Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag läser numera vad som skrivs om mig i journalanteckningar på 1177. Jag måste säga att det är skrämmande så mycket fel som antecknas...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 921
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Läste om polisens fester och undrar om någon annan yrkeskår känner igen sig? "spyor, sexuella ofredanden och slagsmål", "sextrakasserier...
2
Svar
27
· Visningar
2 191
Senast: lingonben
·
Hemmet Hämtade hem lite dukar från bygdegården för att tvätt efter senaste kalaset. Hittar ett par stora rödvinsfläckar. De är alltså rejält...
Svar
5
· Visningar
456
Senast: dobbis
·
Hemmet För 3 år sedan beställde vi ett roster till vår kamin, handgjort i smidesstål enligt hemsidan. Inte enormt dyrt, men inte jättebilligt...
Svar
13
· Visningar
689
Senast: Pegasus63
·
Kropp & Själ Har aldrig ägt en eltandborste! Jag har dock förstått att de borstar mycket bättre än vanliga tandborstar så nu har jag tänkt...
Svar
8
· Visningar
704
Senast: cassiopeja
·
IT & mobiler Jag köpte en massa ikoner till min iphone men det var inte alls som jag trodde utan istället för att funka som vanliga ikoner måste man...
2
Svar
20
· Visningar
1 457
Senast: Lyan
·
Samhälle Hur har ni det i kväll och i natt? En reporter på nyheterna höll på att blåsa bort tidigare under kvällen.
2 3
Svar
53
· Visningar
3 966
Senast: Squie
·
IT & mobiler Förra veckan lyckades jag ta bort alla inkomna sms i stället för att radera det sista inkomna... Glömde att jag inte var inne på messet...
Svar
6
· Visningar
1 125
Senast: _Taggis_
·
Samhälle Ja, jag är konservativ. Blir riktigt glad när poddar om gamla händelser tar upp uttalanden som Nordegren sagt. Hans röst gillar jag...
Svar
13
· Visningar
1 062
Senast: tanten
·
Hemmet Vi har en relativt öppen planlösning mellan kök och vardagsrum med stora fönsterpartier. Det är också stora, öppna dörröppningar mot...
Svar
5
· Visningar
538
Senast: tara
·
Kultur Hej på er! Jag tycker mycket om skivan Jag fortsätter glömma med Jocke Berg men det finns en låt jag stör mig lite på, nämligen 4...
Svar
6
· Visningar
1 396
Senast: keons
·
Mat Jag har tagit upp en bit falukorv från frysen, och väntar nu på att den ska tina tills i kväll. Hur hade ni tillagat den? Har ni några...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
3 234
Senast: Enya
·
Kropp & Själ jag är en tjej på 14 år som äter godis ofta, nästan varje dag vissa veckor. inte flera hekto men kanske några godisbitar eller nån...
Svar
19
· Visningar
1 516
Kropp & Själ Jag har sån fruktansvärd magkatarr/skov av IBS nu så jag behöver Bukes samlade tips. Lider av IBS och reflux, men nu även gastrit. I...
2
Svar
31
· Visningar
1 846
Senast: Stinaelin
·
Kultur Deltävling 2 på lördag. Startfältet ser ut så här: 1. Wiktoria - All my life (where have you been) 2. Eden - Comfortable 3. Uje...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
4 516
Senast: cowgirl81
·
Hemmet I Sverige valde jag alltid oparfymerade tvättmedel men det är ingen stor produkt här i Tyskland. Istället köper folk extra tvättparfym...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 477
Senast: Sel
·
Relationer För mitt inre ser jag henne sitta med Gurkan i knät och sejdeln höjd för finns det ett liv efter detta är det i Valhalla @åke befinner...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 909
Senast: Amha
·
Samhälle Jag får inte spara semester mer än till sista mars. När jag väl har jobb vill jag jobba eftersom det kan ta slut när som helst med...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 467
Mat Jag har köpt en papaya men jag har aldrig ätit det tidigare och har absolut ingen koll på hur de ska vara när de är mogna. Försökt läsa...
2
Svar
33
· Visningar
1 924
Senast: Pegasus63
·
Tjatter Edit. Skulle folk i allmänhet sakna sexscenerna i böcker och filmer om de inte förekom lika ofta?
4 5 6
Svar
102
· Visningar
6 381
Senast: WildHorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp