller kokos är ok. Choklad med apelsinsmak är :yuck: Det värsta är ändå...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
6 638
Senast: Asko
·
IT & mobiler Jag har tankar på en liten butik och även e-handel och funderar lite på hur man skulle kunna göra smidigast med betalsystem och lager...
Svar
2
· Visningar
555
Senast: Linn-Nora
·
Mat Har bjudit in min date på mitt och kattens fredagsmys på fredag. Jag brukar i vanliga fall laga någonting enkelt men gott till mig själv...
Svar
8
· Visningar
789
Senast: _Elly_
·
Hemmet Jag blev så glad av ett inlägg i en grupp på fb där en person visade hur hon hade fixat sin soffa så att den lätt gick att göra om till...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 284
Senast: Enya
·
Kläder & Bli fin Jag har väldigt torr hy, speciellt just nu när jag använder differin (en retinoid). Har en bra hudvårdsrutin som motverkar detta och det...
Svar
15
· Visningar
865
Senast: tuaphua
·
Mat Var köper ni det bästa matchapulvret? Jag är varken te eller kaffedrickare, men har äntligen hittat något annat än vatten och sötade...
Svar
0
· Visningar
410
Senast: Saeta
·
Fritid Har ni några nätverk, kanaler eller plattformar? Delar ni med er av vad ni gör? Jag har under många år famlat lite i mörker när det...
2
Svar
26
· Visningar
1 852
Senast: Voeux
·
Samhälle Har funderat till och från, under en längre tid, varför det är så viktigt för oss människor att sätta etiketter på oss själva, och på...
Svar
6
· Visningar
862
Senast: Scata
·
Juridik & Ekonomi Alltså om cykeln blir stulen när en är på jobbet, kan jobbet ge ersättning då? Eller gäller det enbart olycksfall? Googlat lite men...
Svar
4
· Visningar
1 027
Senast: VLMF
·
Relationer Många av oss har ett antal relationer bakom oss och för det mesta känner jag att det passar bäst att låta dammet ligga över dåtiden. Men...
2
Svar
25
· Visningar
2 734
Senast: Migo
·
IT & mobiler Jag har precis bytt mobil och det är dags att pensionera den gamla på ett värdigt sätt. Den är 7 år gammal(Iphone SE) och enklast är väl...
Svar
11
· Visningar
833
Senast: Rosett
·
Skola & Jobb Jag går i tankarna på att söka nytt jobb. Hur tas det emot om man anonymiserar nuvarande arbetsgivare på sitt CV? Det är lite känsligt...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 451
Senast: sjoberga
·
Hemmet I över ett halvår har vi funderat utan att bestämma oss. Vet att det finns några porslinsintresserade här så hoppas på input ☺ Vi (jag...
Svar
12
· Visningar
1 212
Samhälle De talas ofta om Myndigheternas ansvar att ta hand innevånarna. Det talas också ofta om att Myndigheterna lägger sig i sådant som de...
14 15 16
Svar
301
· Visningar
12 924
Senast: Inte_Ung
·
Juridik & Ekonomi Jag och min partner sitter och försöker förstå detta med avdrag för tjänsteresor med privat bil. Han har sedan förra året ett eget...
Svar
9
· Visningar
924
Senast: soom
·
  • Omröstning
Kultur Äntligen dags för finalen! Startordningen är denna: 1. Where You Are (Sávežan) – Jon Henrik Fjällgren, Arc North feat. Adam Woods 2...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
12 403
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Skit, jag har dragit på mig en förkylning, vilket egentligen inte är en katastrof, men i dagarna dyker det nog upp en kallelse till...
Svar
8
· Visningar
657
Skola & Jobb Har en fundering som jag hoppas Buke all mighty ska kunna svara på. 😄 Har pajat ryggen, vet inte vad jag har gjort men troligen...
Svar
16
· Visningar
1 982
Hemmet Jag väljer att posta det här under ett nytt nick då jag inte är särskilt anonym och inte vill att det ska börja gå rykten om att jag...
Svar
15
· Visningar
2 093
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp