Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Tjatter Jag brukar bli kissnödig runt sådär 4-5 på nätterna. Jag ligger då kvar så länge jag bara står ut, även om jag ju vet att till slut...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 433
Senast: Myrten
·
Relationer Hur bör man gå tillväga när människor, man inte kan undvika daglig kontakt med, inte vill reda ut konflikter för att kunna gå vidare...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
6 525
Senast: tanten
·
Äldre Finns det någon du skulle vilja ge en julkram i år? En vän, en mormor, en partner, en medbukare, en kollega, en brevbärare, ett husdjur...
Svar
15
· Visningar
2 691
Senast: Sleepy
·
Skola & Jobb Jag pluggar matte 1c och hittills har miniräknaren på min iPad fungerat bra men nu behöver jag en grafritare. Måste jag verkligen köpa...
Svar
3
· Visningar
635
Senast: Emiro
·
Relationer Dit ska jag åka men har svårt att välja hotell. Barnfritt så att man får lugn o ro eller så få barn som möjligt. Nära stranden. Hyfsat...
Svar
0
· Visningar
324
Senast: Gammeln
·
Skola & Jobb Igår satt jag jag på ett möte och återigen saboterar ägarna vårt jobb fullständigt. Vi ska göra på ett visst sätt och när jag förklarar...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 542
Senast: förvirrad
·
Kropp & Själ Jag springer. Sisådär 3-4 gånger i veckan, någonstans mellan 3,5 och 8 km varje gång, oftast runt 5. Tycker att jag har hyfsat bra...
Svar
2
· Visningar
441
Senast: Roheryn
·
Äldre Gör ni det? Jag kör på Essingeleden/E4 Uppsalavägen varje dag. Jag har i flera veckor funderat på varför det blinkas på mig strax innan...
24 25 26
Svar
510
· Visningar
23 327
Senast: Solis
·
Skola & Jobb Om någon är sjukskriven på 50%, och en arbetsvecka innebär 40 timmar, då ska denne alltså arbeta 20 timmar per vecka. Dessa 20 timmar...
2
Svar
33
· Visningar
8 258
Senast: JeayL
·
Skola & Jobb Mitt jobb vill skicka mig på en utbildning i gbg i en hel månad och det känns super läskigt! Jag har varit där en gång i mitt liv och då...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 016
Senast: escodobe
·
Svar
0
· Visningar
231
Senast: Lilleknodd
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter, the same procedure as last thread :up: Funderar på att ta en glögg :d
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 672
Senast: Ninnurur
·
Skola & Jobb Hej, jag behöver lite klartänkta hjärnor på det här problemet, då jag själv har lite....svårt....att bli tillsagd vad jag ska göra...
Svar
6
· Visningar
1 135
Senast: starcraft
·
Relationer Vad säger vi om detta, Buke?
12 13 14
Svar
272
· Visningar
12 983
Senast: Ploki
·
Kropp & Själ Det här börjar bli ett riktigt problem :crazy: Så fort det är kallt ute ställer sig bröstvårtorna i givakt och det gör svinaont i dem...
Svar
5
· Visningar
1 997
Senast: Centaur
·
Äldre Är det nån här som gör egen salsa av ungefär den typen som man hittar på tacohyllan i affären? Tacosalsa, medelstark på storburk, är...
Svar
5
· Visningar
859
Senast: prallan
·
Äldre Känner att denna månaden som var så rullade pengarna bort pga semester, medlemsavgifter, shopping.. Så nu måste jag hålla igen för...
59 60 61
Svar
1 212
· Visningar
82 292
Senast: _FiA_
·
Äldre De mätte batteriet på servicen och det står Byt batteri på lappen. Frågan är om det behövs eller om de tar i i onödan, de svävade lite...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 109
Senast: mandalaki
·
Fritid Hur får man bort rester av silvertejp på kyl/frys? :crazy: Har provat att skrubba med kökssvamp utan resultat, samt olivolja som någon...
Svar
19
· Visningar
1 831
Senast: Suspiria
·
Äldre Är det någon som vet om och var man kan köpa detta? Hade varit så gott. :)
Svar
11
· Visningar
1 955
Senast: Ninnurur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Lösa hundar
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp