Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Jag tänkte börja göra egen musli igen och vill höra era bästa recept! Brukar ni ha i något icke-traditionellt? Jag brukar bara ha...
Svar
15
· Visningar
1 109
Senast: Breaktown
·
Äldre Nu kan man rösta på vem man tycker ska få det alternativa litteraturpriset (kan man väl säga) från Nya Akademin, sedan den gamla rört... 2
Svar
31
· Visningar
2 315
Senast: Fruentimber
·
Kropp & Själ Började helt utan förvarning nu ikväll att börja skaka i händer och armar, benen viker sig och det känns som om jag ska svimma. 👎...
Svar
15
· Visningar
1 191
Äldre Alltså vad har hänt med IKEAs pappkassar?! De 3 senaste gångerna jag handlat där har handtagen gått sönder när jag burit hem kassarna...
Svar
1
· Visningar
477
Senast: Granen
·
Relationer Efter att ha läst lite i dejtingtråden blev jag lite nyfiken på en fråga. Hur lång tid har det gått innan ni börjat dejta igen efter att... 2
Svar
31
· Visningar
13 195
Senast: Red_Chili
·
Äldre Bestämde mig för att byta in min bil mot en annan förra helgen. Den "nya" skulle servas, lackas, rekondas och "allt som är fel ska...
Svar
4
· Visningar
1 205
Senast: Jozze
·
Relationer Skulle vara kul att höra hur ni träffade er partner :) Själv var jag i min sommarstuga 45 mil från där jag bor och hörde... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
12 476
Senast: cassiopeja
·
P
Äldre Kära Bukeorakel :bow: Jag behöver tips på slitstarka, snygga jeans. :banghead: Jag gillar olika modeller, så någon specifik modell är...
Svar
10
· Visningar
1 132
Senast: Fruentimber
·
Skola & Jobb Frågar åt en vän, som blev uppringd förra veckan av en lärare som talade om att hon hade upprättat en kränkningsanmälan på vännens barn...
Svar
13
· Visningar
20 971
Senast: honung
·
  • Låst
Relationer Nu fyller vi jämnt! Över 2000 inlägg i nr 19 så är lite proaktiv här. 99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
203 389
Senast: Pancakes
·
Fritid Någonstans här på buke läste jag om andra kassar man kan använda till höpåsar/tvättpåsar/förvaring? Men jag kan inte hitta vad de var...
Svar
5
· Visningar
1 273
Senast: kamomillo
·
R
Hemmet Hej allihopa. Hur sköter jag bäst mitt golv? Det är inte lackat utan matt. Obehandlat? Eller möjligen oljat? Vaxat? Se bild. Det är... 2
Svar
23
· Visningar
3 418
Senast: Raderad medlem 68338
·
Samhälle Att en president i en civiliserad regering (...?) kan få uttrycka sig såhär. Helt ofattbart. Detta är USA! Är karln inte riktigt klok? 3 4 5
Svar
80
· Visningar
7 938
Senast: lbb
·
Skola & Jobb Hur mycket kan ens chef på sitt jobb bestämma över vad man får och inte får skriva om på nätet? Får man inte längre skriva om jobbet... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
8 214
Senast: mandalaki
·
Äldre Suck, djävla idioter. Fick det här. Kan förstå att många blir rädda. Frågan om din sinnesfrid. o;? Hallå! Du kanske inte känner...
Svar
16
· Visningar
4 322
Senast: anna_panna
·
IT & mobiler Jag börjar tröttna på att varje gång jag ska använda en viss sida på jobbtelefonen så måste jag söka efter den. Nu har jag i närmare en...
Svar
5
· Visningar
685
Senast: Shaggy
·
Skola & Jobb Någon som har koll på om man kan se sin inskickade tillbudsrapport genom Kia? Anmälde ett tillbud på jobbet och nu vill jag komma åt det...
Svar
8
· Visningar
1 353
Senast: Snowball
·
Äldre Jag tänker som en gnu men kan inte komma ihåg vad serien hette! Det var en ungdomsboksserie från usa som vi läste och älskade. Jag är...
Svar
2
· Visningar
639
Senast: Gry
·
Äldre Jag ska ta en tripp till Göteborg på höstlovet med min dotter på 12 år. Tips på saker att se och göra, äta osv? Vi har 2-3 dagar på oss...
Svar
8
· Visningar
969
Senast: Anna
·
Äldre Vad gör ni med friskvårdbidraget? Har 2000 som jag vill använda innan årsskiftet, någon som har något bra förslag? gymkort är jag inte... 3 4 5
Svar
95
· Visningar
8 994
Senast: Youma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka