Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Har precis fått upp ögonen för riesenschnauzer, och vill grna veta lite mer om denna ras. Ni får gärna berätta om era hundar, visa...
Svar
19
· Visningar
4 588
Senast: movi
·
Hundavel & Ras ...ur SKK om ens hanne betäcker icke renrasig tik? För i så fall skull ejag bli sur om tikägaren annonserade ut vilken hanne som är...
Svar
15
· Visningar
1 555
Senast: hop
·
Hundavel & Ras Nå, vad gör ni med era DP? är de korkade eller tävlar ni lätt lydnad/agility/spår what ever med dem...? Nu vill jag veta. Sanningens...
Svar
9
· Visningar
1 174
Hundavel & Ras Jag var i mitt barndomshem och hittade min gamla hundbok. Boken är från 1982 och är spännande av så många anledningar. Detta är alltså...
Svar
17
· Visningar
1 565
Senast: Modig_Korn
·
Hundavel & Ras Nu börjar jag faktiskt att undra... Alla raser verkar ju dras med vissa hälsoproblem - men exakt hur vanliga är dessa problem...
Svar
15
· Visningar
4 916
Senast: Modig_Korn
·
Hundavel & Ras Förstår om ni kanske är trötta på såna här trådar. Men det är så att jag och farsgubben funderar på att skaffa gemensam hund inom en...
Svar
5
· Visningar
1 083
Senast: DeCloe
·
Hundavel & Ras -"Valparna har 10% Rottweiler i sig eftersom pappan är 80% Dobermann och 20% Rottweiler, men mamman är helt renrasig. Enligt...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 145
Senast: Lazio
·
Hundavel & Ras Ja det är inte jag som vill skaffa hund utan kompisen! Och jag har ingen aning om vilken hund jag ska rekommendera henne egentligen...
Svar
1
· Visningar
710
Hundavel & Ras Vi har setat och diskuterat olika raser ett tag nu,än så länge är det inte läge än att leta hund,men i framtiden. Har nu en blandras...
2
Svar
37
· Visningar
4 217
L
Hundavel & Ras Jag har en tik från kennel Dewmist, skulle vara kul om man hittade någon som har någon därifrån eller från kennel silversign =) Även...
Svar
2
· Visningar
851
Senast: Liiindus
·
Ï
Hundavel & Ras Jag och min sambo ska hämta vår första gemensamma hund den 1 maj. När vi skulle bestämma oss för ras var jag mest inne på någon...
Svar
13
· Visningar
2 786
Senast: ako
·
Hundavel & Ras Sitter och lusläser lite annonser i brist på annat,och det är ju bara lite för roligt ibland... Nu kan man köpa ÄKTA blandrasvalpar...
Svar
3
· Visningar
999
Senast: Ambra
·
Hundavel & Ras Pratade med en jag känner om en tik som är väldigt svårparad. Hon leker och viker svansen, men när det gäller så lägger hon sig på rygg...
Svar
13
· Visningar
6 922
Hundavel & Ras Är ni inte livrädda att de ska bli dödade av någon hund? Över huvud taget skulle jag var hemskt rädd om jag hade en hund på under 10...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 673
Senast: kicki71
·
Hundavel & Ras Börjar fundera på om jag ska ha en hund till kanske... Min "lillkille" är två nu och om något halvår sådär kan det nog kännas som att...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 726
Senast: Diplomaten
·
M
Hundavel & Ras Hejsan! Det här är mitt första inlägg på detta forum. En kväll när jag var 5 år kom min pappa hem med en jättefin och go hund...
2
Svar
28
· Visningar
9 376
Senast: Mimi
·
Hundavel & Ras Tredje gången gillt som jag köper hund. Har haft en westie (jättelänge sedan och första hund) från en oseriös kennel. Hade tur att få...
Svar
5
· Visningar
1 205
Hundavel & Ras I eftermiddags började tiken som min hane parat valpa, det är alltså rhodesian ridgebacks vi talar om ! I detta nu har hon fått 1 tik...
Svar
15
· Visningar
1 246
Senast: corno79
·
L
Hundavel & Ras nu har jag och min sambo blivit ägare till en welshare =) en snygg kille på 3 år. så i maj blir de jakt kurs och viltspår så fort...
Svar
16
· Visningar
3 485
Senast: virus
·
Hundavel & Ras Heej, Bella kommer nu på lördag gå in i 6 veckan och vi var på ultraljud med henne igår då jag vill veta om hon är med valpar eller...
Svar
12
· Visningar
1 659

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp