Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Opererades för inflammerad blindtarm för några dagar sen, och undrar mest vad ni buke-människor som genomgått samma sak fått för...
Svar
17
· Visningar
9 816
Senast: Ceta
·
E
Hästmänniskan Hej! Hoppas tråden ligger rätt. Jag skriver mest för att få skriva av mig. Jag har ridit mer eller mindre regelbundet i 18 år, och gick...
Svar
10
· Visningar
1 756
Senast: Ponnytant
·
M
Hästmänniskan Jag har funderat lite smått med det här om vikten. När jag har sökt medryttarhäst har jag alltid satt ut en egen annons där det står att...
Svar
16
· Visningar
2 688
Senast: Ilandra
·
Hästmänniskan Jag har en väldigt speciell varmblodsherre som är 10 år. Han är värd lite i pengar men har ett enormt känslomässigt värde för mig. Jag...
Svar
16
· Visningar
2 092
Senast: fiaskurken
·
Hästmänniskan För ca 5 år sedan blev jag avkastad och gjorde mig ganska illa, kort och gott: Jag landade på nacken. Sedan några år tillbaka har jag...
Svar
6
· Visningar
1 211
Senast: Bowman
·
Hästmänniskan Ni som jobbar i stall, hur orkar ni både psykiskt och fysiskt? Jag jobbar på en ridskola, är helt själv med 27 hästar (varav 7...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 919
Senast: KungTulle
·
F
Hästmänniskan Hej, jag går i nian nu men ska om några månader välja gymnasium. jag funderar då på ett naturbruksgymnasium med inriktning på "hästar"...
Svar
5
· Visningar
1 010
Senast: Finite
·
Hästmänniskan Har diskuterat kring att få ta hem en häst på prov inför ev köp. Orsaken till prov är att jag egentligen inte är helt 100% på att...
Svar
16
· Visningar
1 543
M
Hästmänniskan Måste ösa ur mig lite, det sitter och gnager i mig så jag vet inte var jag ska ta vägen snart. Jag har haft en "sköthäst" i ungefär ett...
Svar
5
· Visningar
1 422
Senast: Missfuckhead
·
O
Hästmänniskan Nu är det på gång - de första "spadtagen" för min och min sambos köp av hans barndomsgård :) Jippi! Vackrare kan man inte bo. Båda...
2 3
Svar
40
· Visningar
6 513
Senast: Lina123
·
J
Hästmänniskan Hej. Måste lätta mitt hjärta lite.. Det är så att jag har ständiga problem med min självkänsla när det gäller ridningen. Inte...
Svar
5
· Visningar
2 007
Senast: jcrowley
·
M
Hästmänniskan Det skrivs mycket om att lösdrift är det bästa för hästen. Men ingen talar om hue förutsättningarna bör vara. Ett stall i min närhet har...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 380
Senast: Lobelia
·
M
Hästmänniskan Hej allihopa! Jag är 17 år och har ridit i typ hela mitt liv, jag hade en d-ponny på foder innan men efter många om och men fick vi...
Svar
7
· Visningar
1 356
Senast: michha
·
Hästmänniskan Är det någon här som ska söka dit eller har gått utbildningen?
2
Svar
21
· Visningar
4 199
Senast: blayenka
·
Hästmänniskan Du som någon gång i ditt liv tagit en kortare eller längre paus från hästarna, berätta gärna! Varför tog du en paus? Hur länge? Vad fick...
2
Svar
32
· Visningar
3 237
Senast: Double
·
M
Hästmänniskan Efter tre dagars regnande möttes jag idag på morgonen av en stallgång full med vatten, samt att halva boxarna va dygnsura :cry: Bara...
Svar
9
· Visningar
1 806
Senast: Tjôta
·
R
Hästmänniskan Hej alla där ute! Jag undrar hur det har gått för er mer ridningen efter att ni varit med i en trafikolycka? Vad fick ni för skador...
2
Svar
31
· Visningar
4 887
Senast: Ewelina
·
F
Hästmänniskan Jag har de senaste åren ridit hos en släkting till mig, men känner på senaste tiden att all glöd, vilja och glädje gått ur mig i samband...
Svar
12
· Visningar
1 740
Senast: BandyBoy
·
Hästmänniskan Jag undrar hur det är med era luftrör? Jag har i kanske 8-10 års tid haft lite problem med mina luftrör. Jag är alltid slemmig i...
2
Svar
20
· Visningar
3 164
Senast: ch791022
·
B
Hästmänniskan Så, då är väl beslutet mer eller mindre fattat. Jag ska köpa häst om ca 6mån när jag snålat ihop lite fler slantar *WEEEHAAAA*.... ...
Svar
12
· Visningar
6 608
Senast: Cinora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp