Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Hoppar in här från ungdom. Är det någon här som är eller utbildar sig till mellanstadielärare? Hur funkar det? Får man välja vilka ämnen...
Svar
0
· Visningar
673
Senast: millen
·
Skola & Jobb Egentligen vet jag vad jag borde göra men ändå gör jag det inte. Min arbetssituation har under en längre tid varit mycket stressande...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 949
Senast: Inte_Ung
·
Skola & Jobb Hur är man när man är lojal mot sin arbetsgivare? Jag har just slutat hos en arbetsgivare och ska börja hos en annan arbetsgivare...
2
Svar
31
· Visningar
3 870
Senast: Niceperson
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalister! Jag ska börja med att arbeta nätter snart, och jag tänkte se om det är några här som arbetar/har arbetat natt...
Svar
17
· Visningar
2 777
Senast: *tove*
·
Skola & Jobb Min anställning som jag har nu tar slut 30/4, därefter kommer jag att få jobba några fåtal timmar första veckan i maj. Börjar sen på...
Svar
7
· Visningar
6 322
Senast: whalan
·
Skola & Jobb Funderar lite löst på att senare plugga till lokförare. Men är osäker på det ekonomiska under studietiden. Vad ligger CSN osv på och hur...
Svar
4
· Visningar
1 079
Senast: astronaut
·
Skola & Jobb Jag fattar ju ingenting. Någon som har ett snabbt och enkelt svar på vad jag ska läsa om jag ska läsa det som tidigare hette matte C...
Svar
9
· Visningar
1 615
Senast: kpist
·
R
Skola & Jobb Jag hoppas på att seniorerna är herrarna och damerna med koll och kan hjälpa mig! Jag är på jakt efter ett företag i stockholmsområdet...
2
Svar
30
· Visningar
3 588
Senast: Raderad medlem 6459
·
Skola & Jobb Kanske är det någon som har läst om läsprocesser tidigare? Jag har precis fått i uppgift att göra en laboration där jag ska använda...
Svar
1
· Visningar
1 037
Senast: miniea
·
Skola & Jobb Jag skulle sommarjobba på ett ställe och skulle utbilda mig först där. Var på introduktion för 2 veckor sedan och vi påbörjade...
Svar
2
· Visningar
1 316
Senast: Ramona
·
Skola & Jobb Har ett riktigt stort problem som jag inte vet hur jag ska hantera längre. Namn på ort, företag osv skriver jag inte ut, det är ganska...
Svar
11
· Visningar
6 089
Senast: Piek
·
Skola & Jobb Är det nån som vet om körkortsboken på engelska finns tillgänglig i någon nyare version än den som är utgiven 2008?
Svar
0
· Visningar
1 344
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Hej! Jag vill utbilda mig till veterinär. Jag är behörig, men har dock lite för låga betyg för att komma in på dem. Mitt...
Svar
9
· Visningar
2 917
Senast: mandalaki
·
Skola & Jobb Hur gör ni andra? Jag bor på landet och måste ta bilen till jobbet. Detta utnyttjas gärna av andra tex om man ska gå ut i samband med...
2
Svar
32
· Visningar
5 540
Senast: Badger
·
Skola & Jobb 1. Grupparbeten 2. Gruppens medlemmar 3. Gruppens dåliga kommunikation 4. Mycket att läsa på 5. Man glömmer lunchen hemma 6...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 920
Senast: MiniLi
·
Skola & Jobb Nu har jag bokat uppkörning och teoriprov. Uppkörningen har jag ingen ångest över men uppskrivningen.. :crazy: Har ni några tips...
Svar
10
· Visningar
1 102
Senast: Gimlan
·
Skola & Jobb Hej, börjar med standarden att detta antagligen kommer bli ett långt inlägg och att jag är anonym av en anledning och om du vet vem jag...
Svar
17
· Visningar
2 549
Skola & Jobb Jag ska i dagarna nu börja på mitt nya jobb, i en butik med kollektivavtal inom handels. Jag har tidigare arbetat 4,5 år inom handels...
Svar
11
· Visningar
2 873
Senast: Raderad medlem 6459
·
Skola & Jobb Nu börjar det planeras semeterider och sommarjobb. Hur ska ni jobba i sommar? Jag sitter och funderar på vilka skyldigheter jag har...
Svar
13
· Visningar
1 833
Senast: Manji
·
Skola & Jobb Hello smarta människor! Började jobba i en smyckesbutik (en tjänst på endast 3h) för bara 2-3 veckor sedan. Jag har sagt upp mig men...
Svar
8
· Visningar
1 806
Senast: Teilani
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp