Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Min senaste idol som förenar allt vackert i en enda person. Conchita Wurst Bort med könsgränserna Hurra! Vilka andra exempel på detta...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
12 780
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ När ska livet bara få vara bra? Jag har en (flera) jobbiga sjukdomar som fan aldrig blir bra. Får mängder med mediciner och åker på...
Svar
18
· Visningar
1 325
Kropp & Själ Jag vill ha tips på bästa sättet att dra åt midjan "a la timglasfigur"! Det jag hittat hittills är antingen typ lindex magstrumpa som...
2
Svar
20
· Visningar
4 541
Senast: Gnist
·
Kropp & Själ Jag är inte så insatt i detta och har nu en fundering kring sjuklön. Jag var sjukskriven i lite över 14 dagar. Efter det var jag på...
Svar
2
· Visningar
903
Kropp & Själ Jag försöker lära mig att acceptera att det är en sjukdom och inget jag har valt eller "rår för" själv, och att det inte är något att...
Svar
17
· Visningar
1 189
Senast: virra
·
Kropp & Själ Har jätteproblem med en visdomstand som jag fått inflammation i. Ska till tandläkaren imorgon (var där förra veckan då jag fick...
2
Svar
20
· Visningar
8 755
Senast: vicky417
·
Kropp & Själ Jag sitter här och gråter för jag har precis sett en helt fantastisk föreläsning som satte sig rakt i hjärtat! Och jag bara måste dela...
Svar
5
· Visningar
1 230
Senast: LovingLife
·
Kropp & Själ Jag har Oxascand och har av min läkare blivit varnad att man kan bli beroende, och att jag därför bara bör ta dem i "absoluta nödfall"...
2
Svar
23
· Visningar
24 268
Senast: Miss Sixty
·
Kropp & Själ Det hände en grej.... Otursfårgeln är igång igen, denna gången krockade jag med en häst vid utsläppet och fick tillbringa tisdag kväll...
Svar
7
· Visningar
3 917
Senast: JeayL
·
Kropp & Själ Samma hjul som rullar dagligen. Samma tråkiga vardag! Visst nu är det ju inte exakt samma saker varje dag.. Men det känns så. Vissa...
Svar
10
· Visningar
1 159
Kropp & Själ Finns det fler än jag här som använder fitbit? :) Jag köpte min idag och fattar inte riktigt hur jag ska göra... Jag har lyckats klura...
Svar
3
· Visningar
1 096
Senast: Oregano
·
Kropp & Själ Ni som följt mig vet kanske att jag är sjuk. Har borderline och PTSD och kämpat för mitt liv i många många år. Har bott på stödboende...
Svar
1
· Visningar
1 348
Senast: Magiana
·
Kropp & Själ Jag har fått Zopiklon utskrivet nu eftersom jag har svårt att somna in. Är det någon annan som äter/ätit zopiklon och har någon åsikt...
Svar
19
· Visningar
4 360
Senast: Lona
·
Kropp & Själ Efter cancer-besked och cellgiftsbehandling har mycket hänt med min kropp. Jag är svullen i kropp och ansikte av kortisonet, har tappat...
2
Svar
22
· Visningar
2 627
Senast: Pigan
·
Kropp & Själ 36 år gammal och aldrig haft en längre förhållande. Och ärligt, jag börjar misströsta. Och faktiskt skämmas. Jag är inte direkt social...
8 9 10
Svar
181
· Visningar
25 734
Senast: martha
·
Kropp & Själ Ska bjuda på middag i morgon och känner mig lite oinspirerad vad det gäller huvudrätten. Har ni några tips? Till efterrätt blir det...
Svar
17
· Visningar
1 160
Senast: Piek
·
Kropp & Själ Jag har dom sista veckorna vaknat varje natt utav att det värker i mitt högerben och höft! Ligger och kastar mig fram och tillbaka under...
Svar
0
· Visningar
402
Senast: carre
·
Kropp & Själ Ni som slutat med p-piller (förutom för att bli gravida), vad har ni märkt för fördelar resp. nackdelar för kropp och humör? Vad har ni...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
120 936
Senast: AraSlei
·
Kropp & Själ Är det någon här som använder mensapp? Om ni gör det har ni lärt er något om er själva? Jag har sett att jag ofta är arg innan mens...
2
Svar
20
· Visningar
1 747
Senast: Gimlan
·
Kropp & Själ Tvättade precis ansiktet och satte på ansiktskräm och fy attans vad det började bränna..! Mitt ansikte blev snudd på purpurfärgat och...
Svar
13
· Visningar
6 671
Senast: tjenixen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp