Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Kan man vara allergisk eller överkänslig mot tonfisk? Den senaste tiden har jag kopplat ihop att varje gång jag äter tonfiskröra...
Svar
15
· Visningar
4 904
Senast: Messy
·
Kropp & Själ Jag måste göra förändringar i mitt liv för det liv jag lever nu funkar verkligen inte. Jag vet bara inte var jag ska börja, hur jag ska...
2
Svar
34
· Visningar
7 070
Senast: Enya
·
  • Låst
Kropp & Själ Välkomna stora och små, långa och korta, lata och hurtiga! Tråden där alla är varmt välkomna och där vi stöttar varandra i vått och...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
101 796
Senast: cherie
·
Kropp & Själ Jag kan inte bestämma mig :crazy: Någon som vill hjälpa? Mitt stackars hår byter färg så ofta som möjligt... Och nu är det dags igen...
2 3
Svar
47
· Visningar
10 257
Senast: WS6
·
Kropp & Själ Jag har lite sömntankar och undrar om det är "normalt" att sova 10 timmar per natt? Utan mina 10 timmar så blir jag jätteseg och har...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 444
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Ett tag vet jag att det fanns toning/färg (vet inte vilket) som var till för att färga utväxten bara, men har inte sett det länge bland...
Svar
9
· Visningar
1 867
Senast: lizan
·
Kropp & Själ Min pappa är död 2 månader sen och han har sluta andas och hjärt har stannar när han sov. Han är frisk och är 52 år gammal ung. Plötslig...
2
Svar
26
· Visningar
5 917
Senast: Myelin
·
Kropp & Själ Är det bara jag på Buke som är hockeynörd? :D Nu drar det ihop sig till slutspel i Elitserien, vilka håller ni på? Vilka andra serier...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
7 304
Senast: fryckan
·
Kropp & Själ Jag vet inte vad jag vill med den här tråden egentligen, mest ventilera tror jag. För idag är en dålig dag, en riktig skitdag då jag...
Svar
1
· Visningar
1 310
Senast: nexxa
·
R
Kropp & Själ Här är tjejen som knappt kan sminka sig och som nu funderar på att gå nånstans och få ögonfransar och eventuellt ögonbryn fixade. Har...
Svar
18
· Visningar
8 383
Senast: Emale
·
Kropp & Själ Nån som känner igen detta och vet vad det kan vara? När jag lagt mig ner brukar det liksom bubbla, känns som kolsyra, i bakhuvudet...
Svar
5
· Visningar
8 374
Senast: squarepants
·
Kropp & Själ Det är nu ungefär en månad sen det tog slut mellan mig och mitt ex och hela tiden får jag sånna sammanbrott där jag bara gråter. Hur gör...
Svar
16
· Visningar
2 105
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Åh, svärfar har troligtvis åkt på magsjuka. Han mådde bra på förmiddagen och har varit ute och jobbat hela dagen. När han kom in så...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 538
Senast: Saeta
·
Kropp & Själ Var på toa nyss, lite hård i magen men inte stopp. Helst plötsligt låg jag på golvet? Fattar knappt själv vad som hände, men jag...
2
Svar
22
· Visningar
16 944
Senast: Laa
·
Kropp & Själ Jag har ju trott att det är gratis för barn att gå till läkare.... Fick dock idag en faktura från Akademiska efter att sonen åkt in...
Svar
15
· Visningar
2 589
Senast: Jen80
·
Kropp & Själ Jag vet inte vad jag ska känna eller göra nu riktigt. Jag träffade kille L i somras på ett semesterställe där alla svenskar super...
Svar
10
· Visningar
1 822
Senast: Raderad medlem 6459
·
Kropp & Själ Har de senaste månaderna dragits med värk i armarna, högst upp mot axlarna (muskelfäste?) Kan inte hitta någon särskild orsak, dvs...
2
Svar
36
· Visningar
39 331
Senast: Enya
·
Kropp & Själ När jag var tonåring använde man det blå "badhusvattnet" från Clearasil, kombinerat med nåt behandlande täckstift. Eller kanske detta...
2
Svar
32
· Visningar
6 274
Senast: Libra
·
Kropp & Själ Jag vågar inte äta Alvedon nu. Kanske hjärta orka inte mer med det.
Svar
10
· Visningar
1 462
Senast: em-pirre
·
Kropp & Själ Måndag förra veckan (25/3) upptäcktes att jag har en cysta på en äggstock. Den kommer inte försvinna av sig själv, utan måste opereras...
Svar
5
· Visningar
13 831
Senast: ghost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Vad gör halvblodsägare?
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp