Bukefalos 28 år!

Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

C
Ridning Se här: en konstruktiv tråd! ;) Vilka problem har du och din häst löst mha AR? Vilka grundsvårigheter hade just ni, och hur har ni...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 652
Senast: seejii
·
Ridning Såg igår hela OS-küren. - Tack svt24!!! - Hubertus Schmidt på Wansuela Suerte. Jag tror att han var i stort sett så nära det går att...
Svar
11
· Visningar
1 601
Senast: fio
·
Ridning jag rider min valack barbacka nu tills jag sparat pengar till att köpa en Torsion, och tänkte... Vi har skumgummi hemma, och om man...
Svar
1
· Visningar
847
Senast: alisson
·
Ridning Lite nya bilder på oss. Bilderna är från i lördags. Har ju haft ute ridbilder förut, lägger ut en länk till de oxå, så kan ni ju se hur...
Svar
11
· Visningar
1 672
Senast: seejii
·
Ridning Hej! Jag har en knabstrupper på 3 år som snart ska ridas in. Jag funderar på bomlöst då jag vill ha något som han kan växa och musklas...
2
Svar
26
· Visningar
2 380
Senast: kiki
·
Ridning Är det någon som vet vad Eklind hette i förnamn, vad han har skrivit, och var man kan få tag på det? Tacksam för alla tips.
Svar
2
· Visningar
896
Senast: via
·
Ridning Nu har jag fått så många olika bud att ögonen går i kors och tänkte därför fråga er här på buke: Hur definierar ni Akademisk dressyr...
Svar
3
· Visningar
1 078
Senast: Missemyran
·
Ridning VAr inne och läste en intressant tråd på ridning och vinklar och vad som är ok att kräva av en häst med sämre förutsättningar. SÅ jag...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
9 408
Senast: Zora
·
Ridning Eftersom jag uttryckligen är intresserad av en diskussion kring detta ämne, plockar jag in en del ur ett inlägg jag hade under...
2
Svar
28
· Visningar
2 726
F
Ridning Har ett 17årigt dressyrsto som T-märktes för 10 år sen pga skada vid träning (kotledsinfl). Hon har promenadridits sen dess, har ingen...
Svar
7
· Visningar
1 039
Senast: psychogrrl
·
Ridning Någon som vet vad den tråden hette? har bara hittat den på Ridkonst, har för mej att den fanns på Buke oxså. Skulle nämligen vilja läsa...
Svar
2
· Visningar
965
C
Ridning Hallo! Jag är ny här. Jag tycker om er allihopa redan. Var snälla mot mig! :bow: Någon som vet något om hur det fungerar med...
Svar
6
· Visningar
1 058
Senast: svea
·
P
Ridning Jag och min medryttare ska på kurs med SC nästa helg. Finns det någon chans att få se nåt Bukefolk där?
Svar
5
· Visningar
1 127
Senast: Filosofen
·
Ridning Kan en barbackapad ha samma funktion som t.ex en Barefoot? om man använder de paddar som finns till bomlösa sadlar? vad är skilldnaden?
Svar
2
· Visningar
1 075
Senast: svea
·
S
Ridning NU har jag bestämt mig för att köpa en bomlös Torsionsadel. Men nu är frågan, vilken ska jag välja? Har att välja mellan en Dressage med...
2
Svar
21
· Visningar
2 116
Senast: Pippi
·
S
Ridning Är det fler än jag som hade varit intresserad av en bomlös skolsadel? Har mailat Torsion om det och de gör ju sadlar på "beställning"...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
6 915
Senast: Tez1
·
N
Ridning Jag skulle vilja höra lite åsikter om vad ni inom barocken anser om ridning i nedförsbacke och om ni tar hjälp av det nångång? //Jenny
Svar
15
· Visningar
2 857
Senast: Darby
·
S
Ridning Nu ska ni få roa er med att analysera, kritisera och komma med råd. ;) Lite snabb summering: Hade ute equiterapeut i april då det...
2
Svar
37
· Visningar
2 717
Senast: Spider84
·
W
Ridning Nu är det så att det har kommit en ny häst till flocken. Hon är 5 år, inriden för ett år sen och har stått sen dess... Hon är helt...
Svar
6
· Visningar
1 153
Senast: true_blue
·
G
Ridning Eller rättare sagt, jag hade inget att säga då jag kan för lite. Jag lägger tråden här då de flesta av de som jag jag verkligen...
2
Svar
38
· Visningar
2 771
Senast: Gripen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp