Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Kan man vara allergisk mot öl? Hur skulle det i så fall kunna visa sig? Mot andra alkohol-aktiga drycker då?
2 3
Svar
46
· Visningar
25 123
Kropp & Själ Hittar inte och min gamla gamla gamla som inte tillverkas längre är slut :cry: Någon som har tips på vars man kan finna detta...
Svar
5
· Visningar
2 946
Senast: lilstar
·
Kropp & Själ Jag hade tänkt börja med lchf och jag tänkte på hur det ligger till med bönor. Går det bra att äta? För vissa innehåller väll en hel del...
Svar
2
· Visningar
3 905
Senast: cewe
·
Kropp & Själ Ännu en gång har jag googlat och inte blivit så jätteklok av resultaten så jag vänder mig till er smartisar som säkert har koll :)...
Svar
14
· Visningar
10 592
Senast: Nizhoni
·
Kropp & Själ Inom kort ska sambon och jag se en show på Friends arena och funderar på vad det finns för bra restauranger i närheten (gångavstånd)...
Svar
7
· Visningar
1 850
Senast: Tibialis
·
Kropp & Själ Hur får man veta att någon nära anhörig har dött? Jag funderade lite på det. Hittills har "bara" morfar och farmor dött, men det var...
2
Svar
33
· Visningar
8 013
Senast: Araminta
·
Kropp & Själ En natt i somras fick jag påhälsning av polisen, min fars dödsbesked slängdes i ansiktet på mig och en pappåse med hans personliga...
2
Svar
20
· Visningar
4 293
Senast: Sockerbit
·
Kropp & Själ Jag drog ut en tand igår, det gick jättebra och hålet såg fint ut, sa tandläkaren. Men idag smakar det lite annorlunda i munnen. Och...
Svar
4
· Visningar
8 161
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Vet inte ens i vilken ände jag ska börja.. Har skrivit några trådar om den här hösten och vintern tidigare, så vissa av er kanske har...
Svar
12
· Visningar
2 360
Kropp & Själ Jag ska ha min vårruset premiär i år:D Några fler som ska springa? Hur lägger ni upp er träning?
Svar
13
· Visningar
1 346
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ Vill prova ngt nytt utan att sätta laser eller kniven i huden. Det finns ju inga mirakelcremer. Men det sägs att det finns cremer som...
Svar
9
· Visningar
1 914
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Jag undrar om det är någon här som har problem med sköldkörteln? Ffa. underproduktion? Vad har ni för symtom? Har ni blivit bättre efter...
Svar
8
· Visningar
7 087
Senast: mariposa
·
Kropp & Själ Käkar cerazette (säkert någon som uppmärksammat mina trådar om detta :cool:) och jag vet att det inte garanterar ett mensfritt liv...
Svar
5
· Visningar
1 239
Senast: NotlikeI
·
Kropp & Själ Imorgon ska jag dra ut min tand, jag ska få lugnande innan, sånt man dricker. Jag får inte äta på 4 timmar innan. Är det pga...
2 3
Svar
46
· Visningar
11 114
Senast: Kilauea
·
Kropp & Själ Ni som är det hur ser era liv ut? Hur blir ni om det blir för mkt olika intryck på en dag? Hur kopplar ni bort känslan för att inte vara...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
11 307
Senast: martha
·
Kropp & Själ Den här tiden på våren är min pollenallergi som värst, jag är helt igentäppt på morgnarna. När jag har frågat min(a) husläkare så säger...
Svar
1
· Visningar
944
Kropp & Själ Ja vart hittar man skor åt breda fötter lite modell ankfot (bred inte bara på mitten utan även över tårna) men som ändå har rejäla...
2
Svar
27
· Visningar
3 801
Senast: Kibani
·
Kropp & Själ Hej på er bukefalister, det var skitlängesen (passande uttryck i sammanhanget) som jag postade här i forumet men tänkte att det var...
Svar
1
· Visningar
1 411
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Finns det någonting man kan göra för att bli lite mera alert på morgonen? Har alltid varit morgontrött men nu på sistone har det...
Svar
4
· Visningar
1 150
Senast: Blueberry
·
Kropp & Själ Är den bra mot muskelsmärta? Är den bättre än annan smärtstillande, te x alvedon, ipren osv? Är det värt att testa den?
Svar
11
· Visningar
3 030
Senast: VLMF
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29
  • Airtags, selar etc

Hästrelaterat

  • Vad gör halvblodsägare?
  • Ridskoleryttare
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp