Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Samhälle Jag vill gärna handla hållbart, men allt för ofta visar det sig att kvaliteten på grejerna är sisådär... Insåg att jag behöver en...
Svar
12
· Visningar
932
Senast: Breaktown
·
  • Omröstning
Tjatter För den moderna fest dukningen
2 3
Svar
41
· Visningar
3 358
Senast: Tilly_85
·
  • Låst
Tjatter Jag eldar och katten är sur pga kylan.
99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
68 456
Mat Från början var det bara jag och mannen som skulle vara hemma ikväll och fira nyår. Hans önskemål var då att vi skulle äta kotlett och...
2
Svar
20
· Visningar
1 339
Senast: Ullmerkott
·
Samhälle Jag håller på att läsa en bok, Jag var Mengeles patolog, och jag har blivit så berörd. Så illa berörd men det har också fått mig att...
2
Svar
22
· Visningar
1 980
Senast: LenaH
·
Kropp & Själ Jag kommer under de tunga, mörka vintermånaderna tvingas jobba mestadels dagpass och jag vet inte hur jag ska fixa det. Älskar att...
Svar
14
· Visningar
1 741
Senast: Skjøldur
·
Fordon Är det någon här som tagit C-körkort? Var det svårt? Vad var svårast? Kostnad? Hur lång tid tog det från första körlektionen? Jag har...
Svar
6
· Visningar
873
Senast: BusBarro
·
Kropp & Själ Om man räknar med idag så är det 48 dagar kvar på året. Perfekt för att göra en ny vana! (Jag gillade 90 dagars tråden vi hade i början...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
3 629
Senast: Monimaker
·
Samhälle Jag har en gammal mamma som ramlade hemma härom veckan, fick en fraktur i höften och låg inlagd först på ortopeden och därefter på...
8 9 10
Svar
180
· Visningar
10 361
Senast: Görel
·
Mat Jag köper färdiga matkassar med recept. Idag var det en kycklingrätt där det var vacuumförpackade marinerade filéer från ett svenskt...
2
Svar
39
· Visningar
2 831
Senast: AbCdE
·
Fordon (Jag skulle vilja döpa tråden: Finns det någon som vill spränga min bil?) Efter att ha haft ett minst sagt vansinnigt frustrerande år i...
2
Svar
30
· Visningar
2 869
Senast: Migo
·
Kropp & Själ Jag har haft detta diskbråck i kanske två år nu och det går lita fram och tillbaka. Jag är just nu i en sämre period igen. Det...
Svar
7
· Visningar
636
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Över jul hade vi som firade ihop en diskussion om materialism. Den kommer från att en av våra vänner träffat en tjej som är väldigt...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 903
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Ibland när jag äter har jag väldigt svårt att få i mig maten. När jag tänker på det känner jag en känsla i svalget som att jag ska...
Svar
2
· Visningar
756
Senast: Cattis_E
·
Samhälle I min kommun kan man inte få boendestöd på kvällar eller helger. Så om man jobbar eller går i skolan under kontorstid så blir man utan...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
6 646
Senast: mamman
·
Mat Jag ska resa bort och får hjälp av vänner med min hund. En av de inblandade ska dessutom skjutsa mig till Arlanda och hämta mig där. För...
Svar
1
· Visningar
554
Senast: Nahar
·
Kropp & Själ jag fick ganska stora sömnproblem för 1 år sen när en stor hjärntumör hittades, 7*7*7cm. Fick Zopiklon utskrivet och kunde sova rätt...
Svar
14
· Visningar
1 107
Senast: Grazing
·
  • Omröstning
Samhälle Obs! Googla inte och skriv i spoiler vad det är till för, om du vill skriva nåt om det. Jag vill att folk ska svara i omröstningen utan...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 903
Senast: Fideli
·
Fordon Ska ta mig mellan Idre och Söderhamn i mellandagarna. Google föreslår några varianter, en via Sveg och Ljusdal, en via Sveg och Järvsö...
Svar
16
· Visningar
966
Senast: Våfflan
·
Tjatter Är det slumpmässigt vilka förslag man får upp eller har det och göra med vilka som varit inne och tittat på ens profil? 🤔
Svar
12
· Visningar
1 386
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp