Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Hästen jag har nu går inte att lasta. Eller ja.. den går att lasta med det tar ett tag och det tar enormt mycket på krafterna inte...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
8 764
Senast: Ponnytant
·
Hästmänniskan Vi har endast lite mark själv, och jag överväger att diskutera med någon granne om det finns möjlighet att arrendera mark av någon av...
Svar
13
· Visningar
2 979
Senast: labb
·
C
Hästmänniskan Jag har haft turen att kunna gå hemma under barnens uppväxt och kunnat haft hästar utan problem. Nu är barnen vuxna och utflugna och jag...
2
Svar
25
· Visningar
3 462
Senast: Piraja
·
Hästmänniskan Jag vet inte riktigt vad jag vill med den här tråden.. mest skriva av mig lite och se vad ni andra säger, kanske någon mer som råkat ut...
Svar
14
· Visningar
3 697
Senast: EmblaAsk
·
S
Hästmänniskan Jag har tänkt att bygga stall. Funderar på stallgången, vad tror ni om en stallgång på 2 meter bred? är det för snålt? funkar det att...
2
Svar
35
· Visningar
9 932
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Jag har sökt i gamla trådar, men inte riktigt funnit de svar jag söker... Jag är intresserad av att köpa en häst som är triangelmärkt...
2
Svar
22
· Visningar
6 997
Senast: Lydia
·
Hästmänniskan Kort sagt: Står i ett större inackorderingsstall med helt fantastiska människor. Idag kom det en ny häst och vi är inte helt positiva...
2 3
Svar
51
· Visningar
9 591
Senast: fjordtokan
·
Hästmänniskan Jag är ridhuslös och närmaste ridhus ligger 5 km bort (genom skogen). Hur gör ni som har ungefär samma avstånd till ridhus som jag...
2
Svar
27
· Visningar
3 178
Senast: Tussilago
·
Hästmänniskan Reagerade på en annons som var ute på en häst till salu, med bild. Kanske överreagerar jag, men kände att det såg inte riktigt bra...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
9 847
Senast: Dana
·
C
Hästmänniskan Det här kanske blir rörigt, men ni får försöka att hänga med. I juli i år lånade jag ut min häst, en 7årig halvblodsvalack. Okej stam...
2 3
Svar
40
· Visningar
6 266
Senast: Fiorano
·
P
Hästmänniskan ja som rubriken lyder. Vad har ni här på buke för erfarenheter av detta underlag? Låter ju väldigt bra när man läser på hemsidan och...
2 3
Svar
44
· Visningar
18 811
M
Hästmänniskan Hejsan alla underbara hästmänniskor! Jag har länge funderat på att skaffa mig en häst, men ar inte hittat någon jag direkt fastnat...
Svar
4
· Visningar
1 394
Senast: Leoni
·
Hästmänniskan Har för mig att jag ställt liknande fråga men får så luddiga svar :P Jag planerar att utbilda mig till bussförare 2011. Jobba som...
Svar
6
· Visningar
1 345
Senast: Boj
·
Hästmänniskan Hej. Jag går i ettan på hästgymnasium. Nu till våren är det då meningen att jag ska välja mer specifik inriktning, natur eller häst...
2
Svar
38
· Visningar
3 333
Senast: Syrpa
·
S
Hästmänniskan Hejsan! Undrar lite övet hur det är att gå hästlinjen på Jälla :) Har funderat på att börja där men jag vet inte riktigt eftersom...
Svar
3
· Visningar
1 120
Senast: stallbacken
·
Hästmänniskan Jag har för ett tag tagit över ridlektionerna på mitt jobb (jobbar på gård/ridskola/svelsstall i Danmark) och förra veckan hade jag 3...
Svar
13
· Visningar
2 524
Senast: Ilini
·
P
Hästmänniskan Jag tänkte höra lite om hovslagarutbildningen på Flyinge/Wången. Kostar den något eller är den 'gratis'? Man behöver ju 1 års...
Svar
1
· Visningar
1 543
Senast: Ilini
·
Hästmänniskan Blev lite osäker om denna tråd skulle vara under hästverksam, men jag tänker på alla oss med egna stall utan inaccorderingar. Jag byggde...
2
Svar
39
· Visningar
4 777
Senast: kryddelydd
·
Hästmänniskan Som rubriken lyder: Hur är det att bo i Stockholm med häst? :bump: - Boende för dig - Boende för hästen - Avstånd - Gärna lite...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
16 853
Senast: tuaphua
·
K
Hästmänniskan Ni som har kört upp: Har ni kört upp som privatist eller via en körskola? Om man kör upp via körskolan så är det väl de som avgör när...
2
Svar
32
· Visningar
9 389
Senast: Slokisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp