Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Hur många solningar behövs innan man ser en synlig skillnad,händer det något på en solning? Hur länge per gång solar man? Hur ofta solar...
Svar
1
· Visningar
468
Äldre Om två veckor ska vår son döpas så jag har köpt mig en ny klänning, dagen till ära. Däremot har jag total hjärnsläpp om vilken färg jag...
Svar
17
· Visningar
1 401
Senast: Saigon
·
Äldre Jag har sett Lie to me, Make it or break it, orange is The new black och breakout kings på Netflix som jag gillar mkt. Tips på vad som...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 689
Senast: Lilla
·
Äldre Jag kom på att betald resa o inträde till en tatueringsmässa kanske kunde vara nåt o ge lillebror i julklapp. Men varken jag eller han...
Svar
1
· Visningar
460
Senast: Septicemia
·
Äldre Vi köpte nyligen en mindre jordbruksfastighet. Vi har hästar, fjäderfän och snart ett par får. Lite mindre maskiner och grejer. Det är...
Svar
6
· Visningar
3 000
Senast: athena
·
Kropp & Själ eller armar för den delen.. ? Åker jag med min häst till veterinären så tar veterinären fram ultraljudet för att se hur senor m.m. ser...
2
Svar
32
· Visningar
2 229
Senast: avslutat medlemskap
·
Kropp & Själ Nu kan väl eg bara en läkare svara på detta, men har varit på vc och får ingen att lyssna på mig. :( Är så satans trött jämt, skulle...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 937
Senast: Gabbi
·
Kropp & Själ Gjorde illa ljumsken på ridningen idag, sträckte mig eller nått med nått muskelfäste. Vet inte så noga. Ont gör det i alla fall. Ska...
Svar
3
· Visningar
570
Senast: TinyWiny
·
Relationer Hur tackar man nej till att fira jul med sin respektives familj? Min respektive har bjudit in mig att fira jul med hans familj...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
9 390
Senast: Hyacinth
·
Äldre I en lagrådsremiss tar regeringen bland annat upp frågan om det skulle vara möjligt att stänga Öresundsbron. Dagens industri
2
Svar
28
· Visningar
2 037
Äldre "En lastbilschaufför filmar hur han försöker köra över flyktingar. Rätt eller fel, frågade sajten Nyheter24 sina läsare. Nu förklarar...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 588
Kropp & Själ Hej, är det någon här som fått bra hjälp av psykolog? Hur lång tid tog det i så fall innan det kändes bättre? Jag har provat att gå 3...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 573
Senast: mandalaki
·
Äldre Hej. Tänkte höra om ni har nåra bra tips till julklappar åt dessa personer då jag fastnat lite. Billiga men bra julklappar vill dom...
Svar
4
· Visningar
502
Senast: hvala
·
Skola & Jobb Jag är fast anställd inom kommunal hemtjänstverksamhet, och har sökt semester nyårsafton och nyårsdagen. Jag har sparade semesterdagar...
Svar
10
· Visningar
1 236
Senast: Bexzor
·
Äldre Tänkte inom kort börja göra julgodis, så jag efterlyser era bästa recept :d Rocky Road är ju självklart, iaf hos oss. Just nu provade...
2
Svar
36
· Visningar
2 925
Senast: neapea
·
Kropp & Själ Jag har inte så mycket tid och lust för storkok och matlådor så till lunch på jobbet äter jag oftast tortellini med en färdig kelda-sås...
2
Svar
28
· Visningar
3 837
Senast: Magiana
·
Äldre Grodor verkar inte vara en utrotningshotad art i riksdagen, med tanke på fredagens uttalande ;)
2
Svar
26
· Visningar
1 308
  • Omröstning
Äldre Under de fyra månader som jag har kört bil så har jag mött en bilist som kunde högerregeln. Kan du den?
2
Svar
31
· Visningar
1 916
Senast: Pegasus63
·
Relationer Jag har funderat länge och väljer nu att skapa ett anonymt konto för det här då jag inte kommer på någon annanstans jag kan ventilera...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
10 546
Tjatter Hittade klippet på min FB, delade det för 3år sedan. Men minns inte vilken fantastisk bukare som är skapare till detta fantastiska...
2
Svar
21
· Visningar
2 975
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Resultat på HD-röntgen

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp