Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Jag brukar inte skriva ofta här men vet att jag får bra svar det är så att jag känner mig ledsen för min pojkvän är otydlig mot mig och...
Svar
12
· Visningar
1 961
Senast: Tranan
·
Fritid Ska på måndag köra från Uppsala till Falkenberg vi har lite diskussioner om vilken väg vi ska köra så tänkte höra ifall någon här har...
Svar
4
· Visningar
546
Senast: saule
·
Kropp & Själ Jag ska göra om ett hål jag har i örat. Från början gjordes det med en håltagningspistol (kommer aldrig göra om det med den metoden) och...
2
Svar
36
· Visningar
3 088
Senast: pepp
·
Hemmet Tittar på alternativa boenden, ramlade över en sommarstuga med el men utan vatten. Fanns någon typ av utedass. Hur löser man...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
6 685
Senast: cambodia
·
Samhälle Jag ska ansvara för att köpa in ett stort antal pridearmbindlar, bort åt 200 stycken. De ska ha bra passform och vara mycket justerbara...
Svar
10
· Visningar
703
Senast: cirkus
·
Kläder & Bli fin Som alltid när jag inte kan bestämma mig rådfråga jag er 😊 Jag ska köpa glasögon. Nummer 1 ska jag ha, dem har jag nu och trivs i, fast...
Svar
12
· Visningar
865
Senast: Lyan
·
Kropp & Själ Jag råkade störtdyka över styret på cykeln igår och drog axeln ur led. Min man hjälpte mig att få den på plats igen men nu funderar jag...
2
Svar
21
· Visningar
1 271
  • Låst
Tjatter Taggar inför bubbel hos grannarna :up: 🥂 :banana: Temperaturen väljer jag att ignorera :meh:
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
72 879
IT & mobiler Min Samsung Galaxy S7 börjar sjunga på sista versen, nu senast så är det 3,5 mm uttaget som börjat glappa. Skärmen är kass efter en...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 747
Relationer Sambon har kraschat mentalt. Igen. Hela hens vuxna liv har varit fyllt av depression, ångest, panikångest och utbrändhet. Vilket började...
2
Svar
31
· Visningar
3 703
Senast: fejko
·
Tjatter Jag har mailat SVT tidigare och förhört mig om fortsättningen och fick svar tidigare. Hej Mia! Vi börjar visa fjärde säsongen av...
Svar
16
· Visningar
3 020
Senast: tanten
·
Hemmet Alltså jag är helt såld på galltvål, yngsta hade somnat i sängen och kladdat ner ryggen med tuggummi.. Ett jäkla meck att få bort, men...
Svar
8
· Visningar
865
Senast: myzzan
·
Kultur Ja, det gör dom visst. Dök upp i mitt instagramflöde idag, blev uppriktigt förvånad. Jag själv skulle aldrig ens komma på tanken, vilda...
6 7 8
Svar
158
· Visningar
11 366
Senast: Milosari
·
Trädgård & Växter Vad är detta? Och vad borde jag göra med den? Är det en råttbebis och kan jag släppa ut den i skogen? Inlägget fick gå under trädgård...
Svar
8
· Visningar
753
Senast: Sel
·
Hemmet Jag har hyrt en slagborr från Ryobi. Jag får dock inte på borren?? Dom där "taggarna" i chucken som ska klämma åt borren rör sig inte...
Svar
5
· Visningar
2 520
Senast: Wysiwyg
·
Hemmet Kan man ta fram surfhistorik och se vad någon surfat på i routern? i så fall ser man exakt vad som gjorts typ eller syns det bara att...
Svar
0
· Visningar
408
Senast: hopphast
·
Kropp & Själ Minns någon tråden jag skapade för 16 år sedan här? Det var egentligen i går för 16 år sedan, och sedan fylldes den på. Blev rätt lång...
2
Svar
38
· Visningar
3 809
Senast: Luff
·
IT & mobiler Jag har en Sony Z5 compact som håller på att dö och en Zony 10 II som ska ersätta. Tidigare har jag säkerhetskopierat telefonen till...
Svar
4
· Visningar
431
Senast: Shaggy
·
Samhälle Det där resonemanget har jag aldrig begripit mig på. För man är född i ett land ska man se sig själv och framför allt känna sig som...
15 16 17
Svar
329
· Visningar
11 812
Senast: sjoberga
·
Trädgård & Växter Min mor är lite rolig. För ett tag sedan köpte hon plantskott av en vän till en vän. Vid köpet hade hon koll på vad det var för sorter...
Svar
14
· Visningar
979
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp