Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag har för ett tag tagit över ridlektionerna på mitt jobb (jobbar på gård/ridskola/svelsstall i Danmark) och förra veckan hade jag 3...
Svar
13
· Visningar
2 526
Senast: Ilini
·
P
Hästmänniskan Jag tänkte höra lite om hovslagarutbildningen på Flyinge/Wången. Kostar den något eller är den 'gratis'? Man behöver ju 1 års...
Svar
1
· Visningar
1 543
Senast: Ilini
·
Hästmänniskan Blev lite osäker om denna tråd skulle vara under hästverksam, men jag tänker på alla oss med egna stall utan inaccorderingar. Jag byggde...
2
Svar
39
· Visningar
4 777
Senast: kryddelydd
·
Hästmänniskan Som rubriken lyder: Hur är det att bo i Stockholm med häst? :bump: - Boende för dig - Boende för hästen - Avstånd - Gärna lite...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
16 862
Senast: tuaphua
·
K
Hästmänniskan Ni som har kört upp: Har ni kört upp som privatist eller via en körskola? Om man kör upp via körskolan så är det väl de som avgör när...
2
Svar
32
· Visningar
9 405
Senast: Slokisen
·
S
Hästmänniskan Hejsan! Jag undrar om någon här går hästlinjen på realgymnasiumet i uppsala? Är hästhållningen bra? Lär man sig mycket och är...
Svar
2
· Visningar
976
Senast: Denisflicka
·
Hästmänniskan Fundera på att skaffa en halvfodervärd till mitt sto. Men vet inte riktigt hur det går till och så. Först var min tanke på att sätta...
2
Svar
21
· Visningar
3 558
Senast: Varmblod90
·
Hästmänniskan Jag ska göra ett hyfsat stort ingrepp som innebär att jag måste vara väldigt försiktig i en månad och undvika slag på- och vridning av...
Svar
8
· Visningar
1 330
Senast: Svamlan
·
Hästmänniskan Hej på er! Imorgon skall jag till klinik med min häst för utredning. Eftersom det är första gången jag åker vädjar jag om hjälp=) Vad...
Svar
18
· Visningar
1 938
Senast: pulkaskurk
·
Hästmänniskan Skriver åt en kompis som är mitt i hästköp. Vet ej om jag lagt frågan i rätt forum, flytta gärna annars. Omstänidgheterna är...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 530
Senast: Summerwind
·
W
Hästmänniskan Hej... jag är ny här... :o Är snart 30 år gammal, men fann min livsglädje i hästar för snart ett år sedan och jag kan inte tänka mig...
Svar
16
· Visningar
2 090
Senast: Cizma
·
Hästmänniskan Kan någon svara på den frågan? Har haft häst sedan mars förra året, bytte dock häst i början av maj i år och allt kändes så otroligt...
2
Svar
22
· Visningar
3 323
Senast: Lena_B
·
Hästmänniskan då min tidigare tråd blev raderad gör jag ett nytt försök men omformulerar frågan lite:-) hur hade ni tänkt ang köp av häst som är ett...
Svar
3
· Visningar
906
Senast: linzan
·
Hästmänniskan Jag känner bara att jag är så jäkla fast i detta så jag behöver lite åsikter från andra lite mer klartänkta människor just nu innan jag...
Svar
13
· Visningar
1 797
Senast: linzan
·
P
Hästmänniskan Vet inte om det är rätt kategori, men postar här iallafall, ni får väl flyta den om det skulle vara att det är i fel. Hur som helst...
2
Svar
33
· Visningar
2 984
Senast: Partylaxen
·
E
Hästmänniskan i fredags på hoppträningen gick jag och min häst omkull i hörnpasseringen av ridhuset, min häst är helt oskadd men jag hamnade under...
Svar
8
· Visningar
1 570
Senast: elin91
·
J
Hästmänniskan Har funderat länge på detta men har fortfarande inte bestämt mig, därför vänder jag mig nu till er för att få lite nya tankar och ideér...
Svar
8
· Visningar
1 371
Senast: janniehansson
·
Hästmänniskan Tog över min gamla medryttarhäst i somras, och nu känns det inte bra alls. Det är en äldre islandsvalack, supermysig men helt outbildad...
Svar
12
· Visningar
1 549
Senast: tuaphua
·
Hästmänniskan Nu ar det inte aktuellt att kopa hast forran om typ 5 ar eller sa.. MEN.. Forsta hasten, en familjehast, vad ska man kopa? Minst 10...
Svar
7
· Visningar
1 103
Senast: Brun
·
E
Hästmänniskan Är det bara jag som kännar så av alla hingst ägare??!!! Jag har en hingst på 1år som är väldigt snäll. Han står på lösdrift så det är...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
32 562
Senast: Worlds
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp