Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Juridik & Ekonomi Blir galen på min nya chef. Har försökt att få ta ut ledighet i god tid dvs 3 månader innan. Chefen väntar in i det sista med besked...
Svar
11
· Visningar
2 032
Senast: Acto
·
Trädgård & Växter Någon som har exempel på minidamm där man använt sig av murartunnor. Alltså de där svarta som man har som vattenkar till hästar. /Lizzie
Svar
13
· Visningar
1 398
Senast: lizzie
·
IT & mobiler Är det någon som använder sig av det? Funkar det bra? Jag ska byta jobb och kommer få en tjänstemobil men jag vill inte säga upp mitt...
Svar
5
· Visningar
496
Senast: Myrten
·
Samhälle Måste få vädra mina tankar lite. Igår fick min sambo en inbjudan till en kompis födelsedagsfest om knappt tre veckor. Festen kommer att...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
7 944
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Kort fråga, kan man göra något eller? Jag fick knottrig panna i samband med covid och det har inte lagt sig trots att jag nu varit frisk...
Svar
3
· Visningar
718
Senast: Stekspaden
·
Hemmet Efter att en kompis skickat bilder på tapeter till sitt hus blev jag inspirerad och skulle vilja göra något med väggen bakom sängen i...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
5 594
Senast: Zinfernia
·
Juridik & Ekonomi Ett av mina bolag som jag har aktier i har gjort en aktiesplit med 4:1 . Några mer erfarna börssparare här som kan säga om det är bra...
Svar
7
· Visningar
652
Trädgård & Växter Jag och min make håller på med att bygga ett fristående uterum. Vi började med träddäck för ett par år sedan och förra året fick på ett...
Svar
5
· Visningar
761
Senast: dobbis
·
Skola & Jobb På min avdelning har folk jobbat hemma till stor del i över ett år nu, vilket såklart är tråkigt för gemenskapen. Så förra veckan drog...
Svar
9
· Visningar
819
Senast: Flixon
·
Skola & Jobb Med tankespår att det diskuteras med jämna mellanrum att det borde vara någon form av jourtvång inom mitt yrke undrar jag finns det...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
5 050
Senast: Lobelia
·
Hemmet Vi har inget varmvatten idag, avstängt under ett dygn ungefär. Planerade att städa och tvätta idag men nu är frågan - kan jag tvätta...
Svar
3
· Visningar
1 800
Senast: sjoberga
·
Skola & Jobb Jag har en drömutbildning som jag gärna skulle vilja försöka mig på att komma in på. Det hela ligger några år fram i tiden, men det är...
Svar
17
· Visningar
1 123
Senast: kolblakkur
·
Tjatter Har ni något särskilt på den önskelistan? Jag skulle vilja ha tillbaka de tänder jag hade när jag var tonåring. Inga hål, inga...
2
Svar
31
· Visningar
1 607
Kropp & Själ Utbildningen är en arbetsmarknadsutbildning men inte en del av ett program. Jag sa bara att jag ville gå den och så fick jag det. Nej...
Svar
13
· Visningar
1 040
Senast: Xenom
·
IT & mobiler Jag transkriberar en del i jobbet, och textar film. Är vi fler som gör det kanske vi kan tipsa varandra? När språket är engelska går...
Svar
1
· Visningar
646
Senast: enough
·
Kropp & Själ Hej alla! Jag har pluggat mycket tidigare och vet egentligen inte varför jag inte skaffat nån tidigare, men.... 🤷‍♀️ Nu tänkte jag...
Svar
4
· Visningar
595
Senast: Stefffie
·
Mat Vilken är den godast maträtten du vet? Förutsättningen är att det är något du skulle kunna äta regelbundet, en gång i veckan eller så...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 802
Tjatter ...och tänker göra dig själv till världskändis! Vilken talang (som du redan har!) tar du med dig, och till vilken tid åker du? Själv...
Svar
17
· Visningar
808
Senast: Calmiche
·
Skola & Jobb Är det nån mer än jag som planerar i förväg vad jag ska ha på mig? Känner att det är så skönt på morgonen att ha klart vad man ska bära...
2
Svar
32
· Visningar
1 558
Senast: cirkus
·
Hemmet Vilken sorts dammsugare har ni? Gillar ni den? Varför/varför inte? Vad rekommenderar ni? Kort sagt, hit me med era bästa dammsugartips...
2
Svar
30
· Visningar
1 738
Senast: Jerseyite
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp